Bölüm Şarkısı: Baran Bayraktar - Gol
———İçeri girdiğimizde boş olan bir masaya geçtik ve içeceklerimizi söyledik.
"Bir görevli bulup konuşsak mı?" dedim etrafa bakınırken.
Garson gelip içeceklerimizi bırakınca Ahmet'e bakıp kafamla garsonu işaret ettim. O da anlayıp kafasını salladı.
"Kardeşim biz kapıdaki ilan için kiminle görüşebiliriz?" Hepimiz garsona bakıyorduk.
"Hemen birini gönderiyorum Abi." dedi ve gitti garson.
"Abimin de sesi çok güzeldir biliyor musunuz?" dedi Ebru gülerek. Hepimiz Orkun'a baktığımızda Orkun sinirle Ebru'ya bakıyordu. "Hatta o da arada arkadaşlarıyla sahneye çıkıyor."
"E o zaman o da bizle çıksın. Yiğit hem bateri çalıp hem vokallik yapıyor, onun yerine Orkun'u alalım." dedi Kerem ve Orkun'a baktı. "Uyar mı sana?"
"Olur, bana fark etmez. İş bakacaktım ben de zaten."
"Mantıklı." dedim Ahmet'e bakarken.
Serap gülerek beni dürttüğünde ayağımla bacağına vurdum.
"İşi alabilirsek neden olmasın?" dedi Ahmet.
O sırada yanımıza takım elbiseli, bizim yaşlarımızda bir çocuk geldi.
"Buyurun gençler, Melih Abi sizi bekliyor." dediğinde Ebru, Doğukan ve İrem'i orada bırakıp ayağa kalktık.
Biraz ilerleyip bir odaya girdiğimizde büyük bir odada masanın başında yine takım elbiseli, genç bir adam oturuyordu.
"Buyurun gençler, yardımcı olalım." dedi ve eliyle masasının önündeki koltukları gösterdi. Dört tane koltuk vardı. Serap, Yiğit, Ahmet ve ben koltuklara oturduk.
"Afişteki iş için geldik." dedim grubun sözcüsü gibi, adının Melih olduğunu düşündüğüm adama.
"Deneyiminiz var mı?"
"İstanbul'da birçok yere çıktık."
"Tamam, bu akşam deneme olarak bir çıkın. Beğenirsek iş tamamdır. Fiyatı da o zaman konuşuruz." dedi ve ayağa kalktı.
Biz de ayağa kalktığımızda elini bana uzattı. Ben de elimi uzattığımda el sıkıştık.
"İki barmen arıyoruz. " dedi ve diğerlerine baktı. "Haberiniz olsun. Tanıdığınız biri varsa söylersiniz."
Odadan çıktığımızda bizi odaya götüren çocuk peşimizden geldi.
"Buyurun, sahnenin girişi bu tarafta." dedi ve önümüze geçti.
Sahneye çıktığımızda Ahmet ve Serap gitarları aldı. Yiğit bateriye, Kerem klavyeye geçti. Orkun ve ben de mikrofonların önüne geçtik.
Ne çalacağımızı kararlaştırdığımızda çalmaya başladık.
(Kalın ve eğik harfle yazan yerleri Ahsen , altı çizili yerleri Orkun, hem kalın hem eğik hem de altı çizili yerleri ikisi söylüyor.)
Baran Bayraktar - Gol
Bir sevdin bin sevildin
Yapacak çok şey var daha
Susmasın çalsın şarkılar, melodilerŞarkıya girdiğimde insanlar da bizle beraber el çırpamaya başlamıştı. Şarkı hareketli olduğundan kimse yerinde duramıyordu.
Benim dünya anahtarın
Benim acil yardımın
Sen istersen birleşir haritalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...