- 38 -

4.9K 57 0
                                    

NATASCHA

Mijn spiegelbeeld staart me aan. Voor vanavond in Rebels heb ik een prachtig lingerie setje uitgekozen. Een nude bralette met een bijpassende hoge brazilian. Het setje heeft een kant patroon vol bloemen. Het heeft iets onschuldigs, maar toch ook iets onwijs sexy tegelijk. Precies iets voor mij, aangezien ik vanavond voor het eerst alleen op het podium van de stripclub moet optreden.

Celeste heeft naast haar baan bij Rebels ook genoeg werk bij een handvol andere clubs

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Celeste heeft naast haar baan bij Rebels ook genoeg werk bij een handvol andere clubs. Op die manier kan ze haar rijke levensstijl goed onderhouden. Ik mag niet klagen, op dit moment verdien ik genoeg om mijn kleine appartementje te verlaten en te zoeken naar iets groters. Iets veel mooiers. Maar het hokje bevalt me prima. Genoeg ruimte voor mij alleen.

Ik trek een simpele jeans aan met een tanktop en vis dan mijn sleutels uit het bakje. Deze zaterdagmiddag heb ik besloten om mezelf eens lekker te verwennen. Beginnend met de luxe koffiemachine. De uber staat al netjes voor het complex op me te wachten om mij naar het centrum van de stad te brengen. Het is heerlijk weer nu eind juni, dus mijn zonnebril hou ik stevig op mijn neus.

Het is lekker druk, de winkelstraten rustig door lopen is een kunst met alle mensen die kriskras door elkaar lopen. Voor mij is shoppen simpel: de winkels in waar ik iets nodig heb en dan er weer gauw uit. Al dat gehuppel door al die winkels, het duurt me allemaal veel te lang.

Bij mijn favoriete kledingwinkel scoor ik al snel een leuke jurk voor morgen. Van Duncan mag ik zelfs in een vuilniszak rondlopen, maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Het is toch best spannend, ik ben totaal niet gewend aan al die rijkdom. Hoe zullen zijn ouders zijn?

Als laatste loop ik de populairste koffiezaak van de regio binnen. Ik staar naar alle machines, geen flauw idee wat het verschil er van is. Snel komt er al een jongen naar me toe die de zoon van de eigenaar blijkt te zijn. Ik leg uit wat ik precies wil hebben en de jongen wijst meteen naar het apparaat waar ik al een oogje op heb. De prijs is bijna €1000. Dat voor een fucking koffiemachine. Even serieus. Ik besluit snel om hem aan te schaffen voordat ik erover ga twijfelen. Inclusief wat gratis zakken bonen loop ik de deur uit.

Lopend richting de hoofdweg bel ik de uber chauffeur weer op die binnen vijf minuten op de afgesproken plek staat. Blij dat ik die loodzware tassen niet meer zo lang hoef te dragen. Eenmaal in de auto krijg ik een berichtje van Jerry.

Jerry:
Jouw anonieme gulle gever heeft voor een ander gekozen vanavond. 

Daniel. Dit zal wel mijn verdiende loon zijn. Na die kus voor de liftdeuren in het bijzijn van Duncan heb ik hem niet meer gezien of gesproken. Ik ben ook wel een trut om niks van me te laten weten. Hij verdient een uitleg, niet van zijn beste vriend, maar van mij. Snel besluit ik hem een berichtje te sturen.

Natascha:

Danny, kom je na de show vanavond langs bij mijn kleedkamer? 

Met moeite kom ik door de trappenhal richting de deur van het appartementje. In de gang zit Duncan met zijn rug tegen de muur, zijn benen gestrekt. Het blijft me verbazen hoe snel mijn hart gaat kloppen wanneer ik hem zie in een casual outfit. Ik ben het nog steeds niet helemaal gewend.

Wanneer hij mij ziet met de zware doos en de tassen staat hij gelijk op. 'Laat me je helpen! Die tassen zullen vast zwaar zijn.' Ik kijk snel naar beneden. De doos vooral. 'Klein beetje maar,' lach ik. Hij neemt de grote doos van de koffiemachine van me over en ik open gauw de deur. Ik breng snel mijn nieuwe kleding richting de slaapkamer. Eenmaal terug zie ik dat Duncan bezig is met mijn machine te installeren op het aanrecht.

Het apparaat is veel te groot in deze kleine keuken. Maar het is wel mijn eerste dure aankoop waar ik mega trots op ben. Duncan fluit door de kamer. 'Hey big spender,' neuriet hij op het deuntje van het populaire liedje. Ik moet er meteen om lachen. 'Dat zal vast wel meevallen met alles waar jij geld aan uit geeft Dun.'

Hij komt naar me toe lopen en slaat zijn armen om me heen. 'Ook ik ben een keer hier begonnen. Jouw appartementje is dan nog ruim in vergelijking met mijn studenten hok. Echt, wees trots op jezelf Natas.' Ik lach naar hem en geef hem een kus op zijn wang.

Na een half uurtje staat alles klaar en maakt de machine zijn eerste kopje koffie. In één woord omschrijven? Hemels. Dit kan ik elke ochtend heel goed gebruiken! Samen lopen we naar het balkon om te staren naar de mensen in het park. 'Wat kom je hier eigenlijk doen Dun?'

Hij proest bijna zijn koffie uit. 'Mag ik niet zomaar langskomen bij mijn vriendin? Ik wil je gewoon iedere dag zien lieverd, maakt me niet uit hoe lang.' Hij geeft me een kus in mijn haar en neemt dan een normale slok van zijn koffie. 'Tevens is het hier rustgevend, gewoon normaal. Geen stress, mensen die me raar aan zitten te kijken. Ook al moet ik een zonnebril op om hier naartoe te kunnen, het voelt gewoon even alsof ik niet zo bekend ben. Snap je?'

Ik begrijp wel wat hij bedoeld. Fotografen staan nog net niet op iedere hoek te wachten op een felbegeerde foto van de CEO van CC. Want zeg nou zelf, wie slaat die man nou eindelijk een keer aan de haak? Tja, ik dus. Het zal een kwestie van tijd zijn totdat het in de bladen staat. Ik hoop maar dat ik er een beetje fatsoenlijk uit zie.

Mijn telefoon gaat af en ik zie snel dat het een berichtje van Daniel is. Duncan ziet dit en grist de telefoon uit mijn hand. 'Serieus Natas?' Zijn ogen stralen meteen weer die woede uit, ongelofelijk. Ik probeer het toestel van hem af te pakken en dan gooit hij het de slaapkamer in. Boos ren ik er op af en zie ik dat mijn scherm kapot is. 'En bedankt, schátje,' roep ik woedend.

Duncan staat achter me, ik voel zijn warmte in mijn nek. 'Je krijgt morgen een nieuwe van me.' Ik gooi het kapotte toestel op bed en sla dan hard tegen zijn borstkas aan. 'Als je jaloers bent mag je het ook gewoon zeggen! Jezus Dun, waar slaat dit op?'

Hij tilt me op en duwt me tegen de slaapkamerdeur aan. 'Je bent zo heerlijk als je boos bent.' Zijn lippen vinden al gauw mijn nek en even vergeet ik waarom ik zo boos ben. Totdat de intercom af gaat en ik weer terug kom in de realiteit. Wie belt er nu weer aan?


Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu