NATASCHA
De avond in Rebels verloopt op dit moment soepel. Ik heb Mark even geholpen achter de bar, wat vaste klanten gesproken en naar de show gekeken vanuit een donkere hoek in de ruimte. Je steekt er echt wat van op, zeker ik die dit net doet. En dan moet ik nu nog alleen het podium op ook... jezus.
In de kleedkamer trek ik de bar-outfit uit en bekijk ik mezelf nog een keer in de spiegel. Dit lingerie setje blijft zo mooi, hoe vaak ik er ook naar kijk. Het past ook mooi bij de act van vanavond. Ik heb gekozen voor het nummer Glory Box van Portishead. Misschien wel een klassieker in deze wereld, maar de langzame sensuele beat is hetgeen wat ik nodig heb om iedereen om mijn vinger te winden.
Ik geef mezelf een peptalk en pak nog even snel mijn rode lipstick. De rode kleur accentueert mijn volle lippen, waardoor het er nog beter uit ziet. Op die manier kan ik ook nog één van de klanten een kus in de nek geven. Een zuigzoen, maar dan net even anders. Sommigen zien het ook als een soort sexy vampierenbeet. Maar net waar je fetisj ligt.
Huppelend op mijn hoge hakken loop ik richting de coulisse. Mijn naam wordt genoemd met de mededeling dat dit mijn eerste soloshow is. Ademen Natascha, gewoon ademen. De muziek wordt gestart en ik kom achter de gordijnen vandaan. Op een langzaam tempo loop ik richting de paal aan het einde van het podium. Ik doe de routine die ik geoefend heb en streel met mijn handen over mijn lichaam.
Alle ogen zijn op mij gericht. Ik zie Mark zelfs achter de bar een paar keer slikken. Zijn grote adamsappel gaat heftig op en neer. Het bier uit de tab laat hij zo over het glas stromen. Oeps? Ik weet dat dit muziek is wat iedereen opwind, inclusief mezelf. Dit is ook de reden dat ik er voor gekozen heb, zodat ik me lekker kan laten gaan.
Mijn laatste stuk van de routine is hurkend op het podium, met mijn billen naar het publiek toe. Ik ga met mijn armen langs mijn rug zo over de achterkant. Ik knijp er zachtjes in en spreid mijn benen zodat de mensen op de voorste rij een kleine glimp kunnen zien van hetgeen wat tussen mijn benen zit. Ook al is het bedekt met een stukje stof, toch werkt het iedere keer.
Wanneer de muziek is afgelopen draai ik mijn hoofd om en geef ik het publiek een knipoog en handkus. De vertrouwelijke tonen van Beyoncé komen door de speakers. Tijd om wat geld op te halen. Ieder persoon heeft zijn eigen standaard nummer waarbij het publiek weet dat de dansshow is afgelopen. Ik spring van het podium af en ga dan weer volgens routine langs de tafels.
In het midden zit een koppel, heerlijk verliefd, niet te missen. Ze kijken met lust naar me, maar ik zie ook zeker een fractie angst in hun ogen. De eerste keer? Wie weet. Mijn perfecte klanten om de felbegeerde kus te geven. Ik loop er sensueel naar toe en laat een vinger langs de knoopjes van zijn overhemd gaan. Het geld wordt netjes in mijn bh gestopt.
'Jullie eerste keer?' vraag ik op mijn sensuele toon. Ze knikken beide en kijken elkaar dan aan. Wat schattig. Ik geef ze nog een mini show en gaat dan bij de vrouw kruislings op haar schoot zitten. De man kijkt ons vol begeerte aan. 'Zie je zijn blik? Ik wens jou een hele fijne avond.' fluister ik in haar oor. Ik geef haar de kus in haar nek en bijt nog in haar oorlelletje terwijl ik naar haar partner kijk. Daarna loop ik gauw door naar de overige tafels.
Het is me al de hele avond niet opgevallen dat de anonieme man op zijn plek zit. Anonieme man... Daniel. Ik moet professioneel blijven, net doen alsof ik zijn ego niet een deuk heb gegeven. De bruine lenzen zitten weer in zijn ogen, het blonde haar naar achter gekamd. Dit keer heeft hij een zwarte strakke jeans met polo aan. Een paar zwarte vans eronder en klaar. Simpel, maar oh zo aantrekkelijk.
Fuck, ik mag niet zo nadenken! Daniel is verleden tijd, iets eenmaligs. Maar waarom denk ik meteen aan seks wanneer ik hem zie? Ik kan hem niet overslaan, ik sla nooit een tafel over. Het zal Jerry opvallen en voor nog meer onrust zorgen. Ik vraag me af bij wie Daniel vanavond een afspraak heeft ingepland. Misschien ben ik wel een beetje jaloers. Is het niet voor de persoon zelf, is het wel voor het grote geldbedrag die hij met zich mee neemt.
Eenmaal bij Daniel aangekomen plaats ik mijn handen op zijn bovenbenen. Zijn lichaam is extreem gespannen van mijn aanraking. Ik laat mijn borsten langs zijn gezicht gaan. Een beweging die ik vaak bij andere tafels gebruik. Wanneer mijn gezicht bij de zijne komt sist hij meteen in mijn oor. 'Wat doe je in godsnaam Natas?' Ik probeer niet verwaand te kijken, maar ik kan het niet laten om die blik op te zetten. 'Mijn werk, lekkerding.' Ik laat mijn duim langs zijn lippen glijden. Zijn adem voelt warm aan. Zijn blik spreekt boekdelen. Hij wilt me nog net zo graag als altijd.
Wanneer ik van hem weg wil lopen pakt hij mijn pols beet. 'Je hebt nog wat van me tegoed.' Hij stopt een briefje van €100 in mijn broekje. Ik probeer een glimlach op te zetten die geen argwaan kan trekken bij Jerry. Na mijn laatste tafels loop ik via de bar richting mijn kleedruimte. Even op adem komen voordat ik straks naar huis ga.
'Heb je mijn appje niet gelezen?' hoor ik Daniel vragen in de deuropening. Ik schrik van zijn stem en laat het flesje water uit mijn handen vallen. 'Jezus Danny, moet dit? En nee, ik heb hem niet gelezen.' Hij doet de deur achter zich dicht en komt dan achter me staan. Zijn blik via de spiegel op mij gericht. Hij zakt in zijn benen en legt zijn hoofd in mijn nek. Nog steeds naar mij kijkend in de spiegel.
'Ik heb je gevraagd om me met rust te laten. Maar dat is niet helemaal gelukt.' Mijn nekharen staan overeind. De diepe stem van Daniel galmt nog na in mijn oor. 'Sorry, maar mijn telefoon is gevallen en ik zie niks meer door het scherm heen. Anders had ik je kunnen laten weten dat ik dat hier niet kan.' Zijn lippen gaan langs mijn kaaklijn. 'Ik kan jou ook niet met rust laten Natascha.'
Hij draait mijn stoel om en zoent me. Zijn tong vraagt meteen om entree. Mijn ogen gaan open vol verbazing. What the fuck? Dit wil ik niet. Nee dit wil ik echt niet. Ook al denk ik seksueel aan hem, maar Duncan is de man die ik wil. Ik breng mijn handen naar zijn borst om hem van me af te duwen. Hij pakt me meteen vast bij mijn schouders. 'Toe lieverd, ik weet dat je ook wilt.' Ik begin met mijn hoofd te schudden. 'Nee dit wil ik niet!' probeer ik eruit de gillen. Maar zijn mond zit al op de mijne wanneer ik wat geluid er uit krijg.
Met al mijn macht probeer ik hem van me af te duwen, mijn mond van de zijne af te krijgen. Zijn grip is zo sterk. Wat ik vorige week nog zo heerlijk vond, beangstigd me nu. Ik wil dat hij me los laat, maar het lukt me gewoon niet. Daniel lijkt wel veranderd, dit staat me totaal niet aan.
De deur van de kleedkamer vliegt open en snel voel ik de warmte van Daniel's lichaam niet meer. Een vuist belandt in zijn gezicht, daarna onder zijn neus. Het bloed stroomt er uit. Daniel komt omhoog en niest het bloed mijn kant op. Rode vlekken zitten over mijn lingerie setje. Compleet verziekt. Ook dat nog.
'Ik krijg jou nog wel,' sist hij het uit en loopt zo de gang op. Ik hoor de klapdeuren bewegen. Die zal wel rechtstreeks naar huis gaan. Dan kijk ik in de ogen van degene die me heeft geholpen. Wat doet die hier?
'Lauren?'
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...