Bölüm Şarkısı: Ali Ege - Benimle Sonsuza Gel
———"Ee siz akşam ne yapıyorsunuz?" dedim merakla.
"Bilmiyorum ki. Siz tiyatrodan çıkana kadar dışarıda takılırız herhalde." dedi Serap.
"Çocuklar nerede ya? Bügün ortalıktan kayboldular." dedim masada Serap'ın çaprazına oturup.
"Ben de bilmiyorum. Doğukan'ı aradım 'sonra arayacağım' diye mesaj atmış. Daha önemli ne işi varsa?" dedi hafif bir sinirle.
"Önemli olmasa kesin açardı bence." dediğimde hak verir bir şekilde kafasını salladı. "Neyse, ben hazırlanayım. Saat yaklaşıyor." deyip mutfaktan çıktım ve odama girdim.
Baş başa geçireceğimiz en ciddi randevu olduğu için güzel bir elbise giydim. Altına da abartı kaçmayacak bir topuklu ayakkabı seçtim. Hafif bir makyaj ve saçımı yapıp odamdan çıktım.
Telefonum çalınca evden çıkmadan telefonu açtım.
"Efendim."
"Ahsen ufak bir işim çıktı da sen salona geç, ben peşinden hemen geleceğim. Tamam?"
"Tamam, sorun yok. Çıkıyorum şimdi evden."
"Tamam, orada görüşürüz birtanem."
"Görüşürüz canım." deyip telefonu kapattım ve anneme haber verip evden çıktım.
Tiyatro salonuna geldiğimde içeri girip görevliye biletimi verdim. Görevli, bilete bakıp gülümseyerek bana döndüğünde normal bir şey olarak algılayıp onu takip ettim. Kapıda durup bana yol verdiğinde içeri girdim.
Arkamdan kapının kapanmasına aldırış etmeden merdivenlerden birkaç basamak indim.
Garip bir şekilde, salonda hiç kimse yoktu ve sahne ışığı sadece sahnenin hafif sağında duran bir piyanoyu aydınlatıyordu.
"Tuhaf." diye mırıldanıp önden ikinci sıradaki yerime oturdum.
Birkaç saniye sonra ışıklar birden sönünce telaşla etrafıma baktım. Tam ayağa kalkacakken salon aydınlandığında arkama doğru baktım. Hala hiç kimse yoktu.
Sahneden gelen melodiyle gözlerimi o tarafa çevirince şaşkınlıkla donakaldım.
Orkun piyanonun taburesine oturmuştu ve parmakları tanıdık gelen şarkının notalarını çalıyordu.
Üzerimdeki şaşkınlığı tepki verebilecek kadar attığımda merakla onu izlemeye başladım.
Birden şarkıyı söylemeye başlayınca istemsizce gözlerim dolmuştu.
Cem Adrian ft. Hande Mehan - Sen Benim Şarkılarımsın
Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısınGözyaşlarımı geri itelemeye çalışarak Orkun'un harika görüntüsünü izledim.
Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasınGülümsememe engel olmadan ayağa kalktım ve Orkun'un yanına gittim. Yanına oturup ben de onunla birlikte çalmaya ve söylemeye başladım.
Gülümseyerek bana döndüğünde gözyaşlarımın yerini harika parıltılar almıştı.
Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın
Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsınŞarkının sözleri yüreğime dokunuyordu resmen. Bir de üstüne şarkıyı Orkun'dan duymak daha da fenaydı
Sanki hiç gitmemiş hep var gibi
Bir sırrı herkesten saklar gibi
Sessizce sokulup ağlar gibi yanımdasınYaşadığımız bu anın gerçeklik payını ölçmeye çalışıyordum. Hayal edemeyeceğim türden bir durumdaydık.
Beni bir şeylerden aklar gibi
Koparmadan çiçek koklar gibi
Hiç bozulmamış yasaklar gibi aklımdasınGeçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın
Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsınŞarkı bittiğinde piyanonun üzerindeki ellerimi tuttu ve bana döndü.
"Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her şarkıda, denizin sakin dalgalarında, her gece izlediğim yıldızlarda, yürüdüğüm yolda, düşündüğüm her şeyin içinde sen varsın. Günler, aylar, yıllar geçse de hep ilk günkü gibi kalacaksın benimle. Gündüzüm de gecem de sensin..." deyip duraksadı. "Sen benim şarkılarımsın Ahsen."
Gülümseyerek kollarımı boynuna doladığımda o da belime sarıldı.
Söylediği sözler sayesinde az önce çaldığımız şarkıya artık tamamen bayılıyordum.
Kurduğu cümlelerle bir nevi şarkının ona beni anımsattığını söylemişti ve bu beni içimden, ağzım yırtılana kadar gülmeye zorluyordu.
Geri çekilip ayağa kalktığında olduğum yerden ne yaptığına bakıyordum. Elini bana uzattığında sorarcasına baktım.
"Dans edelim mi?" Gülümseyerek elini tuttum ve ayağa kalktım.
Piyanodan biraz uzaklaştığımızda ellerini belime koydu. Ben de ellerimi omzuna yerleştirdiğimde salonu bir şarkı sesi doldurdu.
Ali Ege - Benimle Sonsuza Gel
Saçlarının kokusu rüzgarlara karışmış
Gözlerinin rengi ufkuma yayılmış
Saçlarının kokusu rüzgarlara karışmış
Gözlerinin rengi ufkuma yayılmışSaçlarımın kokusunu ve gözlerimin yeşile çalan maviliğini sevdiğini söylemişti bir keresinde. Şarkının sözleri olabildiğince bize benziyordu bu durumda.
Ey zamanın durduğu yer
O yanımdayken gel
Ey güzel yıldızlar
Bizimle sonsuza gelBaşımı omzuna koyduğumda saçlarıma bir öpücük bıraktı.
Şarkının sözlerinde dediği gibi tam şu an, o yanımdayken zamanın durmasını istiyordum çünkü bu tarifsiz anın sonsuza kadar sürmesini diliyordum.
Ey zamanın durduğu yer
O yanımdayken gel
Ey güzel yıldızlar
Bizimle sonsuza gelŞarkının son melodisi sürerken elimden tutup geri çekilmemi sağladı. Beni kendi etrafımda döndürüp biraz ileri ittirdiğinde ayağıma çarpan şeye baktım.
Yerdeki kutuyu alıp içine baktım.
"Bu... çok güzel." dedim kutunun içindeki bibloya hayranlıkla bakarken. Bir kız ve bir erkek piyano çalıyorlardı.
"Beğenmene sevindim." dediğinde arkamı döndüm.
Şaşkınlıkla, önümde diz çökmüş ve elindeki yüzük kutusuna bana doğru yönelten Orkun'a baktım.
İşte bunu hiç beklemiyordum. İçten içe istiyordum ama hiç beklemiyordum.
"Orkun." dedim hayretle.
"İnsanların aşkı abartarak anlattığını düşünmüştüm bu zamana kadar ama haklılarmış. Aşk, onu görünce elinin ayağına dolaşması, her an sanki ilk defa görüyormuş gibi bakman, hep ilk günki gibi sevmenmiş. Bu hislerin, aramızdaki bağın, mutluluklarımızın hiç bozulmamasını, sonsuza kadar sürmesini diliyorum. Bu yüzden..." deyip daha çok gülümsedi. "Benimle sonsuza gelir misin?"
Şaşkınlıktan ağzımı açamıyordum ki cevap vereyim.
Sözlendikten sonra eninde sonunda evlenecektik tabii bu durumda şaşırılacak bir şey yoktu ama insan evlenme teklifi alınca şaşırmadan edemiyordu doğrusu.
"Gelirim. Sonsuza kadar gelirim."
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
Ficção GeralMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...