Chapter 62

12 2 0
                                    

**Дестини**

Събудих се в скривалището на Мал и се огледах. Навън беше малко по-тъмно от преди, което значеше, че е вечер. Взех си раницата от дивана и бавно напуснах бърлогата. Запътих се към "Вуду магазина" когато чух нкой да ме вика от тъмните улички.

– Дестини! - провикна се Силия - Дестини? Къде си? - продължи тя и аз врътнах очи и се усмихнах.

– Силия! - отвърнах аз и след няколко минути тя излезе тичайки от тъмнината и ме прегърна.

– Дестини не изчезвай повече така! - скара ми се тя и ме пусна. Аз се засмях и я погледнах.

– Не обещавам нищо. - тя също се засмя и ме поведе към главния пазар.

– Странно, Джини не претършува пазара. Само си открадна нови кубинки. - обясни Силия по пътя.

– Все пак се радвам, че избягах. Не искам да се срещам с нея. - отвърнах аз и двете пристигнахме на пазара - Това плодове ли са?! - възкликнах аз като видях една шарена сергия с храна и задърпах Силия натам.

– Какво са плодове? - пита тя объркана и погледна леко загнилите праскови.

– Те са сладки и сочни. Е, тези тук са малко изгнили, но все пак е по-добре от мухлясал сандвич в "Помийната яма". - тя кимна и заразглеждахме сергията. Имаше гнили череши, кафяви банани, прогнили ябълки, но никаква следа от моето любимо, ягоди. Силия взе две праскови и плати, после ме погледна - Да имате ягоди. Те са малки, червени и...

– Има това, което виждаш. - заяде се продавачката, една стара вещица и аз се намръщих - Това да не ти е Аурадон. - скара ми се тя и аз погледнах Силия.

– Права е. Тук няма всичко. - поясни вуду магьосничката.

– Дестини! - чух гласа на Дизи и се обърнах изненадано по негова посока. Приятелката ми вървеше бързо към мен, следвана от Руби, Сноу и дъщерята на Алана - Дестини, трябва да се прибереш в Аурадон. Тук не е безопасно. Урсула е извън бизнеса. Кой знае какво се е случило тук.

– Нищо особено. - обади се Силия, ядейки праскова - Джини и нейната банда са новите Мал, Джей, Иви и Карлос, но по-жестоки.

– Никой не говори с теб. - каза сърдито Дизи гледайки в нейна посока.

– Е, ти се намеси в разговора ни, така, че мисля, че никой не говори с теб. - заяде се Силия и Дизи се намръщи.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now