Chapter 31

24 3 0
                                    

**Корал**

Стигнахме в гимназията в 5 сутринта и се запътихме право към библиотеката. Вървяхме тихо, за да не ни усетят.

– Наистина ли мислиш, че ще има каквато и да е книга за Острова на изгубените или за сегашното му състояние? - мрънкаше Адриана докато се прокрадвахме по коридорите.

– Каквато и да е информация ще ни е полезна. - обясних. Стигнахме библиотеката и се опитахме да отворим, но беше заключено. - Мога да пробвам да пробия вратата с някое заклинание. - предложих и Адри извади една фиба от косата си.

– Или може да пробваме по моя начин. - усмихна се и започна да бърка с фибата в ключалката докато не се чу едно "щрак".

– Супер си. - казах и директно влязох в библиотеката. Приятелката ми ме последва и внимателно затвори вратата след себе си. Беше сравнително тъмно, защото слънцето не се бе показало още и затова си светехме с фенерчетата на телефоните ни. Разделихме се, за да не се бавим. Колкото по-бързо разберем какво се случва на Острова, толкова по-добре. Оглеждах рафтовете и четях внимателно всяко едно заглавие, но не намирах нищо полезно.

– Корал, виж тук! - каза замислено Адри от другия край на стаята. Отидох при нея и погледнах към книгата озаглавена "Островни чудеса".

– Не мисля, че това е свързано с нашия Остров. - казах и тръгнах на обратно към мястото където бях.

– Напротив. Виж от близо! - спря ме тя - "Една история за всички злодеи и злините, коита са правили или предстоят да направят на Острова на изгубените." - каза почти на един дъх и аз веднага дойдох при нея. Взех книгата от ръцете и и установих, че е цялата прашна.

– Разбира се. Никой никога не я е чел. - измрънках под нос и я отворих. - Злодеида, Злата Кралица, Круела Де Вил, Джафар... - започнах да чета имената докато разглеждах съдържанието.

– Урсула, Майка Готел, Дризела, Анастасия, Лейди Тримейн... - продължи Адриана, но наистина настръхнах като каза Кралицата на Сърцата.

– Коя страница? - питах напрегнато.

– Сто двайсет и първа. - каза Адриана бързо и аз разлистих книгата до съответната страница - Но не разбирам защо те интересува толкова Кралицата на Сърцата. - пита момичето.

– Не тя ами дъщеря и. - обясних - Кралицата на сърцата има дъщеря на име Куинси Харт. Бля бля бля... 

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now