(Medyadaki şarkı 1:15'den itibaren başlıyor.)
××
Kafayı Yemiş: şşt, yakışıklı
Bana Aşıkmış: buyurun?
Kafayı Yemiş: yalnız mısın?
Bana Aşıkmış: tabii ki evet
Kafayı Yemiş: sana gelim mi bu gece
Bana Aşıkmış: başımın üstünde yeriniz var hanımefendi
Kafayı Yemiş: sağ olun beyefendi
Kafayı Yemiş: ırz düşmanı
Bana Aşıkmış: kdmslsxkaamdlaög
Bana Aşıkmış: bi sinirlendiniz mi sanki siz?
Kafayı Yemiş: bak hele bak
Kafayı Yemiş: hem yalnızım diyor üstüne bir de sinirlendin mi diyor
Bana Aşıkmış: şşt, güzellik
Kafayı Yemiş: buyurun?
Bana Aşıkmış: sizi çok seven biri, sizi bekliyor
Kafayı Yemiş: öyle miii
Kafayı Yemiş: neredeymiş o biri?
Bana Aşıkmış: kapınızın önünde
Mesajını okur okumaz telefonumu yere fırlatmış ve kapıya uçmuştum. Kapıyı açtığımda karşımda duran bir buket badem çiçeğine baktım. Yüzümde oluşan gülümsemeyle bukete uzanacağım sırada buket geri çekildi ve Boran bana yaklaşarak kolunu belime sardı. Gülümseyerek ona sarıldığımda, "Burada ben varım kız çiçeklere koşuyor ya!" diye söylenince koca bir kahkaha patlattım. Geri çekilip onu içeri davet ettim.
Oturma odasına geçip, badem çiçeği buketini masaya bıraktı. Hemen yanına geçip yanağını öptüm ve çiçeklere uzandım.
"Yaa, çok güzeller... Teşekkür ederim."
Kolunu omzuma atıp beni kendine çekti, ben çiçekleri koklarken "Badem çiçeği," diye mırıldandı. Ona baktım. "Çok güzel kokuyor..."
Şakağıma ve saçlarıma birkaç kere öpücük bıraktı. "Anlamı ne, biliyor musun?" diye sorduğunda kaşlarımı kaldırarak ona döndüm.
"Sankii," diyerek uzatarak konuştuğumda güldü. "Her çiçeğin bir anlamı yok mudur zaten?"
Saçlarımla oynadı ve bana çevirdi güzel gözlerini.Bu gözlerin içinde parlayan ışıkların beni kör edeceğini bilsem, daha yakından bakardım.
"Aşkımızın sonsuza dek sürmesini ümit ediyorum." dedi elini yanağıma koyup okşarken. O an, öleceğim sandım. Eli tenimde gezinirken gözlerimi kapattım gülümseyerek.
"Aşkımızın sonsuza dek sürmesini ümit ediyorum..."
××
Dakikalar belki de saatlerdir oturduğumuzu düşündüğüm koltukta hareketlenirken, başımı geriye atıp onun koluna koyarak onun yüzüne baktım.
"Bir şey sorabilir miyim?" Sorumu duyunca bakışlarını bana sabitledi ve başını salladı.
"Dur," dedi tam dudaklarımı aralayacağım sırada.
"Sen sormadan ben söyleyeyim."Yutkundum, onu üzmek istemiyordum. Beren'in yanına, hastaneye gittiğimiz günün üzerinden üç gün geçmişti. Boran Beren'le iyi anlaşmaya çalışıyor, onunla dışarı çıkıyor, vakit geçiriyordu.
"Beren'e bildiğini anlattın mı?"
"Hayır. Zamanını bekliyorum."
"Boran... Sakin konuş onunla, tamam mı?"
"Sakin konuşacağım, merak etme. Bu arada seninle konuşmak istiyor. Bir gün akşam onu da çağır, dedi."
"Olur, gelirim. Dedikodunu yaparız senin."
Güldü ve burnumu sıktı.
"Dedikodumu yapmanız için değil, yavrum. Kız bir şey konuşacak seninle, belli."
"Yavrum mavrum, hayırdır kardeş?"
Gözlerini devirdi. "Friendzone mu? Yine?" dediğinde güldüm. Yanaklarını sıkıp mıncırırken, "Şaka şaka" diye mırıldandım.
Kolunu tekrar bana sarıp beni kendine çektiğinde başımı göğsüne yasladım. Gözlerimi kapatıp elimi karnına sararak beline götürdüm. "Yarın kız gecemiz var da, sonraki gün olabilir..."
"Ben de mi dahilmişim o geceye, aa hiç gerek yoktu."
"Yoo," diye itiraz ettiğimde, çocuk gibi, "Aman, biz de erkek gecesi yaparız," diye homurdandı.
Kollarımı ondan çekip başımı bacağına yaslayarak uzandım. Kızlar evde yoktu ama birazdan gelebilirlerdi. Eve erkek atmış sayılıyor muydum, tam olarak bilmiyordum ama bu huzurlu anımı bozamazdım şu an.Boran'ın elleri saçlarımı bulduğunda, gözlerimi kapatarak boştaki elini tuttum sıkıca. Güzel elleri saçlarıma dokunup, onları canlandırdı sanki. Saçlarımın telleri bir bir canlanıp bir yılan misali eline ve parmaklarına sarıldı, gitme dercesine. Ellerini çekme, dercesine. Beni bırakma, dercesine.
Onun elleri bende can bulurken, gözlerim yavaş yavaş uykuya teslim olmaya başlıyordu. Uykuyla uyanıklık arasında onu duydum.
"Aşkımızın sonsuza dek sürmesini ümit ediyorum..."
××
25.3.19
Kitabın gidişatı, bizimkilerin ilişkisi nasıl sizce? Bir kaos ister misiniz, hemen yazabilirim smxkaöxlaön
Yorumlarınızı eksik etmeyin, minik yıldızımızı parlatmayı unutmayın. Seviliyor ve öpülüyorsunuz××
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAYI YEMİŞSİN •texting•
Teen FictionSevdiceem: sama bi şwy söyliyim ni Kafayı Yemiş: Söyle Sevdiceem: sni sebiyom Kafayı Yemiş: Ne? Kafayı Yemiş: Kafan güzel o yüzden öyle diyorsun Kafayı Yemiş: Boran? (Görüldü: 02.18) (Kısaltmalar ve yanlış yazılan kelimeler bilinçli olarak yazılmış...