**Мал**
Напуснахме пиратската част на бегом, с лек страх да не бъдем последвани от Куинси и другите, но когато се намирахме на наша територия, всички се успокоихме. Всички, без Ума.
– Благодря. - казах с нежелание докато вървяхме към главния пазар.
– Не беше нищо. Имам лоши спомени от Куинси и Хари заедно... - призна тя, оглеждайки се за някой.
– Хари ли търсиш? - питах, мислейки, че може би и Ума има сърце.
– Какво? Не! - тя поклати глава в отврат - Искам да намеря Корал. Да съм сигурна, че тя е добре. - съобщи Ума и всички спряхме пред Помийната Яма. През прозореца на популярното за острова заведение, ясно се виждаха Корал и нейната банда.
– Мисля, че желанието ти се сбъдна. - каза Иви с усмивка и петимата влязохме.
– Ума? Ти пък какво правиш тук? - пита сестра и леко грубо и учудено.
– Същото щях да те питам и аз! - отвърна тя.
– Къде е Дестини? - питах аз и Корал се засмя с подигравка.
– Не искам да знам нищо за сестрите Готел. Нито Адриана, нито Дестини, нито пък Джини. Официално не ми пука за тях. - заяви пирата и разбърка мътната си вода.
– С Адриана не бяхте ли приятелки? - пита Карлос на свой ред и Корал го изгледа злобно.
– Бяхме. В минало време. - отговори тя и Гил дойде от бара с две табли с гнили яйца.
– О, хей хора. - поздрави ни той с пълна уста и аз му кимнах - Ако търсите Адриана, мисля, че отиде към Шишчетата на Хадес, след като се скараха с Корал. - каза ни той и тръпки ме побиха като чух онова има. Хадес...
– Добре. - каза Джей - Благодаря Гил. Хайде. - подкани ни той и четиримата излязохме от ресторанта.
– Ума? Идваш ли? - обърнах се към нея. Тя се беше излегнала на един от диваните, висейки над главата на Гонзо.
– Не. Ще ви настигна по-късно. - обеща и пак се обърна към сестра си.
– Ума! - викнах и и погледа и отново се насочи към мен. Подадох си ръката напред и тя врътна очи. Дойде по-близо до мен и тайно ми подаде пръчката.
– Толкова доверие ли ми нямаш? - пита невинно.
– Не и след като омагьоса Бен! - отвърнах и тя поклати глава, връщайки се на пиратската маса. Аз, Иви, Джей и Карлос се запътихме към ресторанта, в който не съм влизала ни веднъж и като стигнахме пред Накъдри и Боядисай, Иви се спря на входа.
YOU ARE READING
Like the kid next door
FanfictionКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...