21: [Doğru Kişi]

15.8K 806 90
                                    

××

Ne tepki vermem gerektiğini, nasıl bir tavır sergilemem gerektiğini asla bilmiyordum ona karşı. Dün gece, Boran beni öperken Hande bizi o halde görmüş ve tam ağzını açıp bir şey diyecekken beni kolumdan tutarak, Boran'a da iyi eğlenceler dileyerek oradan ayrılmamızı sağlamıştı. Arkama baktığımda olduğu yerde durduğunu görmüştüm, sanırım gerçekten sarhoştu...

Ama dün Hande'nin yanına oturup onuna konuşmuştu. Benim ben olduğumu bilmiyordu. Yani en azından ben öyle düşünüyordum...

İçeri girdiğimizde kızlara tek kelime etmeden kalkacağımızı söylemiş, soru sormalarına bile izin vermeden mekandan ayrılmıştık. Önce isyan etmiştim, "Ne çekiyorsun ya? Belki bir şey diyecekti... Hadi geri dönelim." diyerek onu çekiştirmiştim ama nafileydi. Hayır ne diye engel oluyorlardı ki? Küçük değildim sonuçta ve tabiri caizse hayvan gibi seviyordum çocuğu.

Diğerleri ne olduğunu bilmediği için bir şey diyememiş, bende sokak ortasında çığlık atmamak için ağzımı açmamıştım. Hemen bir taksiye binip eve gittiğimizde, daha içeri girer girmez kocaman bir çığlık atmıştım. Ayağımdaki topukluları çıkarıp fırlatmış, koltuğun üstüne çıkıp çocuk gibi zıplayarak sevinmeye devam ediyordum. Ta ki Hande üstüme atlayıp ağzımı kapatıncaya dek...

Sezin ve Aslı ne olduğunu anlamadığı için bize bakmaya devam ediyordu ve ben Hande'nin elini ağzımdan çekip, "Öpüştük biz öpüştük! Öptü kızım beni! Resmen buldum seni deyip yapıştı!" diyerek çığlık atmaya devam edince, hepsi bana eşlik edercesine bağırmaya ve nasıl olduğunu sormaya başlamıştı. Seviyordum bunları, benimle beraber kuduruyorlardı...

Olayın hepsini anlattığımda hep beraber çığlık atmaya başladığımızda Hande hepimize topuklu ayakkabılarını fırlatmıştı. "Kızım sevdiğim çocuk beni öptü! Allah aşkına bırakın beni aşağıda üç tur koşacağım ben!" diye bağırarak ayağa kalktığımda, "Kızım dur lan bi'." deyip kollarımı tutarak oturtmuşlardı beni.

Yavaş yavaş sakinleştiğimde, asla sakin değildim tabii ki, telefonumu çantamdan çıkarıp mal mal bakmaya başladım.

"Ee nasıl davranacağım ben şimdi? Ne diyeyim bu çocuğa?"

Canım Sezin'im beni düşünüp, "Bence kocaman  harflerle, 'Beni öptün! Bence hemen evlenmeliyiz!' yaz," dediğinde bunu mantıklı bulmuş ve yazmaya koyulmuştum ama yine durduruldum.

"Saçmalama kızım. Mal mısın sen? Doğru düzgün bi şey yaz."

Derin bir nefes alıp uygulamaya girdiğimde, sakince düşünüp mantıklı bir mesaj atmaya koyuldum.

Deli: şş naber?

Deli: ayrıldın mı partiden?

Yazdığıma bakıp dudağımı büzdüğümde, gerçekten asla mantıklı olmadığımı tekrar anlamıştım.

Boran: ayrıldıö

Deli: sarhoş musun?

Deli: yani mesela

Deli: hiçbir şey hatırlamayacak kadar falan

Deli: yarın uyanırsan hatırlar mısın

Boran: bilmem

Boran: ama sarhoş değilim ya

Boran: yani bilmiyorum çakırkeyif olabilirim

Deli: peki

Deli: iyi geceler o zaman

Boran: iyi geceler

X

Deli: günaydın

Deli: uyandın mı?

Deli: sanmıyorum ama...

Boran: uyandım

Boran: günaydın

Deli: günaydın

Boran: yazdın zaten...

Deli: ha doğru

Deli: olsun

Boran: dün gece nereye gittin

Deli: eve döndüm?

Boran: neden?

Deli: çünkü neden dönmeyeyim...

Deli: şey

Deli: sen dünü hatırlıyor musun

Boran: şöyle böyle

Boran: kesik kesik

Deli: hmm tmm

Boran: hayırdır?

Boran: dün bana aşkını falan mı itiraf ettin

Deli: ha

Deli: Ne?

Boran: ne ne

Deli: Hiç

Deli: Boş ver

Boran: neyi hatırlamıyor muyum yav

Deli: Salla

Boran: bi şey soracağım

Deli: Sor

Boran: dün ben

Boran: doğru kişiyi mi buldum?

××

4.2.19

Yavaş yavaş bir şeylere yaklaşıyoruz ama bakalım neye?

Bir şeylerin sebebini öğrenmenize -özellikle kızın ismini- az kaldı.

Peki Boran'a vereceği cevap sizce ne olacak?

Düşüncelerinizi paylaşmayı ve yıldızımızı parlatmayı unutmayınız, öpüldünüz.

KAFAYI YEMİŞSİN •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin