- 32 -

5.6K 67 0
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

NATASCHA

Daniel stapt tussen mijn benen vandaan en haalt zijn mobiel uit zijn kontzak. 'Shit,' sist hij tussen zijn lippen door. Wie moet dat nou zijn? Met grote ogen kijk ik hem aan. Mijn clitoris klopt tussen mijn lippen, vragend om aandacht. 'Neem niet op Danny, alsjeblieft,' zeg ik zachtjes. Hij kijkt naar zijn telefoon, naar mij, dan weer terug op het scherm. Hij zet de telefoon volledig uit en gooit die dan op de bank. 'Mijn naam uit jouw mond maakt me gek, dan doe ik alles voor je.'

Een glimlach komt bij me tevoorschijn. 'Wie was het?' Dan kijkt hij me aan van top tot teen. 'Maak je alsjeblieft niet druk met dat knappe gezichtje van je.' Vooruit dan maar, het is dat ik geen zin heb om er over na te denken. Hij zou ondertussen moeten weten dat ik op dit moment nog maar één ding wil. Hem.

Binnen no-time staat Daniel weer tussen mijn benen. Zijn duim drukt op mijn clitoris, een siddering raast weer door mijn lichaam. Hij speelt met mijn rechter tepel en laat zijn duim het werk daar beneden doen. Wanneer hij hard in mijn tepel bijt gaan alle remmen los. 'Daniel, fuck ja!' Mijn orgasme komt snel en hevig, mijn benen trillen van de ontlading. Deze zag ik even niet aankomen.

Daniel blijft over mijn knopje strelen totdat mijn orgasme helemaal verdwenen is. Mijn hart gaat onwijs tekeer. Ik kan wel weer helder uit mijn ogen kijken, mijn ademhaling is daarentegen nog schokkerig. Zijn brede armen slaan om mijn lichaam heen. 'Slaapkamer,' is het enige wat hij tegen me zegt. Hij tilt me op en ik zorg dat hij de goede kant op loopt.

Het bed voelt zacht aan vergeleken met mijn eettafel. Daniel zit te friemelen aan zijn veters. Hij trapt zijn sneakers uit, trekt zijn broek naar beneden en komt in zijn boxer boven me liggen. Mijn ogen gaan naar de zeer aanwezige bult onder de zachte stof. Ik laat een hand langs onze lichamen gaan richting de elastieken band. Zijn penis is al stijf, mijn duim speelt met het beetje voorvocht. Dan houd ik zijn gehele lid stevig vast en beweeg het even op en neer.

'Fuck Natas,' sist Daniel. Dit is waar ik hem hebben wil. Mijn hand vindt een goed ritme, de blik op zijn gezicht vertelt me precies hoe ik het moet doen. Ik stop even om zijn boxer uit te trekken, zijn lid komt met een plop tegen zijn buik aan. Wow, wat groot. Dit gaat nooit passen. Het is dat ik geen meetlint kan pakken, maar de twintig centimeter haalt hij. Met gemak.

Hij stapt van het bed af en haalt zijn portemonnee uit zijn kontzak. Een condoom komt tevoorschijn uit een zij vakje. Een goede voorbereiding is het halve werk. Hij komt weer tussen mijn benen liggen en ik gris het pakje uit zijn hand. Met mijn tanden trek ik de verpakking open en haal ik het rubber eruit. Ik breng het naar het topje en rol hem in één beweging af. Maar goed dat hij zelf wat heeft meegenomen, die uit mijn nachtkastje waren sowieso te klein geweest.

Zijn lippen vinden de mijne, vol passie. Het topje van zijn erectie is al bij mijn opening te vinden. Hij wrijft wat vocht over het condoom zodat hij makkelijker naar binnen kan. Dit gaat een pijnlijke worden, hoe vaak ik ook al seks heb gehad. Ik ben geen heilige Maria. Mijn eerste keer was ik vijftien. Het was voorbij voordat ik in de gaten had wat er nou gebeurde.

'Weet je het zeker?' Zijn ogen stralen lust en bezorgdheid uit. Alsof ik nu nog wil stoppen. Ik knik en probeer mijn lichaam te ontspannen. Voorzichtig brengt hij het topje bij me naar binnen. Een kreun ontsnapt mijn mond, shit dit doet zeer. Ik kijk hem aan en knik weer. Beetje voor beetje duwt hij meer van zijn lengte in me tot hij er helemaal in zit. 'Wat ben je strak,' sist Daniel het uit. 'Nee, jij bent zo groot...' We blijven elkaar zo even aankijken zonder te bewegen.

Wanneer ik zeker weet dat mijn lichaam dit aan kan kus ik hem. Daniel begrijpt mijn teken en begint dan met een rustig tempo in me te bewegen. Zijn schaft streelt het gevoelige plekje in mijn vagina. Ik voel mijn orgasme borrelen, al is dit niet genoeg. Mijn ene been sla ik om zijn middel, de andere gaat omhoog richting zijn schouder. Op deze manier heeft hij nog meer ruimte om het laatste stukje van zijn erectie bij me naar binnen te brengen.

Zijn ballen raken met iedere stoot mijn billen. Het gevoel is hemels. Er komen zweetdruppeltjes op Daniel's voorhoofd die ik weg kus. Mijn heupen bewegen in een sneller tempo met zijn lichaam. Dit is de meeste pure seks die je kan hebben. Oh zo simpel, maar oh zo lekker. Hij draait een stukje met zijn bekken waardoor ik zijn penis nog beter voel.

Ik hou het niet langer, er staat zo'n druk op. 'Ik ben zo dichtbij Danny, alsjeblieft,' smeek ik. 'Streel je knopje Natas.' Mijn hand vindt snel mijn clitoris en met snelle bewegingen zorg ik voor een nog intenser gevoel. Zijn tempo gaat nog een stuk omhoog, alsof het nog niet snel genoeg gaat. 'Zo fucking strak, zo nat. Jezus wat ben je lekker.'

Mijn borst komt omhoog, mijn rug kromt zich. Met een luide kruin kom ik klaar. Zijn naam gil ik een aantal keer uit wanneer mijn orgasme door mijn lichaam raast. 'Fuck Natas ja!' Zijn rauwe stem zorgt voor een nog langer orgasme. De wanden van mijn vagina blijven zich om zijn penis aanspannen. Na een aantal stoten hoor ik hem grommen en voel ik het zaad het condoom in spuiten.

Zijn armen trillen langs mijn gezicht van ontlading tot hij zichzelf niet meer kan houden. Hij rolt van me af en trekt het condoom van zich af. Met een behendig knoopje legt hij het op mijn nachtkastje. Dat ding gooi ik zo wel weg. Heel eventjes blijf ik liggen om bij te komen. Dan stap ik uit bed en neem het gevulde rubber mee naar de badkamer. Ik gooi het in het prullenbakje en haal een warme washand over mijn lichaam. Na de seks is dit zo lekker, even wat zachts.

Daniel komt achter me in de kleine ruimte staan en houdt me stevig vast. We kijken elkaar aan in de spiegel. Hij geeft me een kus op mijn schouder. 'Mag ik bij je blijven slapen lieve Natascha?' Dit wordt de eerste keer dat ik een man toevertrouw om de nacht door te brengen in mijn bed. Als dat maar goed gaat.

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu