- З ним все гаразд?- поцікавилась Крістал у Алана, коли той зайшов до вітальні бункера. Дівчина сидить на дивані, жуючи солодке яблуко та гортаючи модний журнал.
- Ну опіки, залишені від бар'єру Скай, не дуже хочуть заживати, звичайно більшість уже зникли, проте дещо потребує більше часу,- пояснив хлопець, сідаючи на сусідній диван.
У цей момент люк відчинився, і всередину заліз Мет.
Всі погляди відразу зупинилася на ньому.
- О, яка я рада тебе бачити,- солодко усміхаючись хлопцю, промовила Крістал, відклавши журнал.- Як пройшла поїздка в Бостон? Бабуся в доброму здоров'ї?
- Поїздка пройшла нормально, бабуся, наче теж не скаржиться,- сумно відповів Мет, втомлено приземляючись на диван.
- Зрозуміло... Логан, часом, привіт не передавав?- поцікавилась дівчина, уважно стежачи за реакцією хлопця.Мет різко повернув голову в бік Крістал і, запитально звівши брови, глянув на неї.
- Ти про що?Крістал усміхнулась і підсунулась ближче до хлопця.
- Ти ж розповів йому про всі наші фатальні невдачі, він, мабуть, дуже зрадів. Логан не говорив, коли збирається приїхати? Я так скучила,- сумно скрививши обличчя, сказала дівчина, дивлячись Мету прямо в вічі.
- Крістал, я не зовсім розумію про що ти.
- Не розумієш? Тоді я тобі поясню: у лабораторії стоїть камера, ми з Аланом вирішили переглянути записи і побачили дещо дуже цікаве...
- Зрозуміло. Я думаю, що виправдовуватись сенсу немає.
Крістал заперечливо помахала головою. На диво, вона веде себе доволі спокійно в цій ситуації, зважаючи на її доволі запальний характер.
- Так, я, справді, працюю на Логана і зустрічався з ним у Бостоні. Але ти можеш не хвилюватися: його вже там не має. А ще...я передав Догану справжню формулу препарату, тому ніщо не заважає йому створити його,- зверхньо дивлячись на Крістал, сказав Мет.
Зараз він поводить себе доволі впевнено та сміливо, наче й очікував, що вони розсекретили його. Проте невже він не знає, що Крістал не прощає зради?
Алан не вставив в цей діалог жодного слова. Йому так подобається спостерігати за цією безстрашністю Мета, яка невдовзі розвіється, як порох від стрімкого пориву вітру, та й за його поведінкою загалом.
- Тим не менш, Логан цього не зробить. Він з самого початку проти цього препарату і мого успіху у створювані нових "надприродних". Він радше знаходитиме спосіб, як знищити мій препарат, але він зазнає поразки. Крім того всі ті невинні смерті тепер на вашій з ним совісті.
- Логан не такий, як ти, Крістал,-присунувшись ще ближче до дівчини, так, що їхні обличчя знаходились в кількох сантиметрах один від одного, прошепотів Мет, лукаво усміхаючись.- Він набагато розумніший за тебе. Бійся його, Крістал, адже він непередбачуваний. Ти не знаєш, коли він прийде, що зробить. А головне - ним керує бажання помсти, а кому, як не тобі знати його руйнівну дію.- Сказав Мет і, різко витягнувши з кишені вибуховий кристал, кинув його на підлогу, а потім кинувся тікати.
Уся кімната заповнилася іскрами та димом.
Крістал заморозила полум'я, щоб воно не розповсюдилося на усю кімнату, а Алан побіг ловити Мета.
Хлопець схопив його за ногу, коли той уже був на останній сходинці, і скинув на землю.
Алан сів на нього зверху, наносячи кілька ударів.
- Що ви зі мною зробите?- намагаючись розгледіти обличчя хлопця, крізь сіру пелену, запитав Мет, ухилившись від удару.
- Ми нічого, а от дехто інший...- сказала Крістал, з'явившись із диму.
Алан швидко підняв Мета з підлоги і повів коридором, розганяючи їдкий дим, що заповнив увесь бункер. На диво, Мет навіть не пручався. Можливо, він просто зрозумів, що немає сенсу.
Крістал відкрила двері в спортзал і пропустила хлопців.
- Ти знаєш, що робити,- єдине, що сказала дівчина, перед тим як закрити двері.
Хлопець, якому призначалися слова дівчини, байдуже глянув на Мета, знімаючи з рук шкіряні рукавиці, за допомогою яких, ще хвилину тому, гамселив грушу, даючи волю своїй злості.
- Ти?- здивовно запитав Мет.
- Я,- стенув плечима хлопець.
- І що ж ти можеш мені зробити?- з насмішкою оглянувши противника, поцікавився Мет.
- Повір, багато чого.
В наступну секунду очі хлопця прийняли оранжеве забарвлення, а риси обличчя наче стали більш грубими і злими, аніж були до того.
Посланець смерті без зайвих слів кинувся в атаку.
Він наніс Мету один удар в обличчя, а хлопець уже відлетів у стіну.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...