"İki saat kaldı! Sığınaklara!" diye bağıran Sezin'e bakakaldık. Okuldaki belli bir kısımın geleceği partinin başlamasına henüz üç saat vardı fakat Sezin nedensiz yere öyle heyecanlıydı ki, hiçbirimiz bu heyecanına anlam veremiyorduk.
Aramızdan tahminimizce en aklı başında olanı, elindeki cips tabağını karnının üstüne koyarak Sezin'e baktı ve "Salak mısın kızım sen? Ne bağırıyorsun daha üç saat var. Ayrıca ne bu heyecan?" diye sordu. Sezin, sehpanın üzerindeki çikolatalı gofreti açtı ve sadece dört lokmada, evet doğru, dört lokmada bitirdi. Ağzındaki çikolatayı umursamadan, "Kızım uzun zaman sonra partiye gideceğim, bir sürü yakışıklı çocuk gelecek oraya. Kalbim ve gözlerim bayram edecek, bunun heyecanını anlayamıyor musunuz gerçekten?" diye konuştuğunda iğrenerek ona baktım. Neden midemizi düşünmüyordu bu kız?
Asla sakin olmadan, daha doğrusu olamadan ben de elimdeki kola bardağını bıraktım ve onlara döndüm. "Ya akşamki partiye sevdiceğim gelecek benim, azcık beni düşünün! Elbise giyeceğim lan ben giymek istemiyorum nasıl gideceğim lan ben oraya fikir verin eliniz ayağınız olayım nolur." Sesim sonlara kısılmış, öyle komik bir hâl almıştı ki, hepsi bir anda gülmeye başladı. Aslı, en minnoşum canım aşkım olan Aslıcığım, beni umursayıp ayağa kalktı, "Kalk!" diyerek.
Kaşlarımı çatıp, "Ne bağırıyorsun be deli?" diyerek ona baktım. Kaşlarını kaldırdığında ürkerek, "Tamam aşkım, kalkıyorum," diyerek ayağa kalktım. Elimden tutup beni odama sürüklerken, diğerleri de kalkıp yanımıza gelmişti.
Beni yatağa itip dolabımı açtı, şöyle bir dolaba baktıktan sonra sertçe kapakları kapattı, "Senin kıyafetlerine tüküreyim ben!" diye atarlanıp cebinden telefonu çıkardı ve birini aradı. Hande'yi aramıştı büyük ihtimalle çünkü o bize gelecekti bir süre sonra. Telefonu kapatıp beni dürttüğünde huysuz bir şekilde ona baktım. "Banyoya mı girsen? Kokuşmuş şekilde mi gideceksin kızım oraya?" dediğinde, "Heee," diye saçma bir tepki verip kalktım. "Doğru, gideyim ben." deyip banyoya girdim.
X
Sonunda hazırlanmış ve evin önüne gelen taksiye binmiştik. Sürekli elimle kendime yelpaze yapıyor, sürekli heyecanımı dile getiriyordum.
Aslı, "Kızım sen kafayı mı yedin?" diye sorduğunda, dudaklarımı büzerek Boran'ı düşündüm. Acaba sesinden duyabilecek miydim kafayı yediğimi söyleyişini?
"Sanki evleniyor ya, heyecana bak." diye sızlanıyordu hepsi. Telefonum titrediğinde, çantamın içini açıp telefonu çıkardım ve ekranı açtım. Mesajı atan kişi tabii ki de Boran'dan başkası değildi.
Boran: geldim göremiyorum seni
Deli: Ha ha ha ha
Deli: çok komiksin minnoş seni
Boran: öyleyimdir:)
Gözlerimi devirip ekranı kapattığımda, taksi durdu. Ücreti ödeyip taksiden indiğimizde, mekandan yükselen sesler şimdiden beynimin içinde çınlamaya başlamıştı. Hep beraber içeri girdiğimizde olabildiğince dik yürümeye çalışıyordum. Ve Boran'a bakmamaya...
İçeri girip, bir yere geçtiğimizde gözlerimi Boran'ın masasında gezdirdim. Masada üç kız dört erkek oturuyorlardı ve kızlar... Taş gibiydi. Ama minnoş Boran'ım onlara bakmıyordu bile, telefonuyla uğraşıyordu. Telefonum titrediğinde yutkundum. Boran olabilir miydi?
Birkaç dakika bekledim beni fark etmemesi için. Yazdığı şeyi o kadar merak ediyordum ki... Sezin'e dönüp, "Saat kaç baksana bi." diye sorduğumda telefonunu çıkardı ve bana söyledi. "Şşt, çaktırma da Boran buraya bakıyor." dediğinde küçük bir küfür çıktı ağzımdan.
Dikkat çekmemek için o tarafa bakmadım, daha sonra ona dönüp, "İçecek bir şeyler alalım mı?" diye sordum. Beni onayladığında, masadan ayrılarak içeceklerin olduğu yere gittik.
İki bardak içki -kokteyl gibiydi ama alkol mutlaka vardır diye düşünüyordum- alıp yerimize geçtiğimizde artık mesaja bakmanın zamanının geldiğini hatırladım. Telefonu çıkarıp baktığımda, kalbimin hızla çarpmasına, elimdeki bardağın titrediğini hissettirmesine sebep olan bir mesaj attığının farkına vardım.Boran: buldum seni
Boran: yanına geleceğim
Boran: hazır ol;)
××
29.1.19
Asla olaya giremiyorum ama az kaldı.
Sizce Boran gerçekten bizim deliyi buldu mu?Minik yıldızımı parlatmayı unutmayın lütfen.
Kısa süre içinde olaylar açığa kavuşacak...Hadi öptüm, muck♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAYI YEMİŞSİN •texting•
Teen FictionSevdiceem: sama bi şwy söyliyim ni Kafayı Yemiş: Söyle Sevdiceem: sni sebiyom Kafayı Yemiş: Ne? Kafayı Yemiş: Kafan güzel o yüzden öyle diyorsun Kafayı Yemiş: Boran? (Görüldü: 02.18) (Kısaltmalar ve yanlış yazılan kelimeler bilinçli olarak yazılmış...