♦️BÖLÜM 40♦️

100K 3.7K 1.1K
                                    

Mutlu ve duyguluyum.Koskoca 40 bölüm olmuşuz.😍

Büyük bir 'Gün doğumu' ailesi olduk. Bu yolda bana devam etme azmini verdiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.♥️

İyiki varsınız.🌹

                        |    |    |

İyi okumalar.❤

Yatmış olduğu pozisyonu değiştirirken bilinci açıldı Roza'nın ve uykulu gözlerini ovarak kendine gelmeye çalıştı. Odanın karanlığı güneşin hâlâ doğmamış olduğunu gösterirken gözleri yatağın yine kendine yakın tarafında uyuyan kocasına kaydı.

Yattığı yerden doğrulduğunda bakışları bu kez ayak bileğinin üstünde ki erimeye yüz tutmuş buz torbasına kaydı. Boz torbasını aldı ve bileğini eliyle yoklayarak kontrol etti. Hafif bir şişliğin dışında bir sorun yok gibiydi.

Nihayet karanlığa alışan gözleri kocası ile aralarında kalan komodine kaydığında gördüğü ikinci bir buz torbası ve doktor hanımın alınmasını istediği kreme kayınca sürmeden uyuyakalmış olduğunu hatırlayıp kaşlarını çatarken ayaklarını soğuk zemin ile buluşturdu ve hafifçe eğilerek komodinin üstündeki buz torbasını ve kremi eline aldı.

Ardından kanepenin üzerinde ki buz torbasını da eline alırken gece uyumadan önce sadece bir tane olduğunu hatırladı. Bu demek oluyordu ki bileğinde ki buz torbası bir kez değiştirilmişti. Merakı iyice artarken buz paketlerini tekrar komodinin üzerine bıraktı ve elindeki kreme odaklandı.

Üst kısmının hafifçe içine çökmüş olması kullanıldığını gösteriyordu. Kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatılırken gözleri koluna kaydı. Karanlık dolayısıyla bir şey göremediğinden kremi tutan elinin parmaklarını hafifçe morluğun üzerinde gezindirdiğinde nemli ve kaygan bir madde hissettiğinde parmaklarını çekti ve kokladı. Ardından da kremin kapağını açıp aynı kokuyu ondan da duyduğunda nihayet anladı koluna sürülmüş olduğunu.

Beynine hükmeden düşünceler yüzünden birkaç dakika sersemlemiş halde aynı pozisyonda kaldı ve nihayet beynini ele geçirmiş olan sorular,tek bir cevap ile sonuç bulduğunda elindeki kreme odaklanmış bakışları kocasına kaydı.

Başını olumsuz anlamda salladı önce inanmadığını göstermek için. Aklına düşen ayrıntıyı kabul etmek istemiyordu. Fakat bakışları,aklında ki o ayrıntıya onay vermesini istercesine adamın yattığı yerin yan tarafına kaydığında gözlerine karanlıkta zor seçilen bir paket çarpınca burkulmuş olan bileğine yüklenmeden doğruldu ve adamın kalçasının yanında duran paketi eline alıp tekrar kanepeye oturdu.

Paketi incelerken sıkıntılı bir nefes verdi. Bu paket,az önce elinde almış olduğu kremin paketiydi. Paket,kadının iradesizliğin hakim olduğu parmaklarının arasından kayıp geceliğinin üstüne düşerken Roza'nın bakışları kocasına kaydı. Yutkundu ve kurumuş olan dudaklarını yaladı.

Bedenini sarmış olan düşünceler birer birer beyninde yankı yaparken az önce kabullenemediği ayrıntıya teslim oldu. Cevap oydu. Cevap kocasıydı. Buz torbasını değiştirmiş olan da uyurken kremi koluna sürende oydu. Bir an nefesinin daraldığını hissetti Roza. Adamın üzerindeki gözleri bir saniye olsun kapanmazken oturmuş olduğu kanepeyi sıkmış olduğunu ancak acıyan tırnak etleriyle fark etti fakat geri çekmedi ellerini.

Kocasının,koluna krem sürerken ki haline dair birçok görüntü belirdi gözlerinin önünde fakat Roza hiçbirine inanamıyordu.Gözleri adamın büyük,nasırlı ellerine kaydı. O elleri,koluna krem sürerken düşünmek inanılmaz gelmekle beraber tuhaf hissettirmişti kadına.

GÜN DOĞUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin