- 25 -

5.5K 65 0
                                    

NATASCHA

Het nummer van ZAYN komt door de speakers van de geluidsinstallatie. Op de eerste tellen van de beat loop ik richting het meest verlichte plekje van de kamer. Zijn gezicht draait met me mee, zodat hij me goed kan aan blijven kijken. Wanneer de zanger begint te zingen begin ik met mijn sensuele dans. Ik laat mijn handen over mijn benen glijden en trek mijn nachtjapon een stukje omhoog. Voordat het kanten stukje van mijn string te zien is laat ik het stof weer vallen.

Vanaf hier kan ik goed om me heen kijken. De muren zijn in een donkere kleur bruin geverfd, met een spiegel aan de linkerzijde die laag aan de muur hangt. Wanneer je met de bank zou schuiven, kan je vanuit de spiegel alles meekijken. Best sexy... wat een briljant idee. Ik draai me nog een keer om en buk dan naar voren, om mijn mysterieuze man een goeie glimp te laten zien van mijn billen. Dan hoor ik een sissend geluid. Het werd eens tijd.

Ik loop op hem af en ga dan op zijn schoot zitten. Zijn handen vinden meteen mijn heupen en glijden onder het zachte stof richting de bandjes van mijn string. 'Zoals je gevraagd hebt, exact hetzelfde,' zeg ik met een knipoog. De kleur van zijn haar en ogen zijn nu zeker te identificeren. Zijn haar blond en wat langer, netjes naar achter gekamd wat blijft zitten door wat gel. Zijn ogen een bruine kleur. Het past wel bij hem, voor zover ik het kan zien door de gaatjes van het masker.

Het masker is volledig zwart, met wat luchtgaten bij de neus en mond. Een elastieken band aan de achterkant van zijn hoofd zorgt ervoor dat het masker niet los kan raken. Ik streel met mijn vingers zijn hals richting zijn oorlelletje. Met twee vingers trek ik er zachtjes aan. Zijn handen knijpen in mijn heupen en in een opwelling kom ik omhoog. Zijn handen komen meteen onder mijn jurkje vandaan en legt ze naast zich neer. Hij is een mix van dominantie en onderdanigheid, wat soms moeilijk te peilen is in deze donkere ruimte.

'Sorry, normaal schrik ik er niet van. Maar ik weet niet...' Ik zucht even diep. 'Ik weet niet wie je bent en dat maakt het gewoon lastig. Maar ik hoor ook niks te zeggen, je beta-' Zijn vinger drukt op mijn lippen. Ik schud de gedachtes van mij af en stop dan zijn vinger in mijn mond. Ik laat mijn tong erom heen glijden en zuig er dan aan. De bobbel in zijn broek wordt groter, ik voel zijn erectie tussen mijn benen.

Zijn vinger glijdt uit mijn mond en gaat dan langs mijn sleutelbeen richting het bandje van de japon. Hij kijkt me dan in mijn ogen aan, ik knik toestemmend. Zijn vinger haakt eronder en laat dan het bandje langs mijn arm glijden. De cup van mijn bh komt tevoorschijn. Zijn andere hand trekt aan de onderkant van de japon en trekt het dan in één keer over mijn hoofd heen. Het speelse lingerie setje is weer te zien en ik zie zijn pupillen nog groter worden. Als of de verassing weer zo groot is als de eerste keer.

We kunnen elkaar alleen maar aankijken. Ik zou zo graag zijn gezicht willen zien. De vorige keer dacht ik daar totaal niet over na, het overkwam me gewoon. Ook al heb ik nu een fles wijn achterover geslagen, ik besef me heel goed wat ik aan het doen ben. Mijn hoofd leg ik in zijn nek, mijn adem zachtjes strelend langs zijn oor. 'Ben ik goed gekeurd lekkerding?' fluister ik in zijn oor. Hij knikt ja. Ik laat mijn tong langs zijn oorlelletje glijden.

Zijn adamsappel gaat hevig op en neer, zijn handen weer spelend met de elastieken bandjes van mijn string. Wanneer ik zo op hem zit voel ik weer de warmte van de afgelopen keer, de seksuele spanning die tussen ons hangt. Zijn ene hand gaat richting mijn billen, stevig houdt hij het vast. Ik kom een stukje omhoog met mijn heupen en laat het langs zijn harde erectie gaan. Ik stap van hem af en draai me om, mijn billen nog net niet in zijn gezicht.

Ik kijk naar de spiegel aan de muur en draai dan mijn nek om. 'Sta op,' vraag ik hem zo sexy mogelijk. Hij voelt gelijk aan het elastieken bandje van zijn masker om te kijken of het nog goed zit. Dan staat hij op. Ik schrik van zijn lengte, hij is langer dan ik dacht. Zijn bouw is nu nog beter te zien, het zwarte overhemd strak over zijn lichaam heen. Ik begin het moeilijk te krijgen, ik word alleen al nat van de gedachte om die knoopjes los te maken.

Wat Duncan en ik hadden waren gevoelens, sterke gevoelens, dat wel. Maar dit, tussen deze knappe mysterieuze man en ik, is pure lust. En ik wil hem van top tot teen. Zijn handen die over mijn lichaam glijden, zijn kleding door de kamer geslingerd. Hij moet mij alles laten vergeten.

Ik draai een rondje om hem heen en laat mijn billen langs de zijne glijden. Het zijn stevige ronde billen, zijn pantalon valt nauwsluitend erom heen. Ik blaas de kaarsen van de tafel uit en probeer het weg te duwen. Hij begrijpt de hint en duwt de tafel helemaal tegen de zijkant van de ruimte. Dan haalt hij zijn schouders op. 'Die bank, tegenover de spiegel.' Hij steekt zijn duim op, ik moet erom lachen. Zijn buik zie ik snel op en neer bewegen, volgens mij houdt hij wel van een grapje.

Samen zorgen we dat de bank tegenover de spiegel staat. Hij gaat weer zitten, zoals van hem verwacht wordt. Die stomme regels ook, maar hij houd zich er netjes aan. Dan besluit ik om wat dominanter te zijn. 'Ik wil dat je je benen bij elkaar houd en dat je me via de spiegel blijft aankijken.' Hij knikt om te laten weten dat hij het begrijpt.

De muziek gaat op het perfecte moment over op een nieuw nummer. De eerste klanken van Ciara's Body Party klinken door de speakers. Echt, wat een toeval. Ik ga op zijn schoot zitten met mijn rug tegen hem aan. Zijn erectie is nog steeds aanwezig, dit keer hevig drukkend op mijn billen. Zijn gezicht komt langs mijn hoofd richting mijn schouder, zodat hij ons goed kan zien. Dit beeld, ik in mijn lingerie op schoot bij deze bloedmooie man... hier wil ik een foto van.

Dan begin ik met mijn heupen te bewegen en hoor ik voor het eerst zijn stem. 'Wat geil.'

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu