Chapter 36

16 2 0
                                    

**Адриана**

Ходихме към кафето до гимназията, за да седнем на спокойствие и да измислим план. Като пристигнахме остановихме, че е пълно. Забелязах момиче с дълга до кръста, кафява блестяща коса, облечено в розова рокля до коленете. Всички я бяха наобиколили. С Корал седнахме на една от масите и продължихме да я гледаме, опитвайки се да разберем коя е. Тя си взе смутито от бара и като се обърна, погнуса се появи на лицето и.

– Кои сте вие и защо седите на моята маса? - пита дъщерята на Аврора.

– Ние ще бъдем най-лошия ти кошмар, ако не се разкараш. - заплаши я Корал.

– Ааа. Ясно. Бен е довел още злодеи от Острова. Кога ще се научи най-накрая. - въздиша тя и седна на по-далечна маса. С Корал се засмяхме и си поръчахме горещ шоколад.

– Леле, тази Одри наистина е била надувка. - казах през смях.

– Добре, че сме ние, да я подредим на мястото и. - отпи от шоколада си Корал.

– Ако на Острова имаше място пълно със скъпоценни неща, как би влязла там? - питах изведнъж замислена.

– Ммм, не знам. - замисли се тя - Вероятно просто бих пробила вратата. Там се краде лесно. Въпроса е, че тук, не е така. - обясни тя и сви пакетче с бисквити от сервитьорката, която мина покрай нея.

**Дизи**

След като Дестини припадна, я  поставих внимателно на леглото и се опитах да я свестя, но без успех. Излязох от стаята на бегом и нахлух в кабинета на Бен по пижама. Там имаше среща на владетелите от различните части на кралството. Мал излезе тихо и затвори след себе си.

– Какво има Дизи? - пита усмихнато, за дето я измъкнах от скучната сбирка. Обясних и ситуацията и усмивката и бързо беше заменена от тревога. Тичайки, двете се върнахме в стаята и седнахме до Дестини.

– Твърдиш, че просто е припаднала? Ей така от нищото? - пита Мал докато и мереше пулса.

– Горе-долу. Преди това сънуваше кошмар. После искаше да излезе от стаята, но влязоха Корал и Адриана и това не стана. - обясних.

– Какво точно е сънувала? - пита притеснена.

– Не знам. Така и не ми каза. - почти проплаках - Тя ще се оправи ли?

– Да. - каза решително Мал. - Чакай тук и не пускай никой. - заповяда и излезе.

**Дестини**

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now