Chapter 26

27 3 3
                                    

**Дестини**

Настигнах Карлос и застанах пред него. Той се опита да ме избута, но му хванах ръката и го погледнах с насълзени очи.

– Дестини, не ми се говори сега. - отсече.

– Не говори. Само ме чуй. Моля те. - една сълза капна от бузата ми и той въздъхна. Отидохме до гората, за да сме сигурни, че никой не ни чува и седнахме на тревата. 

– Слушам те. - каза студено.

– Само обещай, че няма да кажеш на никого. - помолих го.

– И защо да го правя? - пита на шега.

– Карлос! - ударих го леко по коляното и се засмяхме.

– Добре. Обещавам ти, Дестини. - усмихна се и си стиснахме ръцете на шега.

– Всичко започна деня, в който ме накараха да дойда в Аурадон. Майка ми ме прати, за да открадна вълшебната пръчица. Аз не исках изобщо да идвам, но но нямах избор. После Корал измисли този план да омагьосаме Бен и да се промъкнем в музея, но очевидно се провалихме и ме искараха мен виновна. Карлос, аз дори не знаех, че са задействали плана. - той ме гледаше без да може да осмисли информацията и изглеждаше като парализиран. - Земята до Карлос?! - засмях се - Карлос? 

– Па! - изкрещя той и аз скокнах. Той се засмя и ме прегърна. 

– Защо го направи? - питах в прегръдките му.

– Беше забавно. - не спираше да се усмихва.

– Не, не беше! - сгуших се в него. - Мразя те. - казах тихо.

– И аз те обичам. - каза той и ме погледна.

– Обичаш ме? - питах объркана и той кимна.

– Защо си толкова учудена? - попита ме.

– Никога никой не ми го е казвал. - сгуших се още повече в него и го целунах по бузата. Останахме така известно време и след това се запътихме към гимназията, защото имахме часове.

**Адриана**

След като Дестини затвори погледнах Корал леко ядосано. Тя ми се усмихна.

– Кога ще я връщат на Острова? - пита гадно.

– Както ти самата каза, "Тя е най-сладката, ще се измъкне невредима." - изимитирах я грубо и си скръстих ръцете.

– Тогава защо си ми сърдита? - пита и седна върху чина си. 

– Знам, че на острова е нормално да използваш хората - вдигна вежда - и не, няма да ти говоря как това не е правилно в Аурадон. Имам предвид, че не искам повече да използваш малката ми сестра за твоите тъпи планове. - почти изкрещях.

Like the kid next doorWhere stories live. Discover now