**Хари**
Миейки палобата забелязах, че Гил се изпари някъде и реших да го потърся. Минах покрай Бони и Гонзо и те ме спряха притеснени.
– Корал стои в каютата вече доста дълго. - започна Гонзо и аз вдигнах вежда.
– Чудехме се дали няма да добре да отидеш и да видиш как е? - завърши Бони и аз си погледнах острието на куката.
– И защо аз трябва да го правя? - питах безинтересно. Все пак и бях първия помощтник, не слугата и.
– Сега като има сили, едва ли ще е добра с нас, ако я безпокоим. - призна страха си Бони и аз кимнах и застанах до капитанската каюта. Отворих вратата и видях Корал да спи на леглото. Седнах до нея и и смъкнах шапката. Поставих я на скрина до леглото и я завих с едно тънко одеяло. Тръгнах да излизам, стъпвайки по скърцащия под, когато и чух гласа.
– Хари. - каза тя и почна да кашля. Обърнах се към нея притеснен и я погледнах. Беше по-бледа от преди и носа и беше зачервен.
– Това е зле! - извиках аз и изхвърчах от каютата. Събрах целия екипаж и въздъхнах - Корал е болна. - от всички се чуха притеснени възгласи и Бони пристъпи напред.
– Хари, Куинси открадна всичките ни медицински запаси. Няма как да и помогнем. - обясни момичето и аз въздъхнах. Гил се присъедини към кръга от притеснени пирати и погледна объркано.
– Къде беше, глупако. - скарах му се аз и той се обърна разсеяно към една от уличките, сочейки я.
– Бях с Адриана и... - започна да обяснява той и аз се сетих за единственото момиче на Острова, което може да ни помогне сега...
**Дестини**
След неочакваната среща със злодейските деца, напуснах аркадата сама и се отправих към кулата ми. По пътя спрях на пазара, за да си открадна нещо. Не го бях правила отдавна и да съм честна, малко ми липсваше. Тъкмо се канех да си гепя един стар часовник, когато някой ме дръпна настрани.
– Хари! - извиках аз отдъхвайки си и го ударих леко в корема.
– И аз се радвам да те видя, ягодке. - каза той и аз скръстих ръце.
– Още съм ти сърдита, Хук. Как можа да избереш пиратите пред мен!? - казах обидена.
– Дест, пиратите са ми като второ семейство... Тоест... Ти си ми малката сестра, но... - той въздъхна без да
знае какво да каже и аз се подсмихнах.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...