- 37 -

5.1K 56 9
                                    

NATASCHA

Zijn stem is volledig omgeslagen. De woede is nog nauwelijks te horen. Het is veranderd tot wanhoop, samen met zijn blik kan ik niet anders dan hem weer vast te houden. Ik zet de laatste twee stappen om mijn armen weer om Duncan heen te kunnen slaan. Hij tilt mij op en zet me op het bureau. Zijn armen slaan gelijk om mijn lichaam en zijn hoofd vindt meteen mijn nek. Ik streel zijn rug en geef wat zachtjes kussen in zijn haar. Geen idee wat ik verder met deze situatie aan moet.

Zo blijven we elkaar nog een tijdje vasthouden. Geen enkel besef meer van tijd of plek. Kantoor, waar is dat? Het is enkel Duncan en ik, zijn geur in een mengelmoes met de mijne. Zijn stevige lichaam volledig vertrouwend op die van mij. Na zo'n gekke week is het heerlijk om elkaar zo even vast te houden. Misschien kunnen we dit leven wel aan, met elkaar. Maar dan heb ik op dit moment wel een antwoord nodig.

'Met wie heb je het bed gedeeld Duncan?' Hij kijkt op en laat me dan los. Hij trekt de stoel achter zich naar hem toe en gaat er dan in zitten. 'Nu ik toch zo gevoelig ben, zoals je dat waarschijnlijk nu van me denkt, kan ik maar beter alles opbiechten. Ik heb een personeelslid geneukt... en ze is niet de eerste.'

Mijn mond valt open van verbazing. Nu snap ik al die blikken van de afgelopen tijd. Ze zullen wel denken, Natascha het nieuwe sletje van de baas. God o god. Ik mag hem niet vooroordelen, dus mijn volgende vraag floept er gelijk uit. 'Heb je nog meer vrouwen geneukt in de tijd dat wij samen... uh... bezig waren?' Duncan's ogen worden groot, zijn handen gaan meteen naar mijn knieën. 

'Nee natuurlijk niet! Jezus Natas, ik weet dat ik geen heilig boontje ben... maar dat zou ik je niet aandoen.' Er ontsnapt een zucht, gelukkig. 'Voordat jij in mijn kantoor binnen stapte was ik een playboy, om het maar makkelijk te zeggen. Ik neukte alles wat los en vast zit, iedere vrouw die interesse in me toonde was mijn volgende prooi. Als je me opzoekt via google zal je genoeg foto's van me vinden.' Laat ik hem maar niet vertellen dat ik dat allang heb gedaan. Hij staat op om een glas water voor zichzelf te pakken. 'Wil je ook wat?'

Ik hup van het bureau af en loop dan naar de sofa aan de voorzijde van het kantoor. 'Graag.' Duncan komt naast me zitten en vertelt me alles. Van modellen, directrices tot aan hoeren. Het verbaast me eigen geen moer, hij is ook onwijs aantrekkelijk. Maar wat hij me nu vertelt verbaasd mij toch wel. 'Ieder personeelslid waar ik seks mee heb gehad heeft een contract moeten tekenen. Dat ze met geen woord erover zouden spreken, ook niet met andere dames die hetzelfde contract hebben getekend.'

Duncan neemt een grote slok van zijn glas water. 'Jij gaat met enkele van die dames om...' Ik schuif meteen een stuk van hem vandaan. 'Meen je dit?' is het eerste wat ik kan zeggen. Ik ben niet boos, niet teleurgesteld. Ik ben gewoon ongelofelijk verbaasd. Duncan heeft het uiterlijk om iedereen te krijgen, waarom dan een contract opstellen met personeelsleden? Hij knikt en probeert mijn hand te pakken te krijgen.

Hij streelt over de rug van mijn hand. 'Marieke en de tweeling hebben dit ook getekend. Lise is degene die zondag de nacht bij me doorgebracht heeft. Ik moet eerlijk tegen je zijn Natas om dit achter ons te kunnen laten. Ik vergeef het je, kun je het mij ook vergeven?'

Wat is dit een ochtend vol informatie. Vol emoties. Ik kan het nauwelijks bijhouden. Lise? Lina? En Marieke? Ze hebben het nooit op die manier over Duncan gehad. Natuurlijk wat flirterige opmerkingen, maar nooit wat er privé gebeurd is. Nu snap ik het wel. Ook hun jaloezie. Ik heb geen letter op papier gezien, geen enkel contract die ik heb moeten tekenen wat over onze relatie zou gaan. We zijn beide fout geweest, dus besluit ik het enige te zeggen wat op dit moment juist voelt voor me. 'Ik vergeef het je.'

Duncan werpt zich meteen in mijn armen als een grote teddybeer en zoent mijn hele gezicht. 'Dankjewel schatje.' Ik kijk hem aan met een kleine glimlach. Het is eventjes geleden dat ik een koosnaampje van hem heb gehoord, het voelt fijn. Ik pak zijn gezicht met beide handen beet en geef hem dan een kus op zijn mond. De tintelingen gieren weer door mijn lichaam, zoals iedere andere keer wanneer we elkaar zoenen.

'We hebben Annet en jouw sekscontracten gehad... nog meer te vertellen meneer Colt?' probeer ik met een speels lachje te vragen. Hij moet er gelukkig zelf ook om lachen. 'Weet je nog dat ik je over Olivier heb verteld?' Zijn broertje, dat kan ik me nog wel voor me halen. Ik knik. 'Ik hoop dat je nog steeds komende zondag met mij mee wilt om te vieren dat hij zijn diploma heeft gehaald. Danny zal er ook zijn, maar ook vele andere vrienden en familie. Dus allerliefste Natascha, wil je mijn familie ontmoeten? Dit zou voor mij zoveel betekenen.'

Van serieus, woedend, verdrietig tot aan vrolijk. Duncan Colt is een interessante man vol verschillende persoonlijkheden. Ik kan niet wachten om ze allemaal te leren kennen. 'Natuurlijk ga ik met je mee.' Een passievolle kus volgt. Deze man... ongelofelijk.

~

Na ons gesprek op kantoor zijn we gaan eten bij KOI. Op kosten van Duncan, zoals gewoonlijk. Verdien ik eindelijk een goed salaris iedere maand door CC en Rebels, kan ik het niet eens uitgeven aan de mensen die ik lief heb. Dat wordt mezelf dan maar extra trakteren op wat leuks.

Wanneer we het gebouw binnen lopen begint Marieke meteen naar me te zwaaien. Ik geef haar een glimlach en loop dan met Duncan richting de lift. Misschien ben ik wel een beetje jaloers op alle vrouwen hier op kantoor. Ze hebben een avond vol passie met Duncan beleefd, dezelfde Duncan waar ik gevoelens voor aan het krijgen ben. Maar al die vrouwen zullen nooit krijgen wat ik nu heb. Ik sla mijn armen om Duncan's nek en geef hem dan een kus.

Hij brengt zijn hand naar mijn mond en wrijft over mijn lippen. 'Waar heb ik die aan te danken?' 'Om de rest te laten weten dat je van mij bent.' Ik geef hem een knipoog en loop dan de lift in. Het gezicht van Marieke is fantastisch.

Eenmaal op de goede verdieping loop ik meteen naar mijn eigen kantoortje. Op het bureau staat een bos rozen op me te wachten met het bekende envelopje.

Lieve Natascha,

ik wil je liefhebben

met mijn ogen je lichaam bewonderen

mijn handen die je zachte vormen strelen

mijn lippen op je huid

samen één zijn

met jou

X

Ik gooi de vaas met rozen door de kamer heen, daarna trek ik de halsketting van mijn nek. Dit gaat te ver, veel te ver. Wie de fuck is dit en wat wilt het van me?


Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu