**Куинси**
Всички пирати се разбягаха и пристъна се изпразни. Гастон Младши и Гастон Трети проверяваха дали някой пират не се е скрил в трюма, а Лудата Мади помогна на Хариет да излезе от водата.
– Не мога да повярвам, че ни се изплъзнаха! - извика яростно Джини и аз отидох при нея.
– И аз. Можехме най-накрая да избягаме от този проклет Остров! Само да се бяхме добрали до сестра ти. - казах ядосано - Аз съм кралица! Не е редно да съм затворена тук!
– Звучиш като Хадес. - скара ми се Антъни. Завъртях очи и нещо ми блесна в окото.
– Няма никой. - докладваха Гастоновците и Джини побесня.
– Не може Дестини и Адриана да победят! Те не заслужават да живеят в Аурадон! Защо майка ми изобщо прати тях! - докато приятелката ми крещеше, аз се доближих до искрящия предмет и го взех в ръка. Завъртях се към Джини и се усмихнах подло.
– Все още ли мислиш, че те победиха? - питах, след което двете се засмяхме злобно и Джини грабна пръчката от ръката ми.
– Не може да бъде. Пръчицата на Феята. И сестра ми беше достатъчно глупава да ми я донесе точно под носа. - усмихна се дяволито и я размаха - С коси като злато, уста червена, твоята сила разгърни и бариерата срути! - извика Джини гордо и Гастоновците застанаха зад нея в очакване на нещо голямо - Защо не действа?
– Бариерата? - посочи очевидното Хариет.
– Ъгх! И сега как се очаква да завладеем Аурадон?! - извика бясно Джини и Антъни я прегърна от зад.
– Поне имаме пръчката. - каза той притискайки я към себе си и тя го погледна през рамо с отвръщение.
– Разкарай се! - каза грубо и го избута с лакти - Гастон!
– Да? - отговориха братята в унисон.
– Някой останал?
– Не Джини.
– Тогава обявявам пристанището за наше! - извика тя и се чуха радостни викове от целия ви отбор. Вече владеехме всичко. Острова беше наш. Сладка сладка победа.
**Адриана**
Когато сестра ми и бандата и ни атакуваха, всички побързахме да минем през тръбата водеща до стария гараж.
– Бутни моста! - провикна се Корал и посегна да го направи, но аз я спрях.
– Хари още не е дошъл! - извиках уплашено аз.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...