NATASCHA
De wekker gaat af en ik probeer me om te draaien richting het nachtkastje. Een arm houdt me stevig vast, waardoor ik met geen mogelijkheid kan bewegen. Daniel! Ik wurm me eronder uit om mijn telefoon van het kastje te graaien. Na een paar pogingen heb ik de mobiel te pakken en zet ik het vervelende geluid uit. Zijn zijn ogen gaan open, wat blijven het mooie kijkers.
'Goedemorgen Natas,' zegt hij met een hese ochtendstem. Hemel, bestaat er naast een ochtenderectie ook ochtendsappen? Want dan heb ik die nu en wil ik die elke ochtend wel. Ik geef hem mijn beste glimlach die ik op dit tijdstip kan toveren. 'Hai Danny, heb je lekker geslapen?' Een grijns is te zien op zijn gezicht. 'Met zo'n mooie vrouw als jij slaapt iedere man lekker.'
Ik lach om zijn complimentje, 's ochtends vroeg net zo'n charmeur als altijd. Hij pakt mijn middel beet en we blijven in elkaars armen liggen. 'Danny, ik moet richting kantoor. Ook al laat Duncan mij zitten, ik verlaag me niet tot zijn niveau.' Een pruillipje komt bij hem tevoorschijn. 'Niet nog vijf minuten?' 'Vooruit dan maar.' Daniel houdt me stevig vast en mijn gezicht vindt een fijn plekje op zijn borst. Na vijf minuten verlaat ik met moeite mijn warme bed.
Het warme water van de douche valt op mijn lichaam. Ik sop mezelf in en was snel mijn haar. Wanneer ik met een handdoek om me heen mijn tanden poets, komt Daniel de kleine ruimte binnen. We passen maar net in de badkamer, eigenlijk is het gewoon te klein. Hij kijkt me aan in de spiegel. 'Ik mag vast wel gebruik maken van de douche?' 'Als je maar snel bent Danny, over een kwartier moet ik de deur uit.' 'Prima, maar ik breng je naar kantoor.' Wat is het toch met dominante mannen die altijd maar doen wat ze zelf willen?
Geen tijd om een leuke outfit bij elkaar te zoeken in de kledingkast, kies ik snel voor een jurkje. Een zwarte die strak om mijn lichaam valt met halflange mouwen. De witte polkadots maken het wat speelser. Een zilver armbandje, mijn halsketting en nude stiletto's maken de outfit voor vandaag weer af.
Wanneer ik alles aan heb komt Daniel de slaapkamer binnen lopen. Een handdoek hangt laag op zijn heupen, de V van zijn onderbuik duidelijk zichtbaar. Het meest aantrekkelijke stukje lichaam van de man. Al zeg ik het zelf. Een paar druppeltjes waren vallen op zijn borst. 'Ik zal je kleding even bij elkaar zoeken,' probeer ik met een neutrale stem te zeggen. Zijn lichaam halen de woorden uit mijn mond. Het liefst wil ik hem weer naakt in mijn armen hebben.
Alle kledingstukken liggen door de woonkamer. Hemel, gisteren avond is anders gelopen dan ik had verwacht. Ik pak alles wat van Daniel is en breng het naar de slaapkamer. 'Als je snel bent kunnen we nog een kopje koffie drinken.' Met een knipoog laat ik hem weer alleen.
Mijn handtas en kantoorsleutels liggen al klaar op de eettafel. Het koffieapparaat begint al te pruttelen om het eerste kopje te vullen met het zwarte goud. Geduldig wacht ik af tot hij klaar is, om daarna een tweede kopje te vullen. Het is een simpel ding met cupjes. Misschien een idee om er eentje met bonen te kopen, CC verdient genoeg om er nu wel eentje aan te schaffen. Prima plan voor deze week.
Daniel komt tegen me aan staan en drukt een kus in mijn nek. 'Dit jurkje maakt me helemaal gek. Ik trek het liever uit dan dat je er mee de deur uit gaat.' Ik draai mijn nek om en geef hem een kus op zijn neus. 'Gaat hem niet worden lekkerding.' We drinken snel onze kopjes koffie op en gaan dan samen meteen de deur uit.
DANIEL
Wat heb ik een fijne avond gehad met deze vrouw. Natascha is de meest knappe dame die ik ooit heb ontmoet. Ze is lief, bescheiden, maar ook mega eigenwijs en brutaal. In iedere situatie heeft ze wel een antwoord klaar, hoe gek het ook is. Nadat ik mijn masker had afgetrokken in Rebels dacht ik dat ze van me weg zou rennen. Ver van me vandaan. Fuck, wat had ik het mis.
Duncan heeft me de afgelopen maanden vaak over haar verteld. Hoe goed ze haar werk doet op kantoor voor CC tot aan haar baan bij Rebels. Zal hij geweten hebben dat we samen het continu over dezelfde Natascha hebben gehad? Hij waarschuwde me regelmatig. Natascha is van hem. Nou, na vannacht ga ik er voor zorgen dat ze voor mij kiest.
Misschien ben ik wel een beetje naïef geweest om met haar het bed in te duiken en te blijven slapen. Op dit moment voel ik me een tweede keus. Wat een ontzettende lul is mijn beste vriend om haar zo te kakken te zetten. Het is zijn eigen schuld dat ze naar me toe is gekomen, mooi niet dat ik haar nu nog los laat.
Haar outfit is vandaag simpel, maar onwijs sexy. De jurk vol witte stippen valt strak om haar grote boezem en wijde heupen. Ik wil zo graag aan haar billen zitten en er heel de avond mee spelen. Niks maak me meer gek dan een paar roze billen en een vrouw die vraagt om meer.
Ik parkeer op een personeelsplek achter het kantoor van CC. Natascha stapt gracieus uit en snel loop ik naar haar toe om haar naar binnen te leiden. 'Wat ben je toch galant Danny, die zag ik na vannacht niet meer aankomen.' Ik grinnik. Die vrouw is zo onvoorspelbaar. 'Hard van buiten, zacht van binnen lieverd,' fluister ik hees in haar oor.
Vanochtend deed mijn pik zo'n zeer, zo stijf heb ik hem in tijden niet meer gevoeld. Na die ijskoude douche, wat koffie en een peptalk in mijn gedachtes kan ik me nu beheersen. Al heb ik haar wel het liefst heel de dag bij me. Naakt in mijn armen.
We lopen naar de voorkant van het pand en ik hou voor haar de deur open. Ze groet de vrouw bij de receptie die ik herken als een van Duncan's scharrels van de accounting afdeling. Hij heeft bijna iedere knappe vrouw op kantoor wel een keer geneukt, met een klein contract waar in staat dat ze het met niemand erover mogen hebben. Ik weet dat Natascha die nooit gezien heeft, het is mijn doel om dit ook zo te houden.
De lift laat op zich wachten, voor mij het moment om haar gedag te zeggen. Immers moet ik zelf over een half uur weer bij de garage zijn, mijn pareltje die bijna af is. De naam CC staat er wel met koeienletters boven, maar dit kindje is helemaal van mij. Jaren heb ik hier voor moeten werken, met liefde ga ik met deze zaak verder.
Duncan loopt het gebouw binnen en kijkt meteen onze kant op. Normaal heb ik veel respect voor mijn beste vriend, maar nu kan het me even niks schelen. 'Zie ik je snel Natas?' Ze lacht naar me. Niet door hebbende dat Duncan naar ons toe komt. 'We appen.' Haar knipoog is speels. 'Ik zie je berichtje graag tegemoet lieverd.' Het wordt mijn nieuwe koosnaampje voor haar.
Het is tijd om Natascha te laten weten dat het voor mij niet iets eenmalig is. Ik streel haar wang en breng mijn lippen naar haar mond om ze te zoenen, een zoen die ze maar al te graag beantwoord. Het is een simpele kus zonder tong, eentje die niet de laatste mag zijn. Dan schraapt Duncan zijn keel. 'What the fuck?'
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...