Частина 16

485 34 27
                                    

POV Автор

- Це схоже на рот?- невпевнено запитала Кейсі, показуючи сестрі своє різьблення на гарбузі.
- Ну...трошки криво, і очі якісь косі, але нічого, зійде,- розкритикувала витвір Скай.
- Я не можу, у мене нічого не виходить!- розчаровано відповіла Кейсі.
- Це неважливо, ми ж не майстри якісь...робимо так, як можемо, головне, що ми вкладаємо сюди усю свою любов,- усміхнувшись, сказала Кейт.
- Я теж так вважаю. Ми ж робимо це для себе, а не на виставку,- підтримала подругу Скай.
Дівчата розмістилися на підлозі, у вітальній. Кімнату освітлює тільки легеньке світло лампочки та вогонь від свічок, які дівчата розставили біля себе, що створює химерні тіні на стінах.
- Ну все, нам пора збиратися на вечірку, ще залишилася тільки година,- сповістила Кейсі і піднялася з місця.- Чого ви сидите? Ходімо!- Підганяла вона подруг, які навіть не зрушили з місця.
- Хіба не краще було залишитися вдома, повирізати кумедні лиця з гарбузів, спекти печиво з різними жахливими малюнками? Потрібно йти на якусь вечірку...-сказала Скай, йдучи по сходах.
- Ну не бурчи, от побачиш, ти мені ще подякуєш, що я витягнула тебе з дому,- відказала Кейсі, заходячи у кімнату.
Дівчата витягнули свої костюми і почали чепуритися.
Подруги все-таки зуміли знайти для Кейсі схожу сукню до тієї, що їй сподобалась. Одна половина плаття чорна, а інша -червона. Сама сукня вище колін та з пишною спідницею. Довершують образ високі підбори та яскравий макіяж. На голову Кейсі причепила аксесуар, у вигляді маленького чорного капелюшка.
Костюм Скай - це своєрідна варіація на мушкитера. Довга сукня у середньовічному стилі, ледь помітний макіяж та розпущене хвилясте волосся.

 Довга сукня у середньовічному стилі, ледь помітний макіяж та розпущене хвилясте волосся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Кейт обрала собі образ ефектної кішки у чорному.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now