NATASCHA
De hele dag op kantoor blijf ik aan vanavond denken. Mijn meest sexy lingerie outfit moet ik maar snel gaan aanschaffen na het werk. Voor die €500 zal ik vast en zeker iets moois kunnen kopen. Van het geld van vanavond neem ik Celeste mee uit eten, dat heeft ze wel verdiend lijkt me. Ze heeft zo veel voor me gedaan en voor me betekend. Ik mag mijn beste vriendin ook eens een keertje verwennen.
De klok geeft aan dat het tijd is om naar huis te gaan. Ik pak mijn handtas en loop richting de lift om naar de uitgang te gaan. Eenmaal buiten hou ik een Uber aan om mij naar het centrum te brengen.
In de lingeriewinkel kijk ik mijn ogen uit. Ik heb geen flauw idee wat ik aan moet trekken. Het moet super sexy zijn, zo min mogelijk bedekt. Maar toch dat het nog iets mysterieus blijft... help! Na enkele minuten loopt er al een mevrouw naar me toe. 'Kan ik je ergens mee helpen?' Hoe ga ik dit slim vertellen... 'Uh ja! Ik wil graag mijn man verrassen, dus ik wil iets spannends hebben wat ook eens sexy is.' Die schud ik even snel uit mijn mouw. Leugentje om bestwil. 'Natuurlijk mevrouw, ik pak er wat bij!'
Een uur en twintig setjes verder blijf ik twijfelen tussen drie stuks. De eerste is een roomkleurige, wat mooi matcht met mijn iets getinte huid. Als tweede een lila-kleurige met kanten detail bij mijn borsten en billen. Toch besluit ik voor de derde te gaan. Een zwarte kanten top met kanten string. Aan de zijkanten van de string lopen er drie elastieken bandjes langs mijn heupen. Onder mijn borsten zijn er nog een aantal bandjes te zien. Mijn borsten vallen er nog net uit niet uit. Perfect.
Ik loop met het setje naar de kassa en reken af. Zo veel voor zo weinig stof? Ik hoop dat het het waard is. Netjes verpakt in een stoffen zak krijg ik het mee naar huis. Eenmaal thuis bestel ik een broodje shoarma en kijk ik ondertussen mijn hele lichaam na of er geen haartjes te zien zijn. Netjes geschoren en gedoucht gaat de deurbel. Ik bedank de jongen vriendelijk en plof direct op de bank om nog wat te kijken op Netflix.Doordat ik zo'n hoog bedrag krijg vanavond hoef ik van Jerry niet het podium op met Celeste. Ik trek mijn lingerie aan met daarover mijn tanktop van Rebels en een strakke spijkerbroek. Mijn afgetrapte sneakers staan al bij de voordeur om aan te trekken. Ik heb besloten om eerst een aantal uurtjes Mark te helpen totdat het tijd is voor de privéshow.
Rebels zit weer goed vol met klanten. Een aantal herken ik en maak er snel een praatje mee. 'Je was gisteren prachtig Natascha. Een echte schoonheid naast Celeste.' Ik bedank haar vriendelijk. Mark kijkt me aan met een glimlach. 'Hee jij daar!' Ik geef hem een kus op zijn wang. Mijn spulletjes berg ik op in de kast van mij kleedruimte en loop daarna terug naar de bar om de eerste klanten te helpen met hun drankjes.
~
Jerry komt op me af. 'Hij is zojuist gearriveerd en meteen richting de privéruimte gelopen.' Ik heb een borrel nodig. 'Ik kom er zo aan.' Wanneer Jerry wegloopt duwt Mark een fles wodka in mijn handen. Hij geeft me een knipoog en gaat weer gauw verder. Mijn goede vriend weet precies wat ik nodig heb.
De fles is al half leeg wanneer ik naar mijn kleedruimte loop. Celeste is allang op het podium om iedereen te vermaken, wat me alleen maar meer zenuwachtig maakt. De fles zet ik op de kaptafel, zodat ik weer ongestoord kan friemelen aan mijn nagels. 'Natas je kunt dit!' gil ik tegen mezelf in de spiegel. Ik neem een flinke slok uit de fles en trek mijn kleding alvast uit. Aan een hanger zie ik de satijnen rode jas hangen. Het kledingstuk die alle dames moeten dragen wanneer ze een privéshow hebben. Ik trek het aan en kijk nog één keer naar mezelf. Een flinke slok wodka giet ik nog naar binnen wanneer ik de fles dichtdraai. Ik knoop de band van de jas goed dicht om mijn middel en loop dan richting de privéruimtes.
Jerry wijst me naar ruimte nummer drie. 'Je weet de regels nog Natas? Gesloten vragen, sexy dansen en vooral zijn masker niet af doen.' Hij doet net of dit de koning van een klein land is. 'Ja baas, schiet op. Vind het al eng zat.' Hij geeft me een schouderklopje. 'Als ik geen vertrouwen in je had, had ik je dit nooit laten doen.' Ik zucht nog een keer diep en loop dan naar de deur toe. Ik kan dit.
De deur gaat in een vloeiende beweging open. Het is donker in de ruimte, erg donker. Er branden wat kaarsen op de tafel, waardoor ik me toch wegwijs kan maken. Achter de tafel staat een loveseat, waar mijn klant in het midden zit. Strak zwart pak, zwart overhemd en een zwart masker over zijn gezicht. Mysterieus. Sexy. Fuck, hier moet ik nu niet aan denken. Ook al verwacht ik geen toekomst met Duncan, ik moet aan hem denken nu.
Desondanks zet ik een flirterig stemmetje op om wat meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. 'Zal ik de muziek aanzetten?' Hij knikt meteen ja. Goed, deze regel gaat al aardig. Ik loop richting de iPad waar Spotify al geopend is. De klant kan dan een lijst maken met muziek of één van de populaire lijsten uitkiezen. De meest uitgekozen lijst staat geopend met een nummer op pauze. Ik kijk achterom. 'Wil je dat ik dit afspeel?' Hij knikt weer ja. Ik neem nog een grote hap met adem. Daar gaan we dan.
Het nummer Skin van Rihanna komt uit de speakers en ik loop richting de loveseat. De muziek helpt mee om me meer sexy te voelen, dit is ook één van mijn favoriete nummers om in de stemming te komen. Zijn benen staan uit elkaar en ik ga er tussen staan. Ik raak zachtjes zijn borst aan. Met één vinger glijd ik langs de knoopjes van het overhemd. Met mijn andere hand wil ik de zijden jas uittrekken, maar ik word tegengehouden door zijn handen. 'Wil jij het voor me uittrekken?' Ik zie zijn ogen glimmen door het masker heen. Een antwoord is niet nodig.
Zijn handen maken de jas los en hij trekt het van mijn lichaam af. Ik gooi het bij de deur. 'Die heb ik straks pas nodig,' fluister ik. Zijn gezicht beweegt op en neer, kijkend naar mijn outfit. 'Is het sexy genoeg voor je?' Zijn mondhoek gaat omhoog, hij knikt weer ja. Ik draai me om en zak rustig door mijn benen voor een goed uitzicht. Stiekem ben ik wel blij dat ik voor een string heb gekozen.
Ik beweeg op de beat van Rihanna's muziek. Steeds streel ik mijn met billen langs zijn benen, tegen zijn lid aan. Ik voel dat die al hard is, een teken dat ik goed bezig ben. Zijn handen liggen op zijn bovenbenen. Hij weet dat hij me niet mag aanraken totdat ik dit zelf aangeef. Regels van de club, Rebels blijft een fijne plek om te werken.
Ik draai me om en leg mijn handen op de zijne. Mijn borsten komen vooruit en zijn ogen gaan meteen die kant op. Ik zie zijn borstkas hevig op en neer gaan. Ik wil zo graag weten wat voor man zich schuilt achter dat masker. Er is niet eens een plukje haar te zien. De alcohol begint te werken. Mijn gedachtes zijn allang niet meer bij Duncan, deze man is de enige waar al mijn aandacht naar toe gaat. Voordat ik besef wat ik doe komt het al uit mijn mond.
'Raak me aan.'
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...