**Сноу**
След като видях Дестини в гората, я проследих и я видях да влиза в една пещера. Веднага се върнах на партито на Руби, за да и кажа, но мама ме хвана за ръката, задърпа ме настрани и ми даде една камера.
– Записвай от този ъгъл качествено. Сега ще пускат фенерите! - обясни тя и побърза да застане пред голямата камера, която държеше нейния оператор. Рапунцел и Юджин пуснаха първите два балона. После последва Руби и всички гости на партито се включиха. Аз записвах всичко и да си призная, беше много красиво. Хората по селата и по-далечните градове, които не бяха на партито, също пуснаха балони и цялото небе започна да блести. След това дойде огромната розова торта и гостите започнаха да поизчезват, а Руби се сбогуваше с всички - Хайде да тръгваме. Партито свърши. - каза мама и тръгнахме към изхода.
– Но трябва да говоря с Руби! - настоях аз.
– Ще говорите утре в училище. - отряза мама.
– Може ли да спя у тях? - запитах.
– Не. Трябва да ми помогнеш да обработя тези видеа. - настоя мама и минахме покрай рожденничката.
– Трябва да говоря с теб. Излез на двора ти в 2. - казах тихо докато я прегръщах и тя малко се почуди от предложението ми, защото е след вечерния ни час, но все пак кимна и се сбогувахме.
**Руби**
Лежах на леглото в стаята ми и едва си държах очите отворени, когато Сноу ми звънна. Излязох на терасата ми и си пуснах косата. Тя се покатери и застана до мен.
– Ти.. избяга.. от.. вкъщи. - казах очевидното без да мога да повярвам все още.
– Да. Но това не е важно. Имам предвид, важно е, но не съм тук за това... Тоест... - не знаеше как да започне приятелката ми и аз я спрях.
– Просто ми обясни какво е толкова важно? От както пуснахме фенерите си странна. - казах и тя ме погледна.
– Обещай да не казваш на никого. - каза и си подаде кутрето напред. Аз го стиснах с моето и се пуснахме - Отидох в гората, за да направя едни снимки с телефона ми, за които мама ме помоли по-рано, когато изведнъж видях Дестини да тича нанякъде доста задъхана. Последвах я, за да я питам дали всичко е наред, но тя влезе в една пещера. После блокира входа и не можах да я последвам. - призна Сноу и аз я гледах потресена.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...