- 21 -

5.4K 67 5
                                    

DUNCAN

Deze week is ontzettend snel gegaan. Alle afspraken verlopen goed, klanten zijn tevreden en de zaken gaan uitstekend. Maar er is één ding wat continu door mijn gedachtes raast als een wervelwind. Natascha, mijn schatje. Iedere dag hoor ik haar stiletto's op de gang. Haar zachte stem wanneer ze met iemand in een gesprek is. Haar lach wanneer Marieke een grapje met haar maakt in de kantine. Ik lijk wel een puber die voor het eerst verliefd is. Fuck, wat zeg ik nu.

Verliefd zijn is een heel groot woord. Ik weet niet eens wat er écht tussen ons speelt. Ze heeft gezegd dat ze van mij is, ze hoeft zich zeker geen zorgen te maken over mij. Ik ben van haar, alle één meter vijfennegentig. Het heeft even geduurd voordat de knop bij mij definitief om ging. Ik ben dol op mijn vrijgezelle leven, alle seks. Maar deze vrouw is het allemaal waard.

De momenten met haar alleen op kantoor zijn kort en bondig. Ik heb nog nooit zo vaak iemand op kantoor geneukt. Alles is al een keer voorbij gekomen, het bureau, de bank, de deur, de archiefkast, het raam. Oh ja... het raam. Haar van achter nemen terwijl we naar het uitzicht kijken. Mijn penis begint al te groeien in mijn broek. Ik moet hier nu niet te lang over na blijven denken.

Daarentegen zijn mijn avonden ellendig lang. Er is geen tijd geweest om af te spreken. Om überhaupt te bespreken wat we nou precies zijn. We hebben nauwelijks wat woorden gewisseld over de "relatie" die we nu hebben. Ik hang op dit moment op de bank met een glas whiskey op tafel. Netflix staat aan, vandaag heb ik gekozen voor The Walking Dead. Ik besluit om Daniel nog even te bellen. Hij neemt al gauw op.

'Hey Dun, wat kan ik voor je doen?' Daniel zou ondertussen moeten weten waarom ik bel. 'Ik verveel me dood, dus ik dacht laat ik eens mijn beste vriend bellen.' Ik hoor hem lachen. 'Nou maat, ik ben eigenlijk onderweg naar een stripclub. Rebels heet het, ooit van gehoord?' Ik heb nooit iemand verteld waar Natascha nog meer werkt. Ik doe net alsof mijn neus bloedt. 'Nee eigenlijk niet, klinkt best... interessant,' Goede woordkeuze weer. 'Wat ga je daar doen?' 'Sinds kort is daar een hoofdact van twee dames. Dun, die zijn een partijtje sexy. Echt iedere mogelijkheid die ik heb zit ik in de zaal.' Hij mompelt wat tegen zijn chauffeur. Dan hoor ik hem weer duidelijk door de telefoon praten. 'Kom anders vanavond mee? Haal ik je over 20 minuten op.'

Even moet ik erover nadenken. Het is natuurlijk leuk om Natascha te verrassen aan de bar. Ik wil haar blije gezicht wel zien, misschien kan ik daarna met haar mee naar huis. De gedachten alleen al... 'Is goed Danny, ik zie je zo.' Ik hang op en loop meteen naar boven. Ik kies voor iets simpels. Spijkerbroek, wit overhemd, blazer en bijpassende sneakers. Mijn haar check ik nog snel in de spiegel wanneer ik richting de trap loop om naar beneden te gaan.

 Mijn haar check ik nog snel in de spiegel wanneer ik richting de trap loop om naar beneden te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik besluit om Natascha nog snel even een appje te sturen. Dan is de verrassing vanavond des te groter.

Duncan:
Succes op je werk vanavond schatje, zie ik je morgen?

Er zit wat geld in mijn portemonnee om vanavond in de bh van een van de serveersters te proppen. Zo galant ben ik nog wel. Al snel krijg ik antwoord van Natascha.

Natascha:
Ik moet pas om 20:00 in Rebels zijn, dus ik ben de hele dag beschikbaar. 
En thanks, je bent lief 😘 

Zal ze er vanavond eigenlijk wel zijn in Rebels? Ze heeft me een keer verteld dat ze nu nog op de drukste dagen werkt. Vrijdagavond is best druk lijkt me. Haar appje tovert een glimlach op mijn gezicht. Na de meeting met Danny over de garage moet ik haar ergens mee naartoe nemen. Vannacht even googelen naar romantische uitjes. Ik heb de zoekmachine hard nodig.

Duncan:
Ik moet nog wat dingen bespreken met Daniel morgenochtend.
Is het goed als ik je 's middags ophaal? Je woorden strelen mijn ego schatje.

Natascha:
Prima. Ik kan niet wachten om je te zien. Ga nu aan het werk, tot morgen. 😘 

Ah top, ze is er gewoon! Ik kan niet wachten om die lekkere vrouw weer te zien. Ben zo benieuwd wat ze aan heeft... vooral wat ze eronder aan heeft. Ik hoor een auto toeteren en merk al gauw dat het Daniel is. Ik loop richting de BMW en stap in. We geven elkaar een mannelijke knuffel en groet Jaimy, zijn chauffeur. 'Goedenavond meneer Colt, fijn om je weer te zien. Rebels neem ik aan meneer Croone?' Daniel klinkt ongeduldig. 'En een beetje snel graag, de show gaat zo beginnen.'

We rijden over de snelheidslimiet richting Rebels. Wanneer we er aan komen stappen we snel uit en bedanken we Jaimy nog vriendelijk. Ik moet mijn mond houden over Natascha tegen mijn beste vriend. Hoe moet ik hem in godsnaam uitleggen dat mijn PA, waar ik gevoelens voor heb, er naast ook in een stripclub werkt?

Eenmaal binnen loopt Daniel meteen naar een donkere hoek achter in de ruimte. Rebels is een prachtige club met veel ruimte voor klanten om de show te bekijken. Het zit al propvol, de lichten staan al aan voor de volgende dames. Een serveerster komt op ons af. 'Het gebruikelijke meneer?' Ik zie mijn beste vriend knikken en wijst nog even naar mij. 'Graag een whiskey, de beste die je hebt.' Het meisje staart nog even naar mijn outfit, ze is jong. De make-up verbergt dit niet. 'Maar natuurlijk, ik kom zo bij jullie terug.' Ze geeft ons nog een knipoog en loopt dan weg.

Mijn blik volgt het meisje richting de bar. Ik zie daar een man en een ander jong meisje staan. De man zal Mark wel zijn, Natascha heeft vaak over hem verteld. Ik kan haar alleen niet vinden. Waar is ze? Ik kijk nog snel naar mijn Apple watch. Het is bijna 21:00, ze zal toch nu geen pauze hebben? Wat raar.

Onze drankjes worden op het kleine tafeltje gezet en ik bedank het meisje. Ik haal een briefje van twintig uit mijn portemonnee en stop het in haar schort. Ze wordt rood. 'Uh dankjewel! Dit is een beetje ongebruikelijk, maar ik zal aan je denken als ik het uit geef.' Ik laat mijn mondhoek omhoog komen. 'Dat zal vast,' zeg ik zo zacht mogelijk. De grijns op Daniel's gezicht is om te genieten.

De muziek gaat aan. Ik herken het nummer meteen als Naughty Girl van Beyoncé. Een sexy nummer waar iedere man wild van wordt als zijn vrouw daar op zou dansen. Deze tent heeft nu al smaak. De serveersters zijn mooie jonge meiden, de drankjes worden snel geregeld. Ook is de sfeer aangenaam, er zitten geen vieze oude mannen. Het voelt niet eens zo gek om hier te zijn, te kijken naar half blote vrouwen die sensueel dansen op dat podium.

Dan gaat het gordijn een stukje open en zie ik twee dames verschijnen in kanten body's. De een met een strakke zwarte jeans, de ander met een zwart vestje. Wanneer de dame in de jeans op ons af loopt worden mijn ogen groot. Mijn mond hangt open, die brede heupen herken ik meteen.

Het zijn de heupen die ik vaak heb mogen vast houden. Natascha. Wat doet die in godsnaam op dat podium?

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu