- PROLOOG -

9.3K 112 3
                                    

NATASCHA

Ik zit op een stoel voor me uit te kijken. In dezelfde lange gang zitten nog vier dames zenuwachtig te kijken naar hun handen. Als laatste ben ik aan de beurt. Solliciteren is moeilijker dan ik had gedacht.

Na mijn diploma uitreiking had ik wel verwacht dat het snel zou gaan. Goed lijstje, gemiddelde van een 8. Docenten vertelden me dat het wel goed zou komen. Ondertussen zijn we een jaar verder. Ik ben drieëntwintig en werk nog steeds fulltime in de avond achter de bar om de hoek van mijn kleine appartementje.

Rebels is nou je typische stripclub. Wat donkere plekjes waar je kan zitten, aparte kamers voor het echte werk, een groot podium met eromheen stoelen met kleine tafeltjes en dan als laatste komt iedereen langs mij, Natascha. Ik ben hoofd barvrouw van deze club en sta zes avonden in de week iedereen dronken te voeren totdat ze alles de volgende dag zijn vergeten. Iedere keer sluit ik weer af met Jerry, mijn baas, want 'je weet maar nooit wie er op je zit te wachten Natas'. Ja ja, helemaal niemand.

Opeens hoor ik mijn naam; 'Natascha Bakker, je bent aan de beurt.' Rustig sta ik op, strijk ik mijn kokerrok netjes naar beneden en loop ik richting de dame die mijn naam riep. 'Welkom Natascha, mijn naam is Annet en ik ben de huidige assistente van meneer Colt. Aangezien ik met pensioen ga heeft hij dringend een vervanger nodig, dus hoe beter dit gesprek gaat, hoe sneller ik er van kan genieten.' Ze geeft me een knipoog en ik loop achter haar aan. 'De volgende deur zit meneer Colt op je te wachten, hij bijt niet.' Voor een oude vrouw maakt ze best goede grapjes.

Ik staar nog even naar de deur en doe hem dan zachtjes open. Aan de andere kant van de ruimte zie ik een silhouet van een brede, lange man. Hij is zeker twintig centimeter langer dan ik, en dat op mijn stiletto's. Hij moet minstens de twee meter aantikken. Ik kijk nog even naar mijn bordeauxkleurige blouse die netjes in mijn kokerrok zit. Hij kijkt even om, met zijn telefoon aan zijn oor. 'Ga maar alvast zitten', hoor ik hem met een diepe stem zeggen. Zonder er over na te denken loop ik richting de stoel tegenover het grote bureau.

Het kantoor is groot, aan de achterkant loopt het een beetje rond met glazen ramen van plafond tot aan de grond. Daarna lopen de muren hoekig af, met twee deuren aan de rechterkant. Waar zouden die naartoe leiden?  Verder staan er aan de linkerkant een aantal archiefkasten en een zwarte leren bank met een glazen tafel. Er op wat tijdschriften en een beeldje van een auto. Ik kan niet anders dan even naar buiten staren, het uitzicht is prachtig. Als ik aangenomen wordt, zou ik dit dan ook iedere dag zien?

Ik hoor een keel schrapen. Wow, dat telefoontje is snel afgehandeld. Hij loopt om het bureau heen en komt bij me staan. Beleefd sta ik op om tegenover hem te staan. Hij is echt onwijs lang. 'Mevrouw Bakker, aangenaam. Mijn naam is Duncan Colt, welkom bij Colt Corporations.' De brede man reikt zijn hand naar me uit, die ik misschien iets te gretig aan pak. 'Natascha, aangenaam.' Hij knikt, laat mijn hand los en gaat aan de andere kant van het bureau zitten. Colt Corporations houdt zich bezig met het personaliseren van auto's. Alles wat jij wenst kan CC regelen. Ik ben benieuwd of dit werkelijkwaar zo is.

Zijn uiterlijk is het bestuderen waard. Hij heeft bruin haar, opgeschoren aan de zijkanten, maar toch wat langer aan de bovenkant. Een plukje valt langs zijn voorhoofd, iets wat ik maar al te graag weg zou willen halen. Wat denk ik wel niet, dit is een sollicitatiegesprek!  Ik merk dat zijn ogen van mijn gezicht afdwalen, van mijn mond richting mijn blouse. Hij blijft even bij mijn borsten hangen. Daarna kijkt hij weer snel op. Die actie... volgens mij dwalen zijn gedachtes af naar dezelfde plek als die van mij. Samen naakt tegen elkaar, op die zwarte leren bank...

'Goed, laten we beginnen met dit gesprek.' Binnen één seconde zijn mijn gedachtes weer bij Duncan Colt en het sollicitatiegesprek. Alleen ik denk meteen aan seks als ik een lekker hapje voor me zie. Dit moet mijn toekomstige baas worden, jezus Natas!  'Je bent al nummer vijf vandaag en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee.' Ik lach om zijn eerlijkheid, het maakt me nu al een stuk minder nerveus. Uit mijn tas haal ik mijn CV en extra formulieren die via de mail zijn verstuurd. Alles ingevuld met pen, zodat gelijk mijn handschrift gecontroleerd kan worden. Ik leg het op het bureau en schuif het rustig richting zijn kant. Hij strekt zijn arm uit en laat zijn vingers langs mijn hand glijden. Van onder zijn grijze maatpak en spierwitte overhemd, sowieso moet dit duur zijn geweest, zie ik zijn gespierde borst. Die moet na werktijd in de sportschool te vinden zijn, kan niet anders.

Na een gesprek gehad te hebben over het werk en hetgeen wat van mij verwacht wordt, begint hij over mijn CV. 'Je bent 23, al een jaar gediplomeerd, maar nog steeds geen werk gevonden. Je cijferlijst is prachtig. Hoe kan zo'n jonge dame als jij nog steeds niet aan het werk zijn?' Hij kijkt op om me diep in de ogen aan te kijken. 'Ik zou het niet weten meneer, blijkbaar ben ik niet de enige met zo'n prachtige lijst.' De linkerkant van zijn mondhoek schiet een stukje omhoog. 'Slim en een woordje klaar, daar hou ik van. Goed mevrouw Bakker, ik weet op dit moment voldoende. Je zult deze week nog contact hebben met Annet over dit gesprek.'

Hij staat op en doet het knoopje van zijn jasje dicht. Onder zijn witte overhemd zie ik vluchtig de contouren van een dier. Een CEO met een tattoo, sexy. Zelf heb ik ze ook, netjes verborgen onder mijn blouse met lange mouwen. Van bloemen, tekst, tot aan mijn olifant op mijn onderarm. Ik hou er van. Meneer Colt loopt langs het bureau om richting de deur te lopen. Ik sta op, pak mijn tas en loop achter hem aan. Mijn stiletto's klikken rustig op de houten vloer. Ik voel zijn grote hand op mijn onderrug. 'Bedankt voor dit fijne gesprek.' Hij knijpt zachtjes in mijn rug en laat dan los. Voor dat ik weet wat er speelt tussen ons, is de hand weg en sta ik in de lange gang. Wat een dag. Snel naar huis, over drie uur verwacht Jerry mij weer achter de bar van Rebels.


Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu