- 20 -

6K 71 2
                                    

NATASCHA

Lopend langs Rebels zie ik Celeste al voor mijn appartementencomplex staan. We geven elkaar een kus en een knuffel. Eenmaal binnen ploffen we op de bank met een kop thee. Niet veel later worden onze heerlijke pizza's bezorgd. De geur gaat door het hele huis. De verse bodem, zelfgemaakte tomatensaus, perfect gesmolten kaas en smakelijke toppings maken deze pizza's de beste uit de stad. Echt, niks is lekkerder dan zo'n grote ronde schijf vers uit de oven.

Celeste hangt nog net niet letterlijk aan mijn lippen. Ik vertel haar alles over Duncan. 'Ik heb dus gezegd dat ik de zijne ben. Weet je hoe lang dat al geleden is? En wat nou als hij erachter komt dat ik dit werk doe in Rebels?' Ik raak in paniek. Mijn handen friemelen al snel weer aan mijn nagels. Celeste ziet dit meteen en slaat haar armen om me heen. 'Het komt allemaal goed moppie. Je bent eindelijk blij met een man in je leven. Misschien moet je het hem zondag vertellen wat je doet. Eerlijkheid duurt het langst.' Ze heeft ook gelijk, maar dit is zo leuk om te doen. Ook al is het pas mijn derde week, ik wil dit niet opgeven voor een man. 

'Maar Cel, nu wil ik alles van jou weten. Heb je al een lekker wijf gescoord?' Ze wordt meteen rood. Oh, oh. 'Uh, tja. Dit zou ik zondagochtend met je bespreken, maar het kan nu eigenlijk ook. Ik denk dat ik haar heb gevonden Natas.' Ik neem een hap van de pizzapunt, het kaas druipt er nog net niet van af. Ik beweeg met mijn hand dat ze door moet gaan. 'Ik zit dus op Tinder en daar is ze tevoorschijn gekomen. Ze woont hier in de buurt en werkt dus sinds kort bij Rocher. Zo knap, totaal mijn type.' Nee toch, zal het niet... 'Haar naam is Lauren en je zal haar vast te gek vinden!'

Oh mijn hemel, het is die trut van afgelopen maandag. 'Cel, heb je haar al een keer ontmoet?' 'Waarom vraag je dit?' Hoe moet ik dit subtiel brengen... 'Nou eh... tja. Eh.' Kut. 'Ikhebhaaralgezien,' mompel ik er snel uit. 'Je zegt wat?!?' 'Ik heb haar al gezien. Afgelopen maandag was ze mijn serveerster. Duncan en ik hebben daar geluncht. Ze noemde mijn outfit "tuttig". Wat is er nou tuttig aan mijn werkkleding?' Celeste schiet meteen in de lach.

'Moppie, je werkkleding is nou niet bepaald sexy. Het is altijd een rokje of jurkje tot de knie. Je hebt altijd lange mouwen aan, zelfs in de zomer. Lauren heeft wel een punt.' Oké oké, ze heeft ook een punt. Maar toegeven... ho maar. 'Ze zat ook alleen Duncan aan te gapen, niet te geloven. Weet je wel zeker dat ze lesbisch is?' Weer moet ze lachen. 'Dat weet ik héél erg zeker,' zegt ze met een grijns. Dan fronst ze haar wenkbrauwen, ze kijkt er nog eens bedenkelijk bij. 'Ze heeft het wel gehad over een koppel tijdens de lunch. Ze wilde de vrouw niet aanstaren omdat ze haar zo ontzettend knap vond. Dus deed ze maar net of ze geïnteresseerd was in de man.'

Ze neemt een grote hap van haar pizza. Ik kijk mijn beste vriendin met grote ogen aan. Hebben wij het nou over dezelfde middag? Celeste denkt precies hetzelfde. 'Oh mijn god, jij bent het! Jij bent dat lekkere wijf waar Lauren het over heeft gehad. NATUURLIJK!' We schieten in de lach en ik vertel Celeste dat ik haar graag een keer wil zien. Misschien is ze toch leuker dan die eerste ontmoeting in het luxe restaurant. 'Ik kan haar deze zondag meenemen? Of je komt langs?' Ik besluit voor de tweede optie te kiezen.

We eten onze pizza's op en houden een meidenavond. Onze outfits voor in Rebels liggen al weer klaar. We kiezen beide voor een zwarte kanten body. Ik trek het aan met een zwarte strakke spijkerbroek, Celeste enkel een zwart lang vestje. Mijn tatoeages vormen een mooi geheel met het kant. Rode hakken eronder en we zien er weer goed uit voor onze act.

Celeste trekt nog snel een jurkje over haar outfit zodat we makkelijk over straat kunnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Celeste trekt nog snel een jurkje over haar outfit zodat we makkelijk over straat kunnen. Ook al is Rebels om de hoek, we zijn geen hoeren van de straat. Ik trek nog snel een witte blazer over mijn blote armen. Onze haren zijn mooi gekruld, de make-up is weer overdreven. Snel pakt Celeste nog een jas uit mijn kast voordat we de deur uit lopen.

Op ons gemakje komen we aan in Rebels, er zijn al genoeg mensen die zitten te kijken naar de show. Wij als hoofdact zijn altijd als laatste, de vaste klanten weten dit. Meestal komen die een stuk later aan om enkel ons te kunnen zien. Het geeft me een extra goed gevoel om te weten dat er iemand speciaal naar jou komt kijken, wat je ook op het podium doet.

We gaan naar onze kleedkamers en ik trek mijn blazer uit. Ik voel mijn kontzak trillen.

Duncan:
Succes op je werk vanavond schatje, zie ik je morgen?

Meteen begin ik te blozen. Duncan stuurt al de hele week dit soort appjes. Hij noemt me vaak schatje of babe, soms vergeet hij me bij mijn naam te noemen op kantoor. Opeens is het dan scha-Natascha. Hihi. Helaas hebben we het beide te druk gehad deze week om elkaar buiten kantoor te zien. Snel stuur ik hem een appje terug.

Natascha:
Ik moet pas om 20:00 in Rebels zijn, dus ik ben de hele dag beschikbaar.
En thanks, je bent lief 😘

Wat Duncan en ik nu precies zijn? Geen enkel flauw idee. Oké, ik heb half kreunend hem verteld dat ik de zijne ben. Maar geen enkel moment in deze week hebben we het erover gehad. Als er al tijd was om naar zijn kantoor te gaan, werd er weinig gesproken. Het was vooral veel kleding door de ruimte gooien en actief met elkaar bezig zijn. 

Duncan:
Ik moet nog wat dingen bespreken met Daniel morgenochtend. Is het goed als ik je 's middags ophaal? Je woorden strelen mijn ego schatje. 

Natascha:
Prima. Ik kan niet wachten om je te zien. Ga nu aan het werk, tot morgen. 😘

Mijn telefoon en de sleutels van het appartementje stop ik in de kast van de kleedkamer. Mijn hakken wachten in de hoek van de kamer om aangetrokken te worden. In de gang kom ik Celeste al tegen. 'Lauren wilt volgende week naar ons komen kijken. Ik heb al gezegd wat ik met je doe en ze vindt het gewoon oké! Ik zeg het je Natas, de ware.' Ik geef haar een dikke knuffel. 'Je hebt het goed te pakken, we kletsen er zondag over.'

We lopen richting de coulisse waar Jerry op ons staat te wachten. 'Nou meiden, het zit weer helemaal vol. Je vaste klant is er ook Natas, hij heeft ook iemand meegenomen. Maar je zal ze waarschijnlijk niet zien, ze zitten incognito in de hoek.' De mysterieuze man is er vanavond. Met een ander. Terwijl hij morgen pas een afspraak heeft staan voor een privésessie. Niet teveel over nadenken. Anders word ik helemaal knettergek. 

De muziek gaat aan en we stappen het podium op. Ik loop helemaal naar het eind waar ik een stukje dans op het nummer Naughty Girl van Beyoncé. Het zit weer helemaal vol, het publiek kijkt aandachtig naar onze half blote lichamen. Dan staar ik naar de hoek van de ruimte, hetgeen waar Jerry me voor gewaarschuwd heeft. 

De mysterieuze man... met iemand die ik maar al te goed herken. Shit!

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu