- 43 -

5.1K 62 1
                                    

NATASCHA

Zijn ogen worden groot. 'Weet je dit zeker?' Ik laat hem meteen los en probeer van hem weg te kijken. Zijn hand pakt mijn kin vast en draait mijn gezicht weer richting de zijne. 'Ik hou ook van jou lieve Natascha, zo veel.' We beginnen te glimlachen naar elkaar. Alleen wij verzinnen het om voor het eerst ik hou van jou te zeggen in een douche na een vrijpartij. Ik zou het niet anders willen.

~

Snel gooi ik de deur open en ren ik naar de slaapkamer. Ik hoor Duncan al kopjes uit de kast pakken om een kopje koffie te kunnen maken. Na het heerlijke ontbijt in een café om de hoek zijn we meteen naar mijn appartement gereden. Totaal niet bij stil gestaan dat ik bij Duncan zou slapen, dus alle spullen liggen gewoon nog bij me thuis.

Ik haal de jurk uit de tas en kijk er nog eens goed naar. Het is de perfecte combinatie van sexy en schattig. De bovenkant is een spaghetti top met een laag uitgesneden hals, zodat mijn borsten er mooi in uit komen. Daar aan zit vanaf mijn taille een mooie rok met een groot bloemenpatroon. De jurk valt net boven mijn enkels, een hoge split maakt het nog wat speelser. Om de jurk te laten stralen maak ik er verder niks spectaculairs van. Ketting, witte sandaaltjes met een sleehak en een simpele oog look.

Mijn haar prop ik in een lage knot met wat losse plukjes aan de zijkant

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn haar prop ik in een lage knot met wat losse plukjes aan de zijkant. Hopelijk is het niet te overdreven voor vanmiddag. Ik breng nog snel wat lipgloss aan, spray wat parfum op en loop dan weer terug naar de woonkamer. Heb ik best snel gedaan in een half uurtje. Trots op mezelf.

Ik kan niet anders dan met bewondering naar Duncan kijken. Een wit overhemd is losjes in zijn grijze pantalon gepropt, zijn mouwen speels opgestroopt. Met de bovenste knoopjes los zie je de contouren van zijn mooie borst. Een rolex, armbandjes en witte sneakers maakt zijn outfit weer compleet. Nonchalant, maar door een ringetje te halen.

Een kopje koffie samen met een nieuwe telefoon staan klaar op het aanrecht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een kopje koffie samen met een nieuwe telefoon staan klaar op het aanrecht. Ik loop er op af en neem dan een slokje. Lauwe koffie smaakt nog best prima. Mijn nieuwe iPhone is al volledig geïnstalleerd met alles van mijn oude mobiel. Dat heeft hij snel gedaan. Duncan blijft me maar aangapen, dus besluit ik om een rondje te draaien met het kopje koffie nog in mijn handen. 'Kan ik er mee door?' vraag ik enthousiast. Hij loopt op me af en slaat zijn armen om mijn middel. 'Je bent beeldschoon schatje.' We geven elkaar een kus en snel drink ik mijn koffie op. 'Je mag er ook best zijn,' vertel ik hem. Een knipoog krijg ik als antwoord. Charmeur.

DUNCAN

We rijden samen in mijn Tesla richting het huis van mijn ouders. Ik ben vreselijk zenuwachtig, nog nooit heeft mijn familie mij thuis gezien met een vrouw. Hoe vaak ik Elvira aan de lijn heb gehad. 'Dun, stop nou eens met al die verwaande wijven en ga eens op zoek naar een echte vrouw!' Ik ben benieuwd wat mijn familie van Natascha zullen vinden. Ze is immers ook nog eens tien jaar jonger dan ik.

Mijn lieve zusje Elvira, gelukkig getrouwd met haar eerste liefde van de middelbare school. Freek is een goeie gast, zorgt enorm goed voor haar. De liefde spat er na vijftien jaar samen zijn en een huwelijk van acht jaar er nog steeds van af. Elvira wilde altijd heel jong trouwen, met haar tweeëntwintig jaar is dat prima gelukt lijkt me zo.

Moeder Helena zal dolenthousiast zijn op de komst van Natascha. Ze vindt me te oud om nog met het playboy leven door te gaan. Over een weekje of zeven word ik alweer 34. Wat zal het vreemd zijn om die dag niet door te brengen tussen de hoeren, maar met één enkele vrouw. Dat playboy leven zeg ik nu voorgoed voorbij. Voor Natascha wil ik veranderen, voor haar doe ik alles.

De natuur brengt weer veel herinneringen terug. Mijn ouders wonen nog steeds in hetzelfde huis midden in de natuur waar ik ben opgegroeid. Ik probeer zo vaak mogelijk langs te komen en eens een nachtje te logeren. Weg van alle drukte en commotie. Eventjes weer bijtanken. Het lijkt af en toe net vakantie.

Het grindpad richting het huis klinkt weer als vertrouwd. Ik knijp zachtjes in Natascha's dij. 'We zijn er, welkom bij mijn ouderlijk huis.' Ze kijkt haar ogen uit. Mijn vader heeft het huis laten bouwen als huwelijkscadeau voor mijn moeder. Het heeft extreem veel weg van zijn Amerikaanse roots. Kan ook niet anders wanneer hij toentertijd geen woord Nederlands sprak. Nu praat hij het vloeiend inclusief het charmante accent. Mijn moeder is er weg van.

Ik toeter twee keer om mijn moeder te laten weten dat we zijn gearriveerd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik toeter twee keer om mijn moeder te laten weten dat we zijn gearriveerd. Ik parkeer de auto aan de zijkant van het huis en stap dan snel uit om de portier voor Natascha te openen. Wanneer ze wilt uitstappen komt haar mooie slanke been tevoorschijn. Die split in haar jurk gaat mij de das om doen vandaag. Ze is zo bloedmooi.

Mijn hand bevindt zich weer snel op haar onderrug, met mijn duim maak ik cirkeltjes om haar te kalmeren. Of mezelf. Wie hou ik nou eigenlijk voor de gek. Ik ben nog steeds onwijs gespannen. Natascha kijkt me aan en geeft dan haar mooie glimlach. 'Ik hou van je Duncan,' hoor ik haar zachtjes zeggen. Ik geef haar een kus op haar slaap. 'Ik ook van jou schatje.'

De voordeur vliegt open en mijn moeder rent nog net niet van de trap af. 'DUNCAN, LIEVERD!' Dan staat ze stokstijf stil midden op de trap. 'ROSS, HONEEEEEY! Duncan is er. Kom gauw!' Het enthousiasme van mijn moeder is soms overweldigend. Tegen het extreme aan. Thank god dat mijn vader de rust zelve is.

Mijn vader komt de woning uit lopen wanneer mijn moeder al in mijn armen hangt. 'Duncan, liefje. Wat blij dat ik je weer zie mijn zoon. Je werkt veel te hard.' Ik geef haar een kus op haar wang. 'Ik heb je ook gemist mam. Dit is Natascha, mijn vriendin.' Ze laat me los en grijpt Natascha meteen vast voor de bekende mama knuffel. Met grote ogen kijkt mijn sexy dame me aan. Ik geef haar een glimlach en loop dan naar mijn vader toe.

'Duncan, jongen. Wat zie je er goed uit. Blij om je weer te zien.' We geven elkaar een korte knuffel en lopen dan samen naar mijn moeder en Natascha toe. Volgens mij klikt het aardig, ze kletsen er wat op af. Mijn vader komt dicht tegen me aan staan. 'Finally Duncan. Wat een prachtige vrouw. Zorg alsjeblieft goed voor haar en verpest het niet.' Ik kijk hem aan en knik even snel. 'Dit is de vrouw waar mee ik ga trouwen vader, ik voel het.'

De man die mij alles geleerd heeft geeft me een schouderklopje. 'Goed zo, je bent nooit te oud om je toekomst met iemand voor altijd te delen.' De wijze raad van mijn vader is altijd enorm belangrijk voor me geweest. Natascha loopt op ons af en stelt zich voor aan mijn vader. 'Ross Colt, aangenaam. Kom geef me een knuffel.' Ze houden elkaar even vast en dan komt Natascha weer naast me staan.

Ik heb in tijden mijn moeder niet zo hysterisch gezien. 'Kom gauw lieverds, Elvira en Freek zijn er ook al!' Mijn ouders lopen voor ons de woning binnen. Ik geef haar nog snel een kus op haar wang. 'Welkom in de familie schatje.'


Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu