Chapter 61

14 2 0
                                    

**Корал**

Като стъпих на пропитите с морска вода дъски и миризмата на океан и риба ме удари в лицето, една голяма подла усмивка се появи на лицето ми. Стигнах до кораба на сестра ми и бавно минах по моста. Нямаше много хора на пристана, което беше странно, но малкото които бяха там ме зяпнаха с отворени усти и аз просто отметнах коса назад.

– Аз се върнах. - пропях като стъпих на палубата и Гонзо, един от верните пирати на Ума ме посрещна радостен.

– Корал. - каза той целувайки ръката ми и аз се усмихнах победоносно.

– Гонзо, какво се е случило тук? Къде са всички? - пита Адриана, напълно разваляйки момента и високия пират я погледна.

– Не сте ли чули? - пита той плахо и четиримата се спогледахме и поклатихме глави отрицателно - Елате с мен. - каза той сериозно и ни поведе към каютите под палубата. Там седнахме на една маса в центъра на стаята и другите пирати ни наобикаляха прави - Когато Хари и Гил заминаха за Аурадон, Джини и бандата и нападнаха пристанищата. Ресторанта на майка ти фалира. - каза той гледайки мен - Всички ги е страх да напуснат домовете си. Ние се крием... 

– Джини? Аз си мислих, че Куинси е заплахата. - прекъсна го Адри.

– О не. Куинси е ангелче в сравнение с Джини. Това момиче няма равно. Не мога да повярвам, че ти е сестра. - обясни Гонзо и аз останах замислена.

– Ако ресторанта на мама не работи, тя откъде получава храна? Как е тя? - питах притеснена. Може тя да ме мрази и аз да не съм и най-големия фен, но въпреки всичко ми е майка.

– Добре е. Всеки ден някой по-смел от екипажа ни ходи да я проверява и и носи нещо друго за хапване. В замяна тя държи момичетата далеко от пристана. - обясни пирата и аз кимнах.

– А Бен се мисли за герой като води още злодеи в Аурадон... - отбеляза Хари и аз се намръщих.

– Събери целия екипаж и им кажи да се оглеждат за Дестини Готел. Тръгваме с прилива! - извиках последното и всички пирати в стаята се развикаха развълнувано. Адриана гледаше притеснено, но аз я прегърнах през рамо и тя ми прати една фалшива усмивка.

**Арабела**

Излязохме от салона на Ан и този път злодеите не ни обърнаха внимание както на идване. Тръгнахме из малките улички на Острова докато не се озовахме отново в пиратската му част.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now