- 8 -

7.4K 85 1
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

NATASCHA

Binnen de kortste tijd voel ik Duncan's tong langs mijn lippen glijden. Met een kreun open ik mijn mond om zijn tong te verwelkomen. Onze handen betasten elkaars lichaam en gauw heb ik zijn haar te pakken. Met een klein beweging trek ik zijn hoofd naar achter en begin zijn hals te kussen richting zijn oor. Ik pak het oorlelletje zachtjes beet tussen mijn tanden en laat het daarna weer los. 'Fuck, wat ben je sexy,' hijgt hij.

Duncan komt los uit mijn greep en verplaatst me naar de hoek van de limousine. Hij knielt voor me en laat zijn handen langs mijn benen glijden. 'Dit is het enige waar ik aan kan denken de hele avond. Die lange benen, de gladde stof van je jurk.' Zijn handen belanden op de grond en duwt de rok van mijn jurk via mijn kuiten richting mijn bovenbenen. Ondertussen voel ik zijn lippen op ieder plekje van mijn benen. Hongerig laat ik een kreun ontsnappen. Zijn lippen zijn zacht en glijden langs elk stukje van mijn huid. Het laat tintelingen achter waar ik alleen maar meer van ga kreunen.

'Wat wil je dat ik met je doe Natascha?' Ik kijk hem aan. 'Uh... ik wil dat je doorgaat.' 'Zeg me wat je wilt en ik doe het.' Wauw, door zijn dominante woorden word ik steeds natter. 'Ik wil dat je mijn slipje uittrekt en me proeft, Duncan.' Zijn rechter mondhoek krult omhoog. 'Met alle plezier.'

Mijn jurk rolt steeds verder omhoog tot hij boven mijn heupen hangt. 'Zo'n prachtig gezicht, je maakt me zo kapot geil.' Ik trek aan zijn haar richting mijn slipje. 'Alsjeblieft Duncan.' Ik smeek anders nooit, maar door hem wil ik alles zo snel mogelijk. Gewoon zijn lippen daar beneden die aan mijn knopje zuigt. 

Hij haakt zijn vinger achter het kanten slipje en duwt die met gemak naar beneden. Ik stap er uit en prop het in een balletje. Duncan pakt het uit mijn handen en stopt het in de binnenzak van zijn grijze jasje. 'Benen wijd schatje, ik wil alles goed kunnen zien.' Ik gehoorzaam meteen. Zijn wijsvinger streelt mijn dijen en gaan omhoog richting het roze vlees wat al glinstert door alles wat er gebeurd is. 'Je bent al zo nat voor me Natascha, is dit wat ik met je doe?'

Ik duw mijn bekken nog een keer naar voren. 'Iedere keer als je me aankijkt Duncan gebeurd dit, raak me alsjeblieft aan.' Hij glijdt dan een vinger naar binnen. Ik gooi mijn hoofd naar achter en laat mijn adem ontsnappen. Hij kromt zijn vinger en beweegt hem ruw op en neer. 'Kijk me aan Natascha, ik wil zien wat dit met je doet.' Ik knipper met mijn ogen. Zijn mond zuigt aan mijn lippen en vindt dan het gevoelige plekje boven mijn opening. Ik kreun het uit. 'Niet stoppen.'

Zijn tong maakt rondjes om het knopje heen. Ik voel mijn orgasme komen. Zijn snelheid bouwt op en met zijn andere hand vindt hij mijn borst. Het is allemaal zo intens dat ik het niet lang meer vol hou. Na een lik over mijn clitoris roep ik zijn naam door de hele limousine. Het wordt wazig voor mijn ogen en ik krom mijn rug. Duncan likt alles op en komt dan pas omhoog. 'Ik wil dat je jezelf proeft, je smaakt zo lekker.'

Hij komt met zijn mond dichterbij en zijn tong maakt meteen contact met de mijne. De mix van ons speeksel met mijn vocht maakt het dat ik weer helemaal opgewonden ben. Wanneer ik zijn jasje wil uittrekken hoor ik getik op het glas. De intercom gaat aan. 'Mevrouw Bakker, we staan voor uw gebouw.'  De stem van de chauffeur brengt mij weer meteen in het heden. Wat doe ik in godsnaam? In paniek zoek ik mijn slipje waardoor Duncan begint te grinniken. Kut, die krijg ik niet meer terug. Dan maar zonder ondergoed. 

Ik wil richting de deur gaan totdat zijn hand mij tegenhoud. 'Ik zie je maandag weer mevrouw Bakker.' Hij geeft me een knipoog en doet dan de deur voor me open. Ik stap snel uit en loop richting de entree. 'Fijn weekend meneer Colt,' krijg ik er nog uit.  Zonder achterom te kijken loop ik richting de trappenhal. Hoe moet ik hem ooit nog serieus aankijken?

~

Het is dinsdagmiddag en ik zit rustig te werken op mijn kantoortje. Ik heb een klein uitzicht op de mooie stad en staar richting de gebouwen. Ik heb Duncan niet meer gezien sinds onze ontmoeting afgelopen zaterdag. Nog steeds heb ik geen flauw idee hoe ik me nu moet gedragen. Met Mark is dit zo vanzelfsprekend. Hoe kan ik op dezelfde manier omgaan met mijn baas?

Ik heb me gewoon laten beffen door mijn baas. Wat zal die wel niet denken? Dat ik meer salaris wil door seksueel actief met hem te zijn? Dat ik meer van hem wil? Mijn gevoelens zijn puur gebaseerd op lust... denk ik. Ik haal mijn handen door mijn haar en stap uit mijn bureaustoel. Ik loop richting het kleine koelkastje waar wat eten en drinken te vinden is. Ik pak een flesje water en drink het in één teug leeg.

Mijn gedachtes worden verstoord door gebonk op de deur. Voordat ik kan antwoorden gaat de deur al open. 'Mevrouw Bakker,' hoor ik Duncan's zware stem door mijn kantoorruimte galmen. Ik slik even en kijk hem aan. 'Kan ik iets voor je betekenen?' Ik loop richting mijn bureau en ga zenuwachtig zitten. Het friemelen aan mijn nagels begint weer. Ik heb werkelijk waar geen idee waarom hij er is. Duncan gaat in de stoel tegenover het bureau zitten. 'Waarom ontwijk je me continu?'

Ik staar hem aan, mijn mond valt nog net niet open. 'Pardon?' 'Je hoort me wel Natascha, ik vraag het niet nog een keer.' Ik kan niet anders dan naar een punt op de muur kijken. Mijn linkerbeen begint zelfs te trillen, jezus ik ben echt zenuwachtig.

'Ik heb geen idee wat je bedoelt meneer Colt.' Zijn hand slaat op het bureau. 'Cut the crap Natascha. We hebben een geweldig leuke avond gehad en opeens was je weg. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.' Ik slik een keer en kijk hem dan aan. 'Ik weet niet wat me bezielde. Het spijt me, het had nooit mogen gebeuren.' Ik zie aan zijn hoofd dat hij woedend is. 'Nooit mogen gebeuren? Meen je dit? Denk je dat ik het alleen maar deed omdat ik geil was?' Oh fuck, die is echt boos.

Ik zie plotseling zijn uitdrukking veranderen. Het strakke zakelijke gezicht is weer terug. 'Je hebt eigenlijk gelijk ook. Misschien is het wel puur lust. We doen net of het niet gebeurd is.' Hij staat op en loopt richting de deur. Hij draait zich nog even om. 'Bedankt voor dit gesprek mevrouw Bakker, we houden contact.' Voordat ik kan antwoorden loopt hij de ruimte uit. Deze man is écht intens.

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu