**Адриана**
С Корал се бяхме запътили към пещерата на Ума, но по пътя видяхме Гил и се спряхме.
– Какво прави той тук? - пита Корал и ме дръпна зад една скала.
– Не знам. Излязъл е на разходка. - предположих.
– Възможно е. Дали знае за Ума? - замисли се приятелката ми.
– Не знам. Ако искаш да го заобиколим. - предложих.
– Не. - каза продължително и препречи пътя на момчето - Гил! - престори се на радостна - Какво правиш тук?
– Корал. Сестра ти... ъм такова. Не... - замисли се притеснен - Гладен съм. - каза изведнъж и я заобиколи. Аз се показах иззад скалата и пресрещнах Гил.
– Хей Гил! - казах весело и той се спря стреснат.
– Адриана! Аз такова... До после... - заобиколи и мен и се затича към гимназията. Корал тръгна след него, но в момента в който се обърнах да ги последвам чух студения глас на Ума, с нотка забава.
– Видя ме. - каза и се обърнах към нея, а Корал се спря и дойде при нас - Нищо не знае, спокойно. Но искам да държите поглед над Гил, за всеки случай.
– Защо ние? - сопна се приятелката ми.
– Защого така казвам! - изкрещя Ума - И защото сте единствените, които знаете за това.
– Но... - започна момичето до мен ала морската вещица ни хвана за ръцете и ни вкара в скривалището си.
– Опитах се да усвоя магията на майка ни. - започна тя като стигнахме до един котел - Знаете, онази, където се краде глас и се преобразяваш в друг човек. Така бихте могли да се промъкнете в музея незабелязано.
– Ума, в музея има охранителна система. Камерите са най-малкия ни проблем. - казах за първи път и Ума се усмихна надменно.
– Адриана, вие си имахте ваш план, но той се провали. Сега следвате моя. - обясни тя, като се приближи към мен.
– А защо не си го изпълниш сама? - настоях аз и Ума се намръщи.
– Адри... - каза тихо Корал, притеснена - Ума, като усвоиш отварата, оведомиме. - сестра и кимна и двете излязохме от пещерата.
**Карлос**
Пристигнахме в мола и на входа видяхме Лони.
– Хей! - усмихна се тя и прегърна Джей - И Дестини? - огледа се наоколо.
– Не знам къде е. Ще и звънна. - казах и си извадих телефона.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...