54: [Sevgili]

5.5K 324 48
                                    

××

Gözlerimi araladığımda yanımda Boran'ı görmem pek de şaşırtmamıştı beni. Aslında şaşırtmıştı, bu saatte nasıl uyanmıştı bu çocuk?

Güne, "Kafayı mı yedin sen?" cümlesiyle başlamak benim için bir onurdu. "Neden burada yattın?"

"Nerede yatacaktım?"

"Yanımda?"

"Yer mi bıraktınız Boran Bey? Çapraz yattın yatağa hareket ettiremedim zaten. Ben de rahat uyu diye burada yattım, ne olacak sanki?"

"Kızım üstüme yatsaydın, tekmeleseydin bir şey yapsaydın. Koltukta uyunur mu?"

"Amaan. İnsan günaydın der önce."

Dudağımı öpüp gülümsedi. "Günaydın sevgilim."

"Günaydın. Nasılsın?"

"İyiyim, sen?"

"İyi."

"Başın ağrıyor mu?"

"Çok az."

Doğruldum. Elimi dizime vurup, "Gel,"dedim. "Masaj yapayım."

Anında dizime yattığında gülümsedim ve alnına masaj yapmaya başladım. Gözlerini kapattığında, "Önce kahvaltı etseydik..." dedi. "Hazırlamamız lazım, masajını yapayım hazırlar yeriz. Bir ağrı kesici veririm sana."

"Hazır ki kahvaltı."

"Hazır mı?"

"Hıhm."

"Sen erken uyandın, duş aldın ve kahvaltı hazırladın öyle mi?"

"Yep."

Eğilip  saçlarını öptüm. "Kralsın kral!"

"Böyle kraliçeye böyle kral işte."

Gülüp yanağını öptüm ve kalktım. "Yaprak sarmalarını gördüm mutfakta. Sen mi sardın?"

"Hıhm."

"Bir şey diyeceğim... Çok güzel olmuş. İyi ki seninle evleniyorum ha."

Güldüm. "Ha sadece yemek yani güzel olan?"

"Yok. Yemeklerin, gülüşlerin, sarılışların, öpüşlerin, sevişlerin, bakışların da güzel. Sen güzelsin, her şey güzel."

Gülümsedim. "Sabah sabah kaldıramıyorum bu romantikliği..."

"O zaman yemeğimizi yiyelim de kendimize gelelim."

××

Boriş:
bereni bir arar mısın

Sevgilim:
neden ki
bi şey mi oldu

Boriş:
sen ara
ne yaptığını sor
çaktırma
ne olduğunu sorarsa da buluşalım diyecektim ama müsait değilmişsin der geçiitirirsin

Sevgilim:
pekii

Mesajlardan çıkıp Beren'i aradım. Üçüncü çalıştan sonra, "Efendim?" diye açıldı telefon.

"Ne yapıyorsun bebeğim?"

"Hiiç, öyle. Oturuyorum arkadaşlarla. Siz ne yapıyorsunuz?"

KAFAYI YEMİŞSİN •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin