Waarschuwing! Volwassen content, 18+
NATASCHA
Daniel laat me meteen los en kijkt dan Duncan aan. Ik sta tussen de twee beste vrienden in. In wat voor driehoeksverhouding ben ik in godsnaam beland. De mannen kijken elkaar aan. Duncan woedend, Daniel zo rustig mogelijk. Gelukkig gaan de liftdeuren open en loop ik er meteen in. Alles om deze situatie te ontlopen. Duncan loopt langs Daniel heen, geeft hem een stootje en komt dan bij me in de lift staan. Daniel loopt weg zonder zich om te draaien. Geen woord is gesproken. Misschien maar beter ook.
Het duurt vreselijk lang voordat de liftdeuren weer open gaan. Duncan zegt niks, hij kijkt me niet eens aan. Wanneer ze eindelijk open springen loop ik zo snel mogelijk de kleine ruimte uit. Ik sta niet eens twee stappen in de hal of Duncan heeft mijn pols al te pakken. Mijn arm komt meteen omhoog en ik mep zijn hand van me af. 'Waag het,' sis ik er uit.
Ik storm mijn kantoortje binnen en hoor direct dat Duncan de deur achter me dicht smijt. 'Godverdomme wat bezielt je Natas? Danny is mijn beste vriend. Wat dacht je, als ik de baas niet kan neuken neem ik hem wel? Vieze vuile...' Voordat hij zijn zin kan afmaken sta ik al voor zijn neus en sla ik hem in zijn gezicht. Hard.
Mijn handafdruk is te zien op zijn wang, een kleur roze die niet te missen is. 'Flikker toch op Duncan. Hoor wie het zegt hé. Van wie kreeg jij een pijpbeurt gisteren? Hoeveel heb je ervoor moeten betalen om klaar te kunnen komen? Je bent niet te geloven!' Ik wil hem weer een mep verkopen, maar deze heeft hij te snel door. Hij pakt me bij mijn armen en duwt me tegen mijn bureau aan.
Mijn hart begint sneller te kloppen. Alle gevoelens van vorige week gieren weer door heel mijn lichaam. Ben ik eigenlijk wel boos? Jezus, ik heb niet meer in de gaten wat ik eigenlijk voel. Wat heb ik vannacht gedaan? Ik heb dit eigenlijk nooit met Daniel mogen doen. Wat ben ik toch een ongelofelijke domme trut. Alles dringt in één keer bij me binnen.
'Waag het om nog een keer zo over mij te spreken mevrouw Bakker. Je weet dondergoed dat ik geen euro hoef uit te geven om bevredigd te worden. Daag me niet uit.' Zijn hand kruipt omhoog onder mijn jurkje en voelt aan de zwarte string die ik aan heb. 'Oh zo boos, maar nog steeds zo nat voor me. Wie hou je nou voor de gek schatje?'
Zijn vingers glippen achter het stukje stof en twee stuks verdwijnen meteen in mijn opening. Ik hou mezelf voor de gek. Maar dat laat ik hem niet weten. Hij mag niet zien wat hij met me doet. Meteen kromt mijn rug en zucht ik het uit. Nee nee nee nee... ja ja ja ja! Deze man is mijn duivel. Zijn vingers krommen en bewegen diep in me. Met zijn duim streelt hij mijn knopje. Hij komt dichter bij me staan, zijn adem dicht in mijn nek.
'Is Danny ook zo dominant bij je? Geeft hij jou ook de kriebels die ik je bezorg? Je hebt een echte man nodig Natascha.' Ik hoor amper wat hij allemaal zit te brabbelen in mijn oor. 'Duncan alsjeblieft,' kreun ik uit. Fuck, hij heeft me weer precies waar hij me hebben wil. Zijn vingers stoppen met het snelle ritme wanneer ik bijna bij mijn orgasme ben. Hij haalt zijn hand uit mijn slipje en likt dan voor mijn gezicht zijn vingers af. 'Nog steeds zo zoet.'
Ik kijk hem verdoofd aan, mijn hart gaat tekeer. Wat is hier in godsnaam zojuist gebeurd? Ik strijk mijn jurk glad en probeer weer goed op mijn benen te staan. Duncan's gezicht komt weer dichtbij mijn oor. Hij sabbelt aan het oorlelletje. 'Je bent van mij Natascha, ik deel niet graag. Voor deze ene keer vergeef ik het je omdat het mijn beste vriend is. Nu aan het werk jij.' Hij draait zich om en loopt weg zonder dat ik hem antwoord kan geven.
Mijn telefoon haal ik uit mijn handtas die ik daarna op de grond smijt. Ik zie dat ik een appje heb gekregen van Daniel.
Daniel:
Alles oke?Pff, wat een ellende is dit. De ene keer kies ik voor Duncan, dan voor Danny en nu? Wat wil ik nu? Duncan geeft mij de spanning en dominantie die ik nodig heb. Daarentegen geeft Danny de liefde en rust die ik graag wil. Moet ik kiezen? Wil ik wel kiezen? Hemel.
Natascha:
Zeker.Ik weet niet meer wat ik tegen Daniel moet zeggen. De seks was heerlijk, het beste wat ik gehad heb. Maar mijn gevoelens voor hem zijn gebaseerd op pure lust. De tintelingen in mijn lichaam die ik krijg wanneer ik Duncan zie zijn totaal anders. Ik moet eerlijk tegen hem zijn.
Natascha:
Dit was iets eenmaligs. Ik vond het heerlijk, maar dit tussen ons zal niks worden.
Het spijt me.Uren later heb ik geen enkele reactie van Daniel gehad. Ik snap het ook wel. Ik vind mezelf zelfs vermoeiend. Letterlijk en figuurlijk. De klok geeft aan dat het bijna tijd is om naar huis te gaan, maar ik heb zo geen zin. Mijn stoel zit ook eigenlijk mega lekker. Voordat ik het besef dommel ik in, met mijn hoofd tegen de leuning van mijn stoel.
~
Het is verschrikkelijk donker. Ik doe mijn ogen open en zie echt helemaal niks. Met mijn hand voel ik om me heen totdat ik een drukknopje van een lampje voel. Aan de muur gaat een lamp aan en dan zie ik de ruimte. Twee rechte muren met daaraan een muur die rond afloopt met ramen van top tot teen. Ze zijn lichtelijk geblindeerd, maar toch kan ik de lampen van de mooie stad voor me zien. Ik ben nog op kantoor, maar waar?
Ik stap uit bed en zie dat ik een joggingbroek met een shirt aan heb die veel te groot is. Ik ruik aan het shirt en het herinnert me gelijk aan Duncan. Zijn mannelijke geur is overweldigend, niet te vergeten. Ik loop naar het raam en kijk dan naar buiten. Het nachtleven gaat hier gewoon door, fascinerend.
Mijn blik gaat dan door de kamer heen. Het bed is groot, zeker twee bij twee meter. Opgemaakt met wit beddengoed met gouden stiksels. Het geeft het net iets extra's. Boven het bed hangt de lamp die ik vanaf het nachtkastje aan kreeg. Verder staat er een klein dressoir en een mini bar. Het lijkt net op een hotelkamer. Aan de andere kant van de ruimte staat enkel een bad met tegen de muur een plank met alle benodigdheden. Schuim, shampoo, douchegel en wat handdoeken. Het maakt de ruimte net wat luxer.
Op mijn blote voeten loop ik naar de enige deur in de ruimte. Ik doe hem open en kijk dan meteen in de ogen van mijn baas. Dit is dus de deur waar ik niet van wist waar die naartoe leidde. Tot nu. 'Lekker geslapen schatje?
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...