- 19 -

6.9K 70 0
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

NATASCHA

Zijn woorden blijven niet lang hangen. Tot hij harder aan mijn oorlelletje trekt. 'Zeg het Natas.' Ik ben verdoofd en geef antwoord. 'Ja Duncan,' hij knijpt in mijn borsten, 'oh fuck, ja ik ben van jou.' 'Brave meid.' Zijn mond vindt al gauw mijn rechter tepel. Likkend en sabbelend, terwijl de linker verder gestreeld wordt door zijn duim. Al die tintelingen schieten meteen door naar beneden. Ik ben zeiknat, ik voel het langs mijn benen gaan. Ik lijk wel een tiener in zijn armen.

Zijn broek gaat niet zo makkelijk open. Met moeite schiet de riem los en daarna heb ik redelijk snel ook de knoop en rits te pakken. Met mijn voeten probeer ik het naar beneden te trappen. 'Ongeduldig schatje?' Zijn blik vanaf mijn borsten maken me gekker. Ik kan alleen knikken. Het riempje om mijn middel gaat los en gretig duw ik mijn billen omhoog. De rok komt los samen met zijn broek. Met alleen nog een slipje en boxer tussen ons in tilt hij me op. Mijn benen sla ik om zijn middel, mijn armen in zijn nek. Zoenend neemt hij me mee de trap op. We stoten overal tegen aan, schilderijen hangen scheef.

Duncan trapt zijn slaapkamer open en gooit me op bed. Zijn boxer trekt hij uit en hongerig komt hij tussen mijn benen liggen. Hij duwt ze nog eens verder open en staart lang naar het natte slipje. Daar is nu nog weinig van over, in één ruk is hij door midden. Dat wordt een extra bezoekje naar de lingeriewinkel. Heb ik weer wat leuks te doen dit weekend. Spannende setjes scoren voor deze sexy man. 

Zijn tong likt alles van mijn dijen. 'Je bent zo nat, allemaal voor mij,' zegt hij sensueel tussen het likken door. We draaien al zo lang om elkaar heen. 'Ik wil je nu Dun.' Hij stopt en staart me dan aan. 'Zeg me wat je wilt schatje.' Nu kan hij het krijgen ook, ik zal hem precies vertellen wat ik wil. 'Ik wil je helemaal in me, zo diep mogelijk.' Mijn stoute ik komt tevoorschijn. De echte Natascha tijdens de seks.

Hij komt boven me hangen. Het topje van zijn penis streelt mijn knopje. Ik krom mijn rug, mijn bekken schieten naar voren. 'Geen geplaag Duncan, alsjeblieft.' 'Ben je aan de pil? Anders tweede la van het nachtkastje.' Ik kan niet meer helder nadenken. Geen rubber, gewoon huid op huid. 'Ik ben aan de pil.' Hij zoent mijn kaaklijn. 'Oh schatje toch, wat doe je me aan,' hoor ik zijn diepe stem in mijn oor.

In één beweging stoot hij diep in me. Ik gil het uit, shit hij is echt groot. Ik plaats mijn handen op zijn heupen om hem even te laten stoppen. Even bijkomen van de eerste keer dat hij in me zit. 'Natas, alles oké?' Zijn ogen veranderen meteen van kleur, het straalt een en al bezorgdheid uit. 'Ja, uh, fuck, je bent groot. Doe alsjeblieft voorzichtig met me.' Er komt een grinnik uit zijn mond. 'Oh dat weet ik schatje, ik zal je laten voelen wat ik met je kan doen.' De zelfverzekerdheid spat van deze man af.

Zijn bewegingen zijn rustig en gecontroleerd. Ik voel mijn opening aanpassen aan zijn grootte. Wanneer ik niet meer kreun van de pijn maar van het genot, gaat het ritme omhoog. 'Je voelt zo lekker strak om me heen schatje, ik ga dit niet lang volhouden.' Dat is ook niet de bedoeling. Ik voel zelf dat ik steeds dichterbij mijn orgasme kom. 'Niet stoppen,' is het enige wat ik zachtjes kan zeggen.

Hij slaat mijn been over zijn schouder, waardoor hij nog dieper bij me naar binnen kan. Zijn penis streelt continu het plekje van binnen, mijn gekreun wordt gejammer. 'Kom samen met me schatje.' Als hij die woorden uitspreekt, gebeurt het in een snel tempo. Ik schreeuw het uit van plezier, wanneer ik tegelijkertijd zijn erectie voel trillen van binnen. Zijn zaad mengt zich met mijn sappen, het gutst over onze benen het dekbed op. Duncan's zware lichaam valt op de mijne, zijn armen houden nog iets van gewicht tegen. Zo snel ben ik nog nooit klaargekomen door penetratie. Wauw.

Hij rolt van me af en stapt uit bed. Verbaasd blijf ik liggen, nog steeds uitgeput van wat er net is gebeurd. Ik heb in tijden niet zoveel genoten van een man. Hoe Duncan mij overal aanraakt, hoe hij ervoor zorgt dat ik door zijn woorden klaar kom. Ik ben verslaafd, verslaafd aan hem.

Dan hoor ik een deur open gaan. Duncan stapt uit, wat ik denk, een badkamer met een vochtige handdoek. 'Laat me je schoonmaken schatje, je zit helemaal onder.' Zachtjes haalt hij de handdoek over mijn benen, langs mijn vagina. Het voelt verfrissend aan, de zachte stof langs mijn knopje. Ik kan niet anders dan weer kreunen. Duncan kijkt me aan. 'Ik kan geen genoeg van je krijgen.' Ronde twee begint al snel, waarna we na de vierde buitenadem besluiten om er mee te stoppen. 

~

De week gaat snel voorbij. Op kantoor zijn we professioneel, geen ziel die ziet wat er achter gesloten deuren plaats vind. Ik voel het nog steeds tussen mijn benen. Met moeite kan ik normaal door kantoor lopen. Soms krijg ik een scheve blik of de vraag of het wel goed met me gaat. De sportschool is nu mijn beste smoes. Jammer dat ik er nooit in te vinden ben. In mijn kantoortje typ ik de notities uit van de meeting van vanmorgen. Het is nu vrijdag en ik weet wat er dit weekend gaat gebeuren.

Ik denk weer eens na over die geweldige vrijpartij. In die vier rondes ben ik twaalf keer klaargekomen. Hoe dan? Het is de vraag die ik nog steeds niet kan beantwoorden. Het is de mix van passie en zijn prachtige lichaam die precies weet wat hij met een vrouw moet doen. Duncan heeft geen enkele moeite met mij te bevredigen, hoewel het andersom ook hartstikke prima gaat.

Op kantoor zorgt Duncan er continu voor dat er wel ergens een moment is om me aan te raken, om iets stouts in mijn oor te fluisteren. Het is een geheim die alleen wij weten. Het maakt onze relatie, voor wat het ook is, enorm spannend. Zijn blik tijdens vergaderingen blijft normaal, maar er hoeft maar een ander naar me te kijken of die blik verandert. Duncan jaloers? Echt wel.

Gisteren is het in Rebels rustig gebleven. Celeste en ik hebben onze act gedaan en daarna ben ik meteen naar mijn appartementje gelopen. De paar extra uurtjes slaap heb ik nodig met Duncan om me heen. Zelfs in mijn dromen zie ik hem nog, als ik mijn ogen open doe is de teleurstelling groot.

Gelukkig staat er vandaag niks bijzonders op de planning, dus besluit ik een uurtje eerder naar huis te gaan. Buiten bel ik Celeste op. 'Zo Natas, heb je eindelijk eens écht tijd voor me?' begint mijn beste vriendin gelijk. Oeps, ik ben een slechte vriendin. 'Het spijt me, het is zo druk deze week.' 'Ja ja, neuken met die lekkere baas van je zeker?' Ik kijk snel om me heen, dit heeft niemand gehoord toch?

'Cel serieus! Ik loop nu naar huis, kom ook. Kunnen we samen pizza eten en ons klaar maken voor vanavond.' Ze geeft aan dat ze er in dertig minuten is, voor mij zat tijd om twee pizza's te bestellen bij de lekkerste Italiaan in de stad.

Dit is het begin van een avond die ik nooit zal vergeten. Maar dan ook echt nooit.

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu