Waarschuwing! Volwassen content, 18+
DUNCAN
Wat heb ik toch een fantastisch leven. Het bedrijf draait nog steeds super, ik heb een vriendin waar ik zielsveel van hou én het is vandaag mijn verjaardag. Mijn vierendertigste alweer. Ik word oud. De eerste grijze haren zie ik al tevoorschijn komen. Misschien moet ik dan toch echt wat plukjes gaan verven zonder het aan Natascha te vertellen.
Ze verklaart me voor gek. 'Het is juist sexy Dun, de grijze haartjes staan je goed.' Ik snap het niet. Als drieëntwintig jarige vrouw wil je toch niet rondlopen met een vent vol grijze haren? Op deze manier voelt het juist dat ik tien jaar ouder ben. Het leeftijdsverschil maakt me nog steeds geen zak uit, maar ijdel ben ik wel.
Natascha heeft voor alles gezorgd. Ook mijn outfit. Soms is het wel handig om een persoonlijke styliste te hebben. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Het past goed bij haar jurk. Groen overhemd, lichte pantalon en bruine schoenen. Ik vind het helemaal prima.
Ik spuit nog wat parfum op en loop dan weer mijn kantoor binnen. Mijn beeldige Natascha zit op mijn bureau met haar benen licht gespreid. Deze jurk laat niks aan de verbeelding over. Wat is ze toch een lekker ding.
Maar wacht... zie ik dit goed? Ik loop op haar af en zie dat haar wangen wat rood worden. Ze spreidt dan haar benen nog een stukje verder uit elkaar. Dan begrijp ik precies waarom ze zo naar mij kijkt. Mijn stoute dame heeft geen slipje aangetrokken. Ik ben nu al hard. Shit.
Zo nonchalant mogelijk probeer ik mijn harde penis goed te leggen in mijn broek. Wat is dit ongemakkelijk. In al die tijd geilt deze vrouw me nog steeds op binnen enkele secondes. Wat ze ook doet, ze doet het altijd goed.
Haar ogen schieten meteen naar mijn handen en dan weer terug naar mijn ogen. Met een vinger vraagt ze me naar haar toe te komen. Dat hoeft ze niet nog een keer te doen. Binnen een paar grote passen ben ik bij haar, duw ik haar benen verder open en ga ik er tussen staan. Mijn hand vindt al snel de weg onder haar jurk. Haar sappen bevochten mijn vingers al meteen.
'Hoe lang hebben we nog schatje?' vraag ik hees in haar oor. Ze kijkt naar de klok en ik zie haar rekenen. 'Nog een minuutje of tien.' Tijd zat. Ik til haar op en trek haar jurk omhoog. De stof zit gefrommeld om haar middel heen. Haar seks glad geschoren in spanning te wachten wat ik er nu mee ga doen.
De lust is niet uit onze ogen te krijgen. Al snel vinden onze monden elkaar en duw ik meteen mijn tong bij haar naar binnen. Met mijn vingers grijp ik aan beide kanten de bandjes van de jurk en duw ik die naar beneden. Haar volle borsten vallen uit het stof en zachtjes masseer ik haar tepels die al hard zijn. Ik bijt in haar onderlip en ga dan richting haar oor.
'Je bent zo sexy als je geil bent schatje. En ook nog eens helemaal naakt onder deze jurk. Stout meisje.' Ik knijp in haar tepels en Natascha kreunt het uit. Het fijnste geluid die mij nog steeds kippenvel bezorgt. Mijn handen zakken al snel naar beneden om haar opening te stimuleren. We hebben niet al te lang de tijd.
Natascha haalt met vaste handen mijn riem los en krijgt dan al snel mijn broek open. Ze trekt het naar beneden inclusief mijn boxer. Mijn stevige lid springt gelijk tegen mijn onderbuik aan. Een echte verlossing.
Haar slanke vingers strelen over mijn lengte heen en ik sis het uit. Wat voorvocht druppelt langs het topje heen wat Natascha met een vinger opveegt en in haar mond stopt. 'Mmm, je bent zo lekker Dun.' Ze haalt haar vinger langzaam uit haar mond en zuigt er nog even aan.
'Hier hebben we geen tijd voor.' Ik spreid haar benen zo ver mogelijk open en breng dan in één keer mijn lengte bij haar naar binnen. Mijn stoten zijn snel en hard. Precies zoals ik het hebben wil. Natascha's handen grijpen de rand van mijn bureau om meer grip te krijgen. Ik weet dat ze dit lekker vind, er net zo van geniet als ik.
In een razend tempo blijf ik in haar pompen tot ze het uit kreunt en het eerste orgasme door haar lichaam raast. Wat voelt het lekker als alles zich om me heen samen knijpt en het nog strakker wordt. Een gevoel die nauwelijks te omschrijven is.
Ik til haar op en zet haar neer op de grond. Ik haal mezelf even uit haar om haar te kunnen draaien. 'Voorover bukken jij,' zeg ik met een hese stem. Ik sla op haar billen. Natascha is gretig en gaat meteen in de goede positie wijdbeens staan zodat ik meteen weer bij haar naar binnen kan stoten.
Haar billen zijn al mooi zachtroze wanneer ik er tijdens het stoten nog eens een aantal keer op sla. Na de eerste keer weet ik dat Natascha hier nog meer opgewonden van raakt. Ik voel het wanneer haar vocht langs mijn ballen naar beneden druipt. Deze vrouw is ongelofelijk.
Mijn vingers druk ik hard in haar heupen. 'Ik ben zo dichtbij schatje.' Ik kan amper praten van al het genot. Ze begint weer harder te kreunen. 'Kom met me Dun, alsjeblieft.' Haar bekken beginnen zich weer aan te spannen en dan houd ik het niet meer. Tegelijk kreunen we het uit. Mijn zaad schiet zich een weg in haar wanneer ze zich weer zo lekker aanspant door haar orgasme.
We blijven zo nog even tegen elkaar staan voordat ik haar los laat en me weer uit haar terug trek. Ik haal een tissue uit de doos van mijn bureau en veeg alles even af voordat ik mijn boxer en broek weer aantrek. Natascha haar ademhaling gaat nog hevig op en neer.
'Wat ben je toch een heerlijke vrouw Natas, keer op keer blijf je me verbazen.' Ze draait zich om en drukt een kus op mijn wang. 'Dat kan ik ook anders van jou zeggen liefje. Hemel, de snelle seks is net zo lekker.' Ik loop snel de slaapruimte in om voor haar een nat washandje te pakken. Niet te vergeten een string. In geen miljoen jaar dat ze zo naar buiten gaat.
Wanneer ik weer terug kom lopen hangt ze weer met haar billen tegen het bureau aan. Ik hurk me voor haar neer en maak dan zachtjes alles schoon. Wat vocht is al helemaal langs haar been gelopen tot aan het holletje van haar knie. Zo sexy. 'Laten we dit maar allemaal even schoonmaken.' Ik geef haar een knipoog en trek wanneer alles schoon is de string voor haar aan.
De tien minuten is niet helemaal gelukt, maar na een klein kwartiertje staan we weer in de gang om richting Rocher te gaan. Mijn verjaardagsavond kan niet beter beginnen.
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...