Chapter 75

22 2 4
                                    

**Иви**

Алармата ми звънна в 9 и аз изръмжах. Почти не бях спала. След като с Мал си влязохме в стаята, цяла нощ мислихме как да върнем Дестини и Дизи в Аурадон и мисля, че си легнахме някъде към 4. Станах от леглото, взех си душ, измих си зъбите и се преоблякох в нещо по-подходящо за Аурадон от коженото ми яке. Сресах си косата, гримирах се и излязох да търся Мал. Отидох в кафенето до училище и на една от външните маси видях Мал и Бен да закусват. Седнах до тях и те се усмихнаха.

– Добро утро. - поздравиха ме и погледнах Мал въпросително. Тя поклати глава отрицателно и си взех една от нейните бисквитки.

– Бен. Предполагам Мал ти е разказала за Дестини и Дизи? - започнах аз и той кимна.

– Да. Каза ми за някакъв план, който сте мислили цяла нощ. - съобщи той.

– Перфектно! - изпищях радостно аз - Идеята ни е да организираме нов празник. 

– Специален ден за злодейските деца. - допълни Мал.

– Ден, в който те си спомнят, че не сме ги забравили. - обясних аз.

– Звучи супер. - усмихна се краля.

– Да, но има и още нещо. - обади се Мал - Не може просто да им организираме такъв празник. За тях няма да значи нищо. Злодеите не се влияят само от жестове. - каза приятелката.

– Затова, Бен, с твое разрешение, те молим, на този ден ние четиримата, първите злодеи в Аурадон, да изберем нови четирима късметлийци, да дойдат с нас в Аурадон и да се учат да бъдат добри. - разказах аз и Бен въздъхна.

– Не знам Иви... - съобщи той мислейки.

– Бен, ние познаваме децата там. Знаем, кои могат да правят добрини. Само им трябва шанс. Сам видя, щом дъщерята на Злодеида се промени, то всичко е възможно. - каза Мал и Бен кимна.

– Ще го говоря с родителите ми и Феята Кръстница, но първо трябва да и съобщя за Фреди и СиДжей. - каза той ставайки от масата и целуна Мал по бузата, след което се запъти към замъка.

– Дано се получи. - въздъхнах аз и Мал отпи от кафето си със вдигнати рамена.

**Руби**

С Арабела и Сноу седяхме кротки пред кабинета на директорката, чакайки нашите родители да дойдат, когато те се зададоха по коридора с крал Бен.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now