**Адриана**
С Корал прекарахме цялата нощ с пиратите, опитвайки се да измислим как да съобщим на Ума случката с Дестини, или как да се измъкнем от там.
– Ами... Добре чуйте. Имам гениална идея. - започна Гил.
– Не ти вярвам. - отсече го Корал.
– Нали ни помогна с лаптопа? Нека му се доверим поне веднъж. - убеди ни Хари и всички погледнахме Гил.
– Така. Ами ако отидем при Ума и и кажем, че всичко е било само сън? - предложи горд и тримата си плеснахме челата.
– И той се върна. - каза отчаяно Хари.
– Знаете ли какво. Казваме на Ума всичко и на нея може да и хрумне някакъв план. - предложи приятелката ми и с Хари кимнахме, а Гил остана много объркан. Всички станахме и се запътихме към двора, но там забелязах Дизи, Сноу и Руби да си шушукат нещо тайно и се доближих леко, за да мога да ги чувам.
– Значи е на Острова? - пита Сноу и двете и приятелки кимнаха.
– Къде иначе може да е Дестини? - пита реторично Дизи и аз се затичах към приятелите ми, които изобщо не забелязаха, че съм спряла.
– Корал! - извиках и застанах пред тях - Чух малките да си говорят за Дестини.
– И? - пита момичето засмяно.
– И... Твърдят, че се е върнала на Острова. - обясних.
– Чакай, защо и е на Дестини да краде магическите артефакти и да се връща на Острова, където те са безполезни? - зачуди се Хари и аз вдигнах рамене.
– Не знам... - продумах.
– За да не ги вземем ние. - каза Корал замислено и после се намръщи - Тази малка подла гад! - изкрещя тя - Планирала го е! Не е искала изобщо да участва в нашия план. Искала е да го разбере и да ни съсипе!
– Не. Дестини не би го направила. - опита се да я защити Хари.
– Ооо, отвори си очите! Измамила ни е! Всички ни! Не може да и вярваме повече! - продължи да вика момичето.
– Корал... - опитах се да я разубедя.
– Не, Адриана. Избери страна. Ти също Хари. Аз или малката. - постави ултиматум и скръсти ръце.
– Ти си ми капитан. - продума Хари и се поклони - Дал съм обет.
– Дестини ми е сестра...
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...