Частина 11

482 36 5
                                    

Як боляче - перше, що пронеслось в моїй голові, коли я розплющила очі, докладаючи до цього чимало зусиль. Усе тіло ниє від болю і стає дедалі гірше, коли я намагаюся здійснити хоч найменшу спробу поворухнутися.
Спогади нахлинули на мене важким потоком, ніби облили крижаною водою. Що я відчуваю зараз? Злість? Страх? Пригнічення? Безсилля? Біль?.. Я не знаю, мабуть, усе зразу. Такий собі вбивчий коктейль зі змішаних емоцій.
- Скай? Боже мій, нарешті ти прокинулась,-ні звідки почувся голос сестри, а згодом з'явилися і вона сама.
Кейсі хотіла обійняти мене, але в останню секунду передумала.
- Невже все так погано?- я прошепотіла це так тихо, що навіть невпевнена, що вона почула мене.
- Все буде добре, ти впораєшся з цим, ти ж Скай Морган,- Кейсі заспокійливо усміхнулася, але вона не зможе приховати від мене тривогу, що так чітко видніється на її обличчі. Навіть у такому стані я бачу її наскрізь.
Раптом в моїй голові з'явився ще один спогад - дуже розмитий та неясний, тому я невпевнена чи було це насправді, чи це просто галюцинації.
- Кейсі...я...мені здається....перед тим, як знепритомніти, я бачила силует, і мені здалося...що то був Томас...ах, добре, забуть, мабуть, я просто...
- Тобі не здалося.
- Щ...що?
- Він був там, Скай, більше того він врятував тебе, і разом з Саймоном приніс нас сюди.
- Саймон? Хто такий Саймон?
- Це я.

У дверях з'явився темноволосий хлопець, приблизно такого самого віку, як я

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

У дверях з'явився темноволосий хлопець, приблизно такого самого віку, як я. Його губа була розбита, а одяг брудний і пом'ятий . Мені знадобилося трохи часу, щоб розпізнати у ньому того хлопця, який тікав від банди Крістал цього вечора чи... А який сьогодні день?
- Кейсі, як довго я спала?
- Не хвилюйся, ти проспала тільки цілу ніч,- в кімнату зайшла Кейт зі склянкою води, яку вона люб'язно простягнула мені. Я спробувала підвестися, але...
-Чорт!- я відкинулась назад на подушку, скривившись від болю і проклинаючи усе на світі. Я навіть води не можу нормально випити.
Кейт допомогла мені зробити кілька ковточоків -це все, на що я зараз здатна.
- Кейсі, дай мені, будь ласка, дзеркало,- попросила я.
- Навіщо? Скай, не треба, усе...
- Просто дай мені його і все!
- Ти впевнена?
- Як ніколи.
Кейсі підійшла до столика і взяла з нього маленьке дзеркальце, а потім простягнула мені.
Я ледь не випустила його з рук. Усе моє обличчя в синцях. Губа, брова, голова - розбиті. Під оком фінгал. По щоці скотилася скупа сльоза. Це не я.
- Скай, не хвилюйся, усе заживе...
- Та ти тільки подивися, що він зробив зі мною!- уже не стримуючи гіркі сльози, закричала я.
- Скай...- сестра підійшла до мене і, забувши про все, міцно обійняла. Зараз я не відчуваю болю, тільки її обійми, які повільно, але все ж заспокоюють мене.
- Як ви зняли наручники?- поцікавилась я, коли побачила на своїх руках тільки червоні сліди від них.
- Це Саймон постарався,- відповіла Кейт.
- Так, довелося погратися з ними добрі дві години, адже я ще ніколи за своє нікчемне життя не бачив надприродних наручників, які пригнічують надприродну силу, але так...я зробив це,-на одному подиху розповів хлопець.
- Довелося йому усе розказати,- пояснила Кейсі.
- Дякую, Саймоне,- усміхнулась я.
- Завжди радий допомогти...і неважливо надістота ти чи просто людина....

Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now