NATASCHA
Ik kijk nog een laatste keer naar mezelf in de spiegel. Mijn haar zit vol met krullen die rustig uitgeborsteld zijn. Een wild effect, zegt Celeste. Mijn make-up is ronduit prachtig. Een heftige wing met wat glitters. Gepaard met nep wimpers waardoor de look extra opvalt. Rode lippen maken het echt af. Samen met Celeste zijn we echt een sexy duo.
Mijn outfit daarentegen is netjes vergeleken met mijn beste vriendin. Ik heb een kanten bralette aan die mijn borsten mooi bedekt. Een hoog broekje die mijn rondingen mooi laten uitkomen. Een paar netkousen en rode hoge hakken en het plaatje is compleet. Een totaal andere Natascha, sexy en wild. Nu nog hopen dat ik dit ook kan overbrengen aan het publiek. Ben heus wel sexy, maar mijn wilde kant blijft meestal wel verborgen. Een echte stoeipoes als Celeste moet ik nog worden. Hopelijk gaan deze avond me helpen.
Jerry heeft extra reclame gemaakt binnen de vaste klantenkring. Rebels zit propvol, alle stoelen zijn bezet. Mark heeft het in tijden niet zo druk, gelukkig heeft hij aan Jessie een perfecte vervanger voor mij. Ik begin weer te friemelen aan mijn nagels, de nervositeit speelt weer op. Waarom heb ik zelf besloten om deze avonden te gaan dansen? Ik kan dit echt niet.
Celeste rent de ruimte binnen. 'Kom op Natas, we hebben nog tien minuten! Weet je nog wat je moet doen?' 'Ja ja, rondjes draaien om die paal en sensueel met die billen schudden.' Appeltje eitje. Ze geeft een ferme tik op mijn rechter bil. 'Kom op lekker wijf, laten we kijken waar we kunnen lunchen zondag!' We lachen er om en lopen richting het podium. Ik adem nog een keer goed in en uit. Ik kan dit.
De lichten van het podium gaan aan en Celeste komt als eerste tevoorschijn op haar torenhoge hakken. Haar outfit lijkt op die van mij, zonder kousen en een stuk minder stof. Ze kan het hebben. Wanneer de muziek verandert stap ik het podium op. Verleidelijk loop ik richting de andere paal die goed in het zicht staat voor het publiek. Vluchtig kijk ik om me heen. Fuck, het is gewoon écht vol. Samen doen we de routine die we vannacht geoefend hebben tot de vroege uurtjes. Ik heb hooguit twee uur geslapen. De dag bij CC heeft erg lang geduurd. Eenmaal thuis heb ik nog een uurtje kunnen slapen zodat ik redelijk uitgerust hier naartoe ben gekomen.
We lopen weg van de palen en ik ga voor Celeste staan. Ze pakt mijn heupen beet en ik zak sexy door mijn benen heen en doe ze snel even wijd. Gelukkig heb ik geen string aan als Celeste, anders hadden ze meteen al alles kunnen zien. Ik heb duidelijk mijn regels met Jerry afgesproken, ik trek niks uit. Dat laat ik aan mijn beste vriendin over.
Ik kom weer omhoog en zorg dat mijn billen strak langs Celeste's lichaam gaan. Haar armen vliegen naar mijn borsten en ze draait me om. We geven elkaar een zoen vol passie. Mijn lippen gaan langs haar nek en we doen net alsof we het perfecte lesbische koppel zijn. Ook al is mijn beste vriendin echt lesbisch, meer dan dit is het nooit geweest tussen ons. Ik giechel zachtjes in haar oor. 'Klaar voor Cel?' 'Altijd.'
De sluiting van haar bh krijg ik in één beweging open. Sensueel laat ik het van haar lichaam glijden en gooi ik het richting de achterkant van het podium. Mannen beginnen te fluiten en te flapperen met hun biljetten. Wat een paar tepels niet kunnen doen.
We gaan beide aan de zijkant van het podium zitten en springen er dan van af. Laat maar zien die biljetten heren, ik heb zin in een heerlijk luxe lunch. Mijn bralette wordt gevuld en naast me heeft Celeste amper nog ruimte in haar string om wat te vullen. We geven elkaar een knipoog en stappen weer het podium op om het laatste rondje langs de paal te doen.
In de hoek zie ik een man zitten met een glas whiskey. Ik heb hem hier vaker zien zitten, maar toch blijft hij mysterieus. Het is te donker om iets meer te kunnen zien dan zijn zwarte maatpak. Hmm...
Celeste pakt mijn hand vast en we lopen samen via de achterkant het podium af. Een extra tik op mijn billen krijg ik van Celeste, daarna kijken we nog een keer achterom om het publiek een kushand te werpen. We verdwijnen achter de gordijnen en rennen richting mijn kleedkamer.
We geven elkaar een dikke knuffel. Ik ben zo enthousiast, ik begin tegen Celeste te gillen. 'Dit was zo tof om te doen! En dat drie keer in de week, niet normaal. Ik snap wel dat je dit continu wilt doen.' Celeste trekt de biljetten uit haar string en begint te tellen. Geen zin om enige moeite te doen trek ik mijn bralette uit en gooi die op mijn kaptafel met alle biljetten. Ik maak er een net stapeltje van en begin te tellen. Holy shit.
'Natas hoeveel heb jij? Ik zit op €850. Goeie avond wel.' Ik tel nog een keer na, ik geloof het nog steeds niet. 'Ik zit op €500. Ik heb niet eens wat uitgetrokken!' Celeste komt niet meer bij. 'Ik zeg niet voor niets tegen je dat je een lekker wijf bent.' Ik staar in de spiegel naar mijn borsten. Misschien is het toch geen gek idee om die te laten zien. Even over nadenken. Nee, dit kan ik echt niet maken tegenover Duncan.
Er wordt geklopt op de deur en snel trek ik mijn bralette aan. Jerry loopt naar binnen. 'Dames jullie zijn een goudmijn! Echt de verzoekjes blijven binnen stromen. Cel je favoriete koppel zit weer op je te wachten... en voor jou Natas heb ik ook een verzoek.' Celeste zwaait nog even en loopt dan richting haar ruimte.
'Waar heb je het over Jerry? Je weet dat ik geen behoefte heb aan verzoekjes. Dit is voldoende.' 'Lieverd, deze man geeft mij grof geld om een avond jou alleen te hebben. Hij is wel veeleisend, maar je kan hem echt niet afslaan.' Veeleisend? Ook nog. Met wat twijfel besluit ik toch verder te vragen. 'Vertel verder Jerry...'
'Een donkere ruimte, hij op de bank. Hij wilt graag anoniem blijven, dus hij heeft een masker op. De regels zijn simpel, een uur lang om hem heen dansen in je meest sexy lingerie. Communicatie komt alleen van jou, dus stel alleen vragen waarbij hij ja of nee kan knikken. Hij komt hier al enige tijd en heeft nog nooit om een privéruimte gevraagd. Als je dit doet krijg je €1500 van me.' Wow. Ik moet hier bij CC zeker twee weken voor werken. Ik kan niet anders dan er mee instemmen. Hier mag Duncan al helemaal niks over weten. We hebben het een paar uur geleden een soort van uitgepraat en heb nu al geheimen voor hem. Gaat weer ontzettend soepeltjes dit.
'Ik... uhm... ja oke. Wanneer?' 'Morgen.'
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...