Chapter 7

28 3 0
                                    

**Адриана**

След като закусихме обилно, се запътихме за часа по Лечебна доброта с Феята Кръстница. Седнахме си по местата и зачакахме. Дестини си рисуваше в тетрадката, а Корал пишеше най-различни планове, които май не и харесваха, защото непрекъснато ги задраскваше. Накрая се ядоса и си счупи молива на две. Тогава влезе Феята Кръстница и се извини за закъснението си.

– Говорих с Крал Бен по повод новата ни програма с менторство и заедно решихме да имате по 1 час всяка седмица с вашия ментор, за да се приспособите по-добре към гимназията. - заяви директорката. Корал извади нов молив от чантата си и продължи с плановете, докато Феята кръстница не забеляза, че тя не внимава. Опитах се да предупредя приятелката ми, но не успях навреме и Феята и взе тетрадката с плановете! За щастие не прочете нищо и я прибра в бюрото си. – Надявам се това което е писано вътре не е много важно, защото ще си го получиш вечерта от крал Бен. - добави тя и четирите злодейски деца се спогледахме уплашени.

– Не можете ли да направите компромис? Тя няма да прави повече така! - казах с надежда, феята да се съгласи.

– За жалост, не. Политиката на Гимназия Аурадон е такава. - обясни тя.

– Но, моля ви. Само един път. - продължих аз.

– Опасявам се, че това ще е нарушение на правилата. - каза тя.

– Умолявам ви! - вече започнах да се притеснявам, когато Корал ме ритна под масата.

– Адриана, остави. Това са само едни тъпи рисунки. Довечера ще си ги прибера от Бен. Няма за какво да се притесняваш. - Корал се усмихна на преподавателката любезно и тя продължи с урока.

– Корал, ако тази тетрадка стигне до Бен, той ще прочете плановете. - прошепнах тихо.

– Имам план. Вземи тетрадката на сестра ти веднага. - прошепна в отговор. Скъсах малко листче от моята тетрадка и и написах бележка. Направих се, че си изпускам молива и отидох до чина на Дестини. Грабнах и тетрадката и оставих листчето на нейно място. Върнах се на мястото ми и подадох тетрадката на Корал. Тя изтри името на сестра ми и написа своето отгоре. Тогава разбрах какво възнамерява да направи. Когато свърши часа отидох да питам феята за няколко неща по урока и Корал се запъти към бюрото и, но тя я спря  и я помоли да слуша обясненията и, защото не внимаваше в началото на часа.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now