NATASCHA
Tijdens mijn dansroutine blijft mijn blik op die van Duncan hangen. Hoe vaak ik ook langs de paal draai, mijn ogen komen steeds uit bij de zijne. Hij ziet er uit om door een ringetje te halen, zijn jasje strak om zijn armen. Aan de andere kant van het tafeltje zit de man waar ik morgenavond een afspraak mee heb. Zijn gezicht is nog steeds niet te zien vanuit de verte. Ik herken hem aan zijn bouw en de zwarte kleding. Wat doen die twee eigenlijk naast elkaar? Duncan moet hem wel kennen... Oh hemel, dadelijk weet hij wat er vorige week gebeurd is! Deze avond is nu al vreselijk.
Nietsvermoedend komt Celeste naar me toe en lopen we samen naar de voorkant van het podium. Ik trek haar vestje uit en laat mijn handen langs haar lichaam glijden. Ik knijp in haar bil, iets wat de klanten maar al te graag zien. Haar gezicht komt dichterbij. 'What the fuck doet Duncan Colt hier,' vraagt ze zo stil mogelijk. Ondertussen pakt ze mijn haar beet en trekt ze er aan om mijn nek zichtbaar te maken. Ze laat haar tong er langs glijden, tot mijn oorlelletje. 'Ik heb geen idee,' vertel ik zachtjes. Ze knabbelt aan mijn oor. 'Nou, laten we er dan maar een extreem sexy show van maken voor die knappe vent van je.'
Haar vingers gaan langs mijn schouders richting mijn borsten. Ze speelt met de bandjes van mijn kanten body. Een van de bandjes laat ze een stukje zakken, zodat je een klein beetje van mijn borst kan zien. Ze geeft er een kus op en trekt dan het bandje weer goed. Ik laat mijn wijsvinger glijden tussen haar borsten. De extreem diepe v-hals van de body laat haar borsten nog mooier uit komen. In één beweging laat ik de bandjes zakken, de stof valt mooi over haar taille. Het elastiek zorgt ervoor dat haar buik bedekt blijft. Een aantal vaste klanten beginnen te joelen. Celeste vindt dit fantastisch, haar blik herken ik maar al te goed.
We dansen nog sensueel om elkaar heen en stappen dan het podium af. Duncan's blik blijft me achtervolgen. Hij zit aan de kant waar ik altijd het geld op haal. Ik moet doen alsof hij een vreemde is. Zo sexy mogelijk loop ik door het publiek heen. Mijn kontzakken worden gevuld met biljetten, evenals de bandjes van mijn body. Dan moet ik wel richting Duncan lopen. Als dit maar goed gaat.
DUNCAN
Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Fuck, wat is ze sexy. Ook al is ze een stuk meer bedekt dan haar partner, haar sensuele bewegingen zorgen ervoor dan mijn broek alsmaar strakker gaat zitten. Haar blik kruist de mijne, dan zie ik het. Herkenning. Ik probeer zo rustig mogelijk in haar ogen te kijken, terwijl ik van binnen kook van woede. Wat flikt ze me nou eigenlijk? Fucking hell, ze heeft me nooit verteld dat ze dit werk doet. Ze heeft gewoon tegen me gelogen. Al die tijd, zeker deze week, heb ik gedacht dat ze alleen van mij is. Niks van waar.
Ze loopt terug richting het midden van het podium, waar twee palen staan. Samen met haar partner danst ze er om heen. Het is zo sensueel, ik hoor naast me een vrouw slikken. Ik ben niet de enige die opgewonden is. Naast me zit Daniel rustig te genieten van zijn drankje, zijn ogen vol lust. 'Je weet godverdomme wie dit is of niet, maat?' sis ik. Hij kijkt me dan aan. 'Jezus Dun, dit wist ik ook niet tot afgelopen maandag. Maar ik kan mijn ogen niet van haar afhouden.' Ik moet me beheersen om hem niet een stoot tegen zijn kaak te geven. Het voelt alsof mijn beste vriend me verraden heeft, of hij meer weet over Natascha dan godverdomme ik zelf.
Woedend zet ik mijn glas op tafel. 'Je blijft met je poten van haar af Croone, ik meen het.' Een sluw lachje komt tevoorschijn. 'Ik zou niet durven om je PA met een vinger aan te raken. Maar zeg nou zelf? Het is toch bloedjesgeil om die twee daar te zien op dat podium?' Verward kijk ik weer richting het podium. De dames staan nu voorin, dicht tegen elkaar te dansen op de beat van de muziek.
Dan herken ik Natascha's partner, het is Celeste. Natúúrlijk, domme sukkel dat ik ben. Haar vestje ligt al ergens bij de gordijnen van de coulisse. Natascha's handen zijn overal op haar lichaam, haar ene hand knijpt sensueel in Celeste's bil. Ik wil hier niet naar kijken. Ze hoort hard in mijn billen te knijpen. Fuck, ik ben jaloers. Het haar van Natascha wordt vastgepakt en dan zie ik duidelijk een tong langs haar nek gaan. Mijn handen worden vuisten, Celeste moet haar handen thuis houden. Ze is godverdomme van mij.
Ik kan er niet meer naar kijken en draai mijn hoofd om. Daniel zit nog steeds rustig in zijn stoel. Ik kan ook niet boos worden op mijn beste vriend, hij heeft geen idee hoe ik me voel. 'Sorry Danny, ik moet dit niet op jou afreageren. Maar ze is voor mij zo... anders.' Laat ik het daar maar op houden. 'Daar weet ik alles van,' hoor ik hem nog zacht zeggen. De fuck?!?
'Wat bedoel je?' probeer ik nog zo rustig mogelijk te vragen. Hij kijkt me nog even snel aan. 'Niks Dun, helemaal niks.' Mijn beste vriend drinkt zijn glas leeg en loopt dan weg richting de bar. Wanneer ik weer naar voren kijk zie ik de dames van het podium af stappen. Natascha nog in precies dezelfde outfit als eerst, Celeste daarentegen topless. Opgelucht haal ik adem, alsof dit nog niet erg genoeg is.
Overal zie ik biljetten in de lucht hangen wanneer de dames langs de tafels lopen. Natascha haar kontzakken worden gevuld, een aantal hebben zelfs het lef om aan haar borsten te zitten. Ik probeer een grom te onderdrukken. Haastig haal ik mijn portemonnee uit mijn kontzak. Als dit is wat ze wilt, gaat ze het krijgen ook. Haar blik bereikt de mijne en ze loopt op me af. Showtime.
NATASCHA
Wanneer ik vlakbij de achterste tafel ben zie ik Duncan alleen aan een klein tafeltje zitten. Ik heb toch zeker iemand naast hem zien zitten, dit verbeeld ik me toch niet? Ik buk voor het tafeltje en leg mijn handen op zijn bovenbenen. Dan zie ik zijn boze blik. Shit, shit, shit. Hij trekt aan het stukje stof tussen mijn borsten en propt daar twee briefjes van €100 in. Zijn blik valt eerst op mijn kanten body, die gevuld is met een hoop geld. Dan komt zijn hoofd dichterbij. 'Volgens mij heb jij mij wat uit te leggen.'
Ik kijk hem aan en knik zachtjes. 'Later,' is het enige wat ik kan zeggen. Dan pakt hij mijn pols beet. 'Vanavond nog,' gromt hij. Hij is echt boos, woedend zelfs. Ik kan mezelf wel vervloeken. 'Oké,' zeg ik zachtjes en ik loop heupwiegend van hem weg. Celeste kijkt me bezorgd aan.
Een hoop uit te leggen heb ik zeker. Hopelijk vergeeft Duncan me dit.
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...