Ö Z E L, [Aile]

4.1K 189 54
                                    

××

Hatun:
Merhaba Boran Bey, acaba ne zaman eve gelmeyi düşünüyordunuz? Kızınız ve eşiniz sizi biraz özlemiş de...

Borişim:
çıkıcam birazdan yavrum
işim uzadı

Hatun:
Gelirken sürpriz yumurta alır mısıınn

Borişim:
alırım yavvvrum

Hatun:
keko
hadi geel çabuuk

"Ya hadi aytık! Neyde kaydı?" 

Telefondan kafamı kaldırıp bacağıma dokunup sızlanan kızıma baktım. Babasının saç rengini almış sarı saçları tepeden topluydu, üzerinde askılı ve şort pijama takımı vardı, gözleri yorgun bakıyordu, uykusu vardı ama Boran'ı görmeden uyumayacaktı. O kadar güzeldi ki... Bu kızı nasıl doğurmuştum aklım almıyordu.

Yaren'i kucağıma oturtup yanağını okşadım. "Baban biraz gecikecekmiş bebeğim. Sen çok yoruldun bak bugün, o gelene kadar uyu birazcık kucağımda. Olur mu?"

"Oymaz! Babamı bekyiycem."

"Ama uyku saatin geçti bile senin, Yaren. Hadi koy kafanı göğsüme, baban gelince seni odana götürür, olur mu?"

Kafasını kaldırıp kısa bir süre gözlerime baktıktan sonra başını sallayıp göğsüme yattı. Gülümseyerek kollarımı ona sarıp saçlarını okşamaya başladım ve gözlerimi kapattım.

Kapı sesiyle gözlerimi tekrar açtığımda ne ara uyuduğumu kısa bir süre sorguladım. Başımı koltuktan kaldırdığımda göğsümde yatan kızımı gördüm. Saçlarına bir öpücük bıraktığımda odadaki seslerle arkama döndüm ve Boran'la göz göze gelir gelmez ikimiz de gülümsedik.

"Hoş geldin." diye fısıldadım.

Bana yaklaştı, "Hoş buldum, bir tanem." deyip alnımı öptü ve kafasını biraz eğerek Yaren'in alnına bir öpücük bıraktı.

"Çok inat etti, seni bekleyecekti ama ikna ettim. Onu uyuturken ben de uyumuşum."

Gülümseyip dikkatli hareketlerle kızını kucağına aldı. Yaren biraz mırıldanıp sıkıca babasının boynuna sarıldığında gülümsedim.

"Sen geç yukarı, ben Yaren'i yatırıp geleyim."

"Aç değil misin?"

"Yok, ama sen doyurabilirsin karnımı." deyip Kavak Yelleri Efe gülüşü yaptı. Sessizce güldüğümde yaklaşıp dudağını öptüm ve telefonumu alıp merdivenlere yöneldim.

"Bakılır."

"Bakılsın bakılsın..."

Yukarı çıkıp yatağa uzandım ve telefonumla uğraşmaya başladım. Çok geçmeden Boran üzerini değiştirip yanıma uzandı. Telefonumu bırakıp bir şey demeden üstüne çıktığımda güldü. Öpmeye başladığımda bir yandan elimi saçlarına koyup okşamaya başladım.

Eli anında belimi buldu, mırıldanarak geri çekildiğimde bana baktı ve sessiz bir şekilde konuşmaya başladı: "Hatırlıyor musun, yüzüklerimizi taktıktan sonra dışarı çıkmıştık ve sana ilerde seni kucağında kızımızla, büyümüş karnınla gördüğümde nasıl hissedeceğimi merak ettiğimi söylemiştim... Her gün eve geldiğimde sizi uyurken, oynarken, bir şeyler izlerken gördüğümde çok garip hissediyorum. O kadar güzelsiniz ki aklımı kaçıracakmış gibi hissediyorum böyle bakarken."

KAFAYI YEMİŞSİN •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin