Частина 38

376 34 16
                                    

- Всім смачного,- скромно сказав Логан, сідаючи за стіл.
Блондинка Хлоя одразу ж поставила перед ним тарілку з апетитним стейком з лосося і овочами на пару, кинувши занепокоєний погляд на хлопця, і зайняла своє почесне місце біля нього.
Звичайно, до цього часу Логан уже встиг привести себе в порядок: темні кола під очима майже зникли, і ні якого натяку на смуток чи біль в очах, як зазвичай - холод та спокій. Контрастний душ змив усі натяки на вранішню депресію, і тільки одна Хлоя знає, що було насправді.
Дівчина ліниво порпається у тарілці, час від часу, кидаючи на Логана сумний погляд, який він старанно намагається ігнорувати. Хлоя складає враження провінційної панянки: акуратно зачесане волосся, яскравий макіяж, красивий манікюр, модне та дороге вбрання, аристократичні манери, проте так - готувати вона вміє, і взагалі досить непогано.

Логан познайомився з нею приблизно пів року назад, коли навідувався в Італію

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Логан познайомився з нею приблизно пів року назад, коли навідувався в Італію. Красива, горда, впевнена у собі, весела та ефектна блондинка  та володарка чудової надсили, яка дає їй змогу створювати своїх двійників, не могла залишитись без уваги з боку хлопця. Від тоді вона носить статус його дівчини, проте сам Логан відчуває до неї тільки сексуальний потяг, в той час, як дівчина щиро закохана у хлопця.
Безумовно, уся справа полягає у Еммі, яку Логан ніяк не може забути чи розлюбити.
А зараз ознайомимося з іншими людьми, які присутні за цим обідом:
Хардін Росс - двадцятирічний юнак з Сіетла, який приєднався до Логана під час його поїздки в Барселону. Батько Хардіна займається туристичним бізнесом, володіє кількома розважально-відпочинковими комплексами не тільки в Америці, а й за її межами, тому робить свого сина чудовим напарником для Логана. Усюди ж мають бути свої зв'язки. Сам хлопець досить приємної зовнішності: великі карі очі, пухкі губи, акуратні та м'які риси обличчя, густе темне волосся, зачесане наверх. Особливість Хардіна полягає у його надсилі, а саме - влада над водною стихією.

Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now