NATASCHA
Het is zondag. Mijn enige vrije dag in de week, een middag die al jaren hetzelfde is. Celeste en ik op mijn kleine balkon met twee koppen thee en een doos chocola, kijkend naar de mensen in het park en roddelen over alles wat los en vast zit.
We kennen elkaar al vanaf de basisschool en zijn elkaar nooit uit het oog verloren. Ook al heeft zij niet de toekomst die ik voor ogen heb. Celeste is altijd iemand geweest die enorm de spanning en sensatie op zoekt. Gewoonweg de extreme versie van mezelf. Ze is gewoon perfect voor het werk in Rebels. Door haar ben ik er ook terecht gekomen en ik ben haar er nog altijd dankbaar voor.
Op het tafeltje tussen ons in liggen wat tijdschriften. Roddelbladen vooral, onze favoriet. Rustig lezen we alles door en bespreken we alle sappige roddels die de journalisten wel of niet verzonnen hebben. Celeste slaakt een gilletje. 'Natas, KIJK DIT DAN! Wát een lekkerding, die zou ik zo mee naar huis nemen.' Celeste draait het blad om en meteen krijg ik rode wangen. Ik weet precies over wie ze het heeft.
Duncan Colt is woensdagavond weer gespot in sterrenrestaurant Rocher. Zal dit dan zijn nieuwe liefde zijn?
Een grote foto van Duncan samen met een bloedmooie vrouw voor de ingang van een restaurant niet ver hier vandaan. Dit zou dan de dag voor mijn telefoongesprek geweest moeten zijn. De vrouw is slank, zwart lang haar tot aan haar billen met stevige kuiten. Een model, kan niet anders.
'Je bent zo rood als een tomaat, wat is hier in godsnaam aan de hand?!?' Celeste kijkt me met dringende ogen aan. Ik vertel haar altijd alles, dit is dan ook geen geheim. 'Duncan Colt is mijn nieuwe baas Cel, om precies te zijn ben ik aangenomen om zijn nieuwe PA te worden. Zijn huidige assistente wilt met pensioen.'
Celeste gaapt me aan. 'Dus je wilt zeggen dat jij iedere dag dit lekkere hapje gaat zien? Ik zou als ik jou was na vijf minuten niet meer van hem af kunnen blijven. Zijn jasje uit trekken, me over zijn schoot werpen...' 'CELES ALSJEBLIEFT! Het is mijn baas, jezus!' Ik kan het niet aan horen.
'Kom op nou. Je hebt hem vrijdag nog gezien? Je gaat me nu niet vertellen dat je hem niet aantrekkelijk vind.' Natuurlijk vind ik hem aantrekkelijk, continu als ik hem zie moet ik wel naar hem kijken. Naar zijn ogen, zijn lippen en vooral zijn billen. Die stevige ronde billen...
'Aarde aan Natas, hallo! Ik wist het wel. Je hebt hem toch al wel via Google opgezocht hé? Ik wil alles over hem horen!' Via Google opgezocht? Serieus? Ik heb zo'n druk weekend gehad dat ik daar niet eens over na kon denken. Ondertussen vertel ik alles vanaf de donderdagavond aan Celeste. Na de shift in Rebels is Mark met me mee naar huis gegaan en heeft hij zich netjes gehouden aan zijn belofte.
Mark en ik zijn heel simpel. Seks en naar huis. Voor romantisch gedoe als knuffelen en ontbijt hebben we beide geen behoefte aan. We vinden het prima zo.
'Celeste, ik heb die man nu twee keer gezien in mijn hele leven. Ik ga toch niet als een tienermeisje hem op zoeken en alles onthouden wat hij in zijn leven gedaan heeft?' Ze komt niet meer bij van het lachen. Ik snap er niks van. 'De stoere Natas is opeens onschuldig en verlegen wanneer het over haar baas gaat. Pak je laptop en ga aan de slag!'
Nadat ik mijn laptop van mijn bed heb gepakt ben ik weer naar het balkon gelopen. Ik klap hem open op het tafeltje en buig het beeldscherm zo dat we het beide kunnen bekijken. Ik open Google en zoek op de naam "Duncan Colt". Meteen zien we verschillende websites die het over hem hebben en foto's van mijn baas.
'Wauw Natas, die Duncan is echt een hottie, moet je kijken!' Ze klikt op afbeeldingen en meteen verschijnen er tientallen foto's. Van alleen zijn gezicht, zakelijke foto's tot aan foto's met verschillende vrouwen. Typisch, een echte vrouwenverslinder. Al mag ik niks over mezelf zeggen. Ik heb een goed seksleven.
Na dat we klaar zijn met roddelen over zijn lichaam gaan we weer terug naar de hoofdpagina. Ik open de link van Wikipedia, die er daarna veelbelovend uit ziet. Als eerste een foto van Duncan van zeker een aantal jaar geleden. Hij heeft een jongere blik en zijn ogen stralen nog niet die zelfverzekerdheid uit die ik nu in hem zie. We beginnen met de basisinformatie.
Duncan Logan Colt
29 augustus 1985
Half Amerikaans, half Nederlands
CEO Colt Corporations sinds 2010Ik sluit snel de pagina af. 'Cel, ik weet genoeg. Ik wil echt niet weten wat hij nog meer allemaal gedaan heeft. Dadelijk denkt hij dat ik een stalker ben of zo.' Celeste trekt een wenkbrauw omhoog. 'Joh gek, dat denkt hij echt niet. Je moet toch weten wat je aan de haak kan slaan? Hij is maar tien jaar ouder, van een oude fiets moet je het leren.' Ze geeft me een knipoog en neemt een slok van haar kop thee. Maar tien jaar ouder, alsof het niks is. Mijn vriendjes zijn hooguit twee jaar ouder geweest, zelfs mijn bed partners komen niet in de buurt van de tien. 'Kom op Natas, leef een beetje. Leuk dat Mark er is in je leven, maar dit is toch super spannend? Je zegt zelf dat hij continu naar je kijkt. Misschien had hij je ook wel via Google willen opzoeken.'
Met een chocolaatje in mijn hand staar ik mijn beste vriendin aan. Duncan Colt, geïnteresseerd in mij? Laat me niet lachen. Wat moet hij in godsnaam met een 23-jarige afgestudeerde die ook in een stripclub werkt? Hij heeft wel wat beters te doen, zoals iemand van zijn eigen leeftijd zoeken die graag wilt trouwen en kinderen wilt. Kom ik aan met mijn twee korte relaties zonder enige toekomstplannen. Nee dat is echt wat hij nodig heeft...
Stiekem blijf ik nadenken over het beetje informatie wat Wikipedia me gegeven heeft. Het is nu maart, dit betekent dat hij over vijf maanden vierendertig wordt. Ik word vierentwintig in december, precies tussen kerst en oud & nieuw in. Nu snap ik ook zijn internationale naam. Zijn vader zal wel Amerikaans zijn. Maar waarom hier je hoofdkantoor hebben als het daar allemaal zoveel groter is? Door dit beetje informatie heb ik zoveel vragen.
'Oké Celes, ik moet vanaf morgen de hele week werken op kantoor. Misschien gebeurt er wel wat.' Stiekem hoop ik er op, maar ik moet realistisch blijven. Tussen Duncan en ik zal het niks worden, hooguit een leuke flirt op de werkvloer. Ik prop het chocolaatje in mijn mond. Dit wordt een lange dag morgen.
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...