**Корал**
Стъмни се и на двете ни се доспа, затова решихме да се върнем в гимназията. Влязохме си в стаята и там видях Хари и Гил.
– Какво искате? - питах ядосано.
– Преди малко минах ме при Ума и тя ми каза, че трябва да се сдобрим. - каза той - Адриана, ще ни оставиш ли сами? - пита изведнъж.
– Да. Да. Ще отида да пожелая лека нощ на сестра ми. - каза и излезе от стаята. Погледнах Хари бясно и той ми се усмихна.
– Това, което казах онзи ден, не го мислих. - съобщи изведнъж - Ума беше там, бях ядосан и изненадан и изобщо не мислих какво говоря. - призна пирата.
– Не ме интересува. Не искам да се сдобряваме, но ще се постарая, заради плана, който всъщност нямаме. - намекнах.
– Спокойно, ще измислим нещо. - каза сигурен той и понечи да ме прегърне, но аз го отблъснах. Видях Гил да държи няколко яйца на леглото ми и го избутах от там.
– Гил! Знам, че Острова не е най-чистото място на света, но не искам да ми цапаш леглото! - изпищях.
– Опа. Съжалявам. - извини се глуповато и изтръска завивките.
**Адриана**
Стигнах пред стаята на сестра ми и почуках, но не получих отговор. Почуках повторно и понечих да отворя, но чух завъртане на ключ.
– Ехо? Дестини? Адриана е! - казах през вратата.
– Дестини не е тук! - провикна се тънкото гласче на Дизи отвъд вратата.
– А къде е? - питах леко притеснено - Доста късно е.
– Отиде до столовата за вода! - отговори момичето.
– Може ли да вляза и да я изчакам вътре? - помолих мило.
– Не! - каза категорично Дизи - Смисъл, преобличам се. - обяснидъщерята на Дризела. Тогава покрай мен мина Мал доста задъхана и притеснена, облечена с една розова, доста елегантна рокля и протрити кубинки. Почти не ме забеляза.
– Дизи! Аз съм. Отвори! - провикна се тя.
– Няма смисъл. И на мен не ми отвори. - обясних и - Аз чакам сектра си. Дизи каза, че е в столовата.
– Ами отиди я потърси. Трябва да помогна на Дизи с едно домашно! - заяви доста странно и ме избута от пътя. Влезе в стаята и заключи след себе си.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...