Chapter 34

16 4 0
                                    

**Дестини**

Гледах Хари право в очите и не можех да повярвам на думите му.

- Е, какво реши? - пита настойчително.

- Аз съм прогнила и в сърцето. - казах и видях самодоволната усмивка на пирата. Карлос се обърна и си тръгна, а Мал остана в шок.

- Хари! - изкрещя тя и го издърпа настрани, за да говорят. Затичах се след Карлос и го хванах за ръката.

- Това, което казах е вярно. - започнах - Но ме е грижа за теб.

- Не е това. Цял живот някой ти казва как да си живееш живота, и сега, когато най-накрая можеш да направиш собствен избор, избираш да се водиш по акъла на Хари... - обясни той леко ядосан.

- Хари е важен за мен! - прекъснах го - А и освен това, дойдох в Аурадон с една цел. И смятам да я изпълня... -казах решително.

- Дестини - каза и ме дръпна настрани - като откраднеш пръчицата, няма нищо да постигнеш. - прошепна.

- Напротив. Ще властвам над Аурадон и Острова. - казах гордо, а той ме погледна подигравателно.

- Дори ти да развалиш магията над Острова, няма ти да станеш негов владетел. Ще е някой от нашите родители. Ще всява ужас и ще направи дори и твоя живот мизерен, точно както на Острова. Това ли искаш? - пита той и това ме накара да се замисля. После си тръгна.

**Мал**

- Не знаех, че все още ме харесваш. - усмихна се пирата по своя начин.

- Аз не знаех, че все още си толкова жалък. О, чакай! Всъщност знаех. - заядох се с него - Сериозно ли Хари? Да заплашваш 15 годишно хлапе! А на всичкото отгоре е Дестини! Засрами се! - извиках му.

- Отношенията ми с нея не са твоя работа. - защити се той.

- Напротив! Стой на страна от нея! - изръмжах му, но той ме хвана за ръката. Придърпа ме към себе ки и замалко да се целунем, но той си сложи куката на врата ми.

- Ще правя каквото си искам. - прошепна ми в ухото. После извади една кайсия от джоба си и ми я метна - Аурадонците имат добра стока за крадене! - подсмихна се той и ми обърна гръб.

**Иви**

Стоях до Дъг в час по химия и се опитвах са разбера за какво говори учителя.

- Не може ли да заменя химията със модни съвети? - оплаках се шептейки и Дъг се усмихна.

Like the kid next doorحيث تعيش القصص. اكتشف الآن