**Гил**
Останах сам в гората и започнах да обикалям около едно дърво. Като ми писна, тръгнах нанякъде и се озовах на плажа. Забелязах една пещера и влязох там. Навлязох навътре и вече не виджах нищо, когато изведнъж зърнах лека синя светлина в далечината. Приближих се малко и чух познат глас.
– Poor unfortunate souls... in pain, in need. This one longing to be thinner, that one wants to get the girl and do I help them? Yes indeed! - престъпих напред и видях дългите плитки на Ума. Тя беше с гръб към мен, затова застанах зад нея и я потупах по рамото. Тя скокна и ми огъна ръката. - Гил! - пусна ме рязко и аз се строполих на пода. - Какво правиш тук?! Кой ти каза къде съм?
– Никой. Дори не знаех, че си тук. На Острова се говори, че си се превърнала в скарида и си била изядена от акула. - обясних напълно честно.
– Как ме нарече, Гил? - каза ясосано и се доближи до мен.
– О, не аз. Ами Куинси. - признах спокойно и очите и се разшириха.
– Този Гаргоил! - изкрещя тя и тропна с крак. Погледнах я разтревожено.
– Ума? Може ли да те питам нещо? - питах предпазливо и тя кимна все още леко ядосана - Какво е станало между теб и Куинси?
– Мал... - каза тъжно замисляйки се.
– Мал ли? - попитах учудено и тя се обърна с гръб - Какво е направила Мал?
– Нищо... Гил, върви си и забрави, че си ме видял. - влезе в един тунел и светлината изчезна. Останах в мрака и едва си намерих пътя към плажа.
**Карлос**
Влязохме в стаята си и се метнахме на леглата. Спогледахме се и двамата се намръщихме.
– Изглеждаш ужасно. - каза Джей смееки се.
– Поне нямам клони в косата. - засмях се аз. Двамата се изправихме и тръгнахме към банята - Какво си мислиш, че правиш?
– Отивам да си взема душ. Не е зле и ти да го направиш - обясни Джей през смях.
– О, ха-ха. - засмях се саркастично - Аз ще съм първи.
– Не, няма! - каза рязко и влезе в банята. Заключи врата след себе си и започна да се къпе. Аз седнах на леглото и си събух обувките. От тях падна супер много кал. Оставих ги до леглото, взех си другите ботуши, натъпках едни чисти дрехи в раницата ми и се запътих към момчешките съблекални. Изкъпах се бързо, преоблякох се и се върнах в стаята. Джей все още беше под душа и затова реших да поиграя малко видео игри. Минаха към десет минути и Джей излезе.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...