Chapter 14

31 3 1
                                    

**Дизи**

Събудих се от алармата ми и оглледах сънлива стаята. Леглото на Дестини беше оправено и нея все още я нямяше. Вързах си косата, преоблякох се и отидох на закуска. Запътих се към Руби, но някой ме хвана за ръката и се озовах седнала на стола до Адриана.

– Принцеске, докато се мотаеше с Аурадонците, ние измислихме план. - съобщи ми Корал. Погледнах я учудено и Адриана извади едно листче от джоба си.

– Това тук, е рецепта за любовен елексир. - прошепна тя.

– Ще я добавим към някакъв сладкиш и ще го дадем на любимия ни крал. - каза с насмешка Корал.

– Чакай. Планирате да омагьосате Бен! - казах малко по-силно и Корал ми запуши устата с ръка.

– По-добре млъкни, ако не искаш и теб да те омагьосам! - заплаши ме тя. Аз кимнах леко и тя ме пусна. Закусихме в пълна тишина и после влязохме в часа по лечебна доброта.

**Адриана**

Докато чакахме Феята Кръстница си извадих телефона и започнах да търся рецепти за мъфини в интернет, когато усетих нечие присъствие зад мен.

– Мъфини ли ще правиш? - пита Джей, отхапвайки от една бисквита. Корал ме погледна притеснена.

– Спокойно, ще запазим едно и за теб. - усмихнах му се фалвиво.

– Вие какво правите тук? - пита Корал подразнена.

– Феята Кръстница е в болницата с Дестини и ние тримата - Мал посочи Джей и Иви - ще бъдем вашите учители по лечебна доброта днес.

– Ами Карлос? - пита Дизи пазвълнувана.

– Има работа. - побърза да каже Иви и се усмихна фалшиво. Звънеца би и тримата злодеи застанаха пред нас. - Днес ще играем на една игра. От вас се иска да казвате какво бихте направили в дадена ситуация.

– Ако някой ви направи комплимент вие: А, благодарите му. Бе, проклинате го. - Корал се подсмихна. - Це, отравяте го. - каза Джей и погледна към Корал.

– Двоумя се между бе и це. - каза тя. - И двете ми звучат забавно. 

– Дизи, ти какво мислиш? - пита Иви.

– Второто ми харесва, но знам, че правилния отговор е А. - каза малката.

Така ни мина целия час. С Корал избирахме най-жестоките отговори и Дизи винаги избираше доброто. Вече започнах да се замислям дали е добра идея да я включим в плана.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now