Bölüm şarkısı: Kaan Boşnak - Yorgunum ve Ağrılar
———"Hadi, artık uyanın uykucular. Sabaha kadar bağırınırsanız böyle uyanamazsınız. Kalkın da hazırlık yapın İzmir yolcuları."
Babamın aşağıdan gelen bağırışlarıyla uyandığımda bir süre yatakta durduktan sonra kalktım ve yüzümü yıkayıp odamdan çıktım.
Odamın tam karşısındaki Ahmet'in odasına girdim.
"Ahmet hadi kalk." dedim ve kolundan dürttüm.
Uyanmadı.
"Kalk." Daha hızlı dürttüm.
Uyanmadı.
"Ya kalksana be." diye bağırdım.
Hala uyanmadı.
"Bana bak! Uyan artık. " dedim ve kafasını tutup salladım.
Kaşlarını çattı ama yine de uyanmadı.
"Uyanmazsan babamı çağırırım." dedim hala kafasını sallarken. Anında gözlerini açtı ve kalktı.
Bu numara her zaman işe yarardı.
"Uyandım işte ya. Babama ne gerek var?" dedi ve odasındaki tuvalete girdi.
Aşağı indiğimde Ahmet de çok geçmeden geldi.
Kahvaltıyı hazırlayıp masaya oturduk.
"Yarın sabah 9'da uçağınız var. Arkadaşlarınıza da söyleyin." dedi babam.
"Sen ne zaman dönüyorsun baba?" dedim ve ağzıma bir zeytin attım.
"Sizi gönderdikten sonra ben de çıkarım yola."
Kahvaltı yaptıktan sonra Ahmet'le beraber masayı toplamaya başladık.
"Şimdi biz orada çalışacak mıyız?" dedi Ahmet elindeki tabağı bana verirken.
"Bilmem. Çalışırız büyük ihtimalle ama diğerleriyle de bir konuşalım." deyip tabağı makineye koydum.
Mutfağı topladıktan sonra salona girdiğimde babam televizyon izliyor, Ahmet de telefonla oynuyordu.
Ahmet'in yanına oturduğumda omzuna yattım ve telefonda ne yaptığına baktım. O sırada telefonum çaldı.
Önümde duran sehpanın üzerinden telefonumu alıp kimin aradığına baktım. Kerem arıyordu.
"Efendim." dedim Ahmet'in omzuna geri yatarken.
"Günaydın bebeğim. Ne yapıyorsun?" dedi neşeyle.
"Günaydın, oturuyoruz boş boş. Neden?"
"Bugün boşuz ya bir şeyler yapalım dedik. Serap burada şu an, siz de gelsenize. Ebru'yla Orkun da gelecek." Ahmet'e baktım.
"Kerem çağırıyor. " dediğimde gülümseyerek babama baktı. Ben de gülerek babama baktığımda babam da bize baktı
"Ne istiyorsunuz?" dedi bıkkınca.
"Arkadaşlarla buluşabilir miyiz?" dediğimde bir süre cevap vermedi.
"Baba?" diye yokladı Ahmet.
"Tamam, gidin." Telefona geri döndüm.
"Geliyoruz." dedim Kerem'e.
"Bekliyoruz." dedi ve telefonu kapattı.
Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve aşağı indim. Ahmet de hazırlandığında evden çıktık ve arabaya bindik.
Keremlere geldiğimizde bizimle beraber Orkun'la Ebru da gelip arabadan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...