- 1 -

9K 104 2
                                    

NATASCHA

Het is donderdagavond, drie dagen na mijn sollicitatiegesprek bij Colt Corporations. Ik ben al een aantal uurtjes aan het werk achter de bar. Een drukke avond in Rebels, want Celeste is er na een half jaar reizen weer. Mijn beste vriendin. Nadat ik haar 's middags van het vliegveld heb afgehaald zijn we meteen doorgereden naar mijn appartement. Voor mij de perfecte plek om al Celeste's verhalen te horen over witte stranden, mooie vrouwen en wilde seks. Voor haar de plek om naar mijn sollicitatiestress te luisteren. Ze weet dat Rebels niet mijn toekomst is, ook al wilt ze beweren van wel.

Celeste is ook Rebels meest winstgevende act. Ze heeft blond haar, blauwe ogen, grote billen en lange slanke benen. Ze danst als de beste en verleidt de meest verlegen mannen en vrouwen richting de privékamers achter in de club. Kan ik het ook maar zo goed als mijn beste vriendin. Na een aantal avonden als danseres op het podium gestaan te hebben, stuurde Jerry mij richting de bar. Mijn bruine lokken, redelijk flinke boezem en onwijs grote mond zouden daar goed van pas komen. Hij had gelijk, na twee maanden kon ik wat geld verdienen als hoofd barvrouw van Rebels. Precies genoeg om de huur van mijn kleine appartement te betalen en wat degelijk eten. Pizza, patat, noodles, je snapt het wel.

Alle stoelen om het podium zijn bezet. Mannen, vrouwen, koppels, er is zelfs een vrijgezellenfeest gaande. Aan de andere kant van de bar staat Mark, mijn collega die hier vier avonden in de week is. De drukke dagen en mijn vrije zondagavond. Vanavond is de bar drukker dan normaal. Jessie, een van de jongere danseressen, helpt mij mee met bier tappen. Ik heb een tanktop aan met het logo van Rebels, mijn borsten vallen er nog net niet uit. De mannen willen dit zien, dus ik probeer het maar met trots te dragen.

Eén van de mannen van het vrijgezellenfeest loopt mijn kant op. Strompelend is een beter woord om zijn loopje te omschrijven. 'Hey lieverd, kan je ons nog wat bier brengen?' Hij is van gemiddelde lengte, er is een bierbuikje aanwezig en heeft rode lippenstift in zijn nek zitten, Celeste. 'Natuurlijk, Jessie komt het jullie zo brengen,' vertel ik met een knipoog. Snel zorg ik met Mark dat alle andere mensen een drankje hebben voordat Celeste op het podium komt. Haar muziek begint te spelen wanneer ik mijn telefoon in mijn kontzak voel trillen. Wie heeft mij nou weer nodig op dit tijdstip? Ik haal hem uit mijn zak en loop snel richting de personeelsruimte. Gelukkig is er niemand op dit tijdstip aanwezig, te druk om pauze te nemen.

Colt Corporations staat er op mijn beeldscherm. Haastig neem ik het gesprek op. 'Mevrouw Bakker?' hoor ik de diepe stem zich afvragen. 'Hoi, ja uh Natascha hier. Met wie spreek ik precies?' Ik heb geen inspiratie om met iets anders het gesprek aan te knopen. Ik hoor een klein lachje. 'Ben je me nu al vergeten? Duncan Colt hier, CEO van CC. Wij hebben een sollicitatiegesprek gehad?' Die diepe stem zal ik niet zo gauw vergeten. 'Oh hai, meneer Colt, wat kan ik voor u betekenen?' 'Samen met Annet hebben we er goed over nagedacht en ik zou je graag voor een proefperiode willen aannemen, totdat mijn assistente er vertrouwen in heeft om het jou zelfstandig te laten doen.' Ik draai een rondje in Jerry's kantoor... yes! Eindelijk na een jaar! Ik adem rustig in en uit, om mijn nieuwe baas antwoord te kunnen geven. 'Geen probleem meneer Colt, wanneer schikt het?' 'Morgen stipt om acht uur,' en hij hangt op. Shit, dit wordt maar vijf uurtjes slapen. Ik stop mijn telefoon weg en loop weer richting de bar.

In de gang kom ik Celeste tegen. 'Natas, jezus, waar was je? Het publiek werd gek, ik heb enorm veel geld opgehaald!' Ze geeft me een dikke knuffel en springt op en neer in haar zijden jurk. De lingerie die er normaal onder zit zal wel ergens naast het podium liggen. 'Sorry Cel, ik kreeg een telefoontje. Ik ben gewoonweg aangenomen... al is het voor een bepaalde tijd. Maar een echt bedrijf wauw!' Celeste glimlacht in m'n armen. 'Ah schatje toch, wat fijn. Maar je gaat Rebels toch niet verlaten? Jerry kan niet zonder je!' Ik denk er even over na. Van acht tot vijf voor CC, daarna van negen tot één in de nacht bij Rebels. Het is te doen.

~

Het is 07.50 en ik kijk omhoog naar het gebouw van Colt Corporations. Het is zeker niet de grootste, maar valt door zijn ronde vorm op tussen de rest van de gebouwen. Naast de deur van de ingang hangt een goud bord met de naam van het bedrijf. Ik loop naar binnen en wordt begroet door de receptioniste. Maria? 'Welkom bij CC, mijn naam is Marieke. Wat kan ik voor je doen?' Ik zat er dichtbij. 'Hai, Natascha Bakker hier. Ik heb om acht uur een afspraak met meneer Colt.' Ze kijkt even naar het beeldscherm en tikt wat weg op het toetsenbord. 'Ah ja, ik zie het hier. Via de lift naar de bovenste etage, daar wacht Annet op je.'

Ik loop richting de lift en voel iemand naast me staan. Mijn nekharen komen overeind. De liftdeuren gaan open en ik zie in de spiegel dat het Duncan Colt is, de CEO, mijn nieuwe baas. We stappen tegelijk naar binnen en de liftdeuren gaan dicht. Ik wil op de knop drukken wanneer ik zijn vingers op de mijne voel. Snel trek ik mijn hand weg. 'Sorry meneer Colt, goedemorgen.' Ik gaf hem mijn welgemeende glimlach. Zijn ogen staren naar mijn outfit. Een taupekleurige leren kokerrok gecombineerd met een zwarte blouse met lange mouwen. Aan de zijkant van de mouwen zijn er stroken doorschijnende stof te zien, zodat mijn tattoo's een beetje te zien zijn. Speels, maar netjes. Mijn zwarte paar stiletto's van het sollicitatiegesprek maken de outfit af.

Het belletje van de lift gaat af en Annet staat met een grote glimlach op ons te wachten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het belletje van de lift gaat af en Annet staat met een grote glimlach op ons te wachten. 'Meneer Colt, mevrouw Bakker, goedemorgen!' De baas knikt en loopt gauw door richting zijn deur van de lange gang. Hij kijkt nog even om, staart in mijn ogen en loopt dan naar binnen. Ik merk dat ik mijn adem aan het inhouden ben, dus ik zucht even diep. 'Het zal voor Duncan even wennen zijn, ik ben er al sinds de dag dat hij een assistente kan betalen. Kom, dan laat ik het kantoor zien.'

~

Na een lange dag luisteren naar alles wat Annet te vertellen heeft, zit ik achter mijn bureau. Ik mag nog twee uur in mijn eentje werken en merk dat dit wel te doen is. Het meeste is papier- en archief werk. Daarnaast moet ik de agenda van meneer Colt continu in de gaten houden zodat alle afspraken er goed in staan. Na een tijdje gaat de telefoon naast mijn beeldscherm af en zie ik in het kleine schermpje dat het de baas is. 'Mevrouw Bakker, ik zou je graag even op kantoor willen zien.' Meteen hoor ik het geluid van een verbroken gesprek en kijk ik nog een keer naar mijn beeldscherm. Ik heb toch niks verkeerds gedaan?

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu