**Джей**
Прекосявайки златния магически мост и стъпвайки отново на Аурадонска земя, мисля че всички си отдъхнахме малко.
– Хей, как сте отзад? - питах поглеждайки във огледалото, за да се сдобия с гледка към трите принцеси.
– Гадно ми е, че оставихме Дизи, Дестини и Ан на Острова. - каза Арабела.
– Да! Те заслужават своя шанс тук, в Аурадон! - потвърди Сноу.
– Може би на тях просто им се е оставало. - предложи Руби и другите две момичета я изгледаха странно - Не всеки иска да живее в дворец.
– Аз нямам нищо против. - обадих се от шофьорското място.
– Руби, какво ти става? От както пристигнахме на Острова се държиш някак странно. - отбеляза Сноу.
– Нищо. Забравете. - отговори русокоската и в лимузината настъпи пълна тишина. Стигнахме до гимназията и паркирах в гаража до училището където се срещнах с приятелите ми. Слязох от колата и отворих вратата на малките принцеси, които излязоха весело, радостни, че най-накрая са у дома. Фреди ми метна ключовете от мотора и се усмихна.
– Сладко возило. - каза тя оглеждайки мотора ми.
– Някой ден може и ти да имаш такова. - съобщих аз и лицето и грейна. Си Джей извади двете раници от багажника на лимузината и подаде едната на Фреди.
– Сега какво? - пита пирата и Мал си смъкна каската.
– Сега завеждаме принцесите до техните стаи, осигуряваме се, че не излизат на повече приключения. - каза строго Мал гледайки трите деца - И ви намираме стая.
– Може да останат в старата стая на Адриана и Корал. - предложи Иви.
– Не. Те ще се върнат. - каза Мал и отиде до Карлос, който имаше затруднения с откопчаването на каската си - Няма да позволя на повече злодейски деца да гният на онзи Островен затвор. - обясни тя, махайки каската от главата на приятеля ни.
– Значи и Дестини ще се върне?! - пита радостно Арабела, но Мал просто се усмихна и си замълча.
– Хайде. - подкани ни тя и всички се отправихме към училището. Вървейки към крилото със стаите, минахме покрай офиса на Феята Кръстница и Мал спря до вратата.
– Ще ни трябва ключ. - каза тя.
– Мал, нека говорим с Бен първо. - предложи Карлос.
ESTÁS LEYENDO
Like the kid next door
FanficКой каза, че злодеите имат само по едно дете? Мислили ли сте, че може би не Мал и групата и са били забравените деца? Има ли други, по-неизвестни от тях? Ако да, вероятно им е писнало да се крият в сенките на по-големите си братя и сестри. Дойде и т...